Gå til innhold

Unge jenter burde egentlig sexdebutere med voksen mann!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hans-Christian

På ulike spørrespalter om sex rundt på nettet, så er det veldig mange unge jenter som er veldig usikre og nervøse med tanke på sin sexdebut. De er redd han ikke kommer inn, de er redd de ikke "kan", dvs runke han, suge han osv. De er redde for å vise seg uerfarne.

Jeg syns det måtte være lurt å sexdebutere med en voksen, erfaren mann i stedet? Da kan dere få være så utrygge og usikre dere bare vil, og trenger ikke ha noe som helst "prestasjonsangst" fordi dere ikke "kan nok". Han vet jo mye mer om hvordan dere kan få det godt, og kan jo gi dere den trygghet og erfaring, dere trenger til dere skal ligge med en jevnaldrende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lionda uinnlogget

Eller hva med å vente til man kan ha sex med en man er så trygg på at det ikke gjør noe om man ikke er ekspert første gangen? Går an det også, vettu :blunke:

Selv om det selvfølgelig ikke er like morsomt for voksne, erfarne menn å fantasere om... :roll:

Lionda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel slik at ikke alle voksne menn er så forferdelig flinke til å fokusere på hvor godt dama skal ha det under akten da. Og jeg tror vel at mange ikke ville brydd seg så mye om hvordan jenta hadde det dersom de tilstadighet fikk tilgang til kos med ungjenter.

Jeg syns det måtte være lurt å sexdebutere med en voksen, erfaren mann i stedet? Da kan dere få være så utrygge og usikre dere bare vil, og trenger ikke ha noe som helst "prestasjonsangst" fordi dere ikke "kan nok". Han vet jo mye mer om hvordan dere kan få det godt, og kan jo gi dere den trygghet og erfaring, dere trenger til dere skal ligge med en jevnaldrende?

Høres ut som et "kom til onkel så skal han gjøre det godt for deg" opplegg.

Syns jentene bør velge en partner ut i fra hvem de tenner på jeg, og forøvrig prøve og feile og gjøre erfaringer ut fra eget ståsted fremfor å skulle "lære" av voksne menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at Liondas forslag klinget godt; Vent med å ha sex til du er trygg på det du gjør!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller ha sex med en som er like uvitende som deg, da kan man være grønne sammen, og sammen oppdage nye ting!

Hadde selv sex med en som var eldre og mer erfaren på sex første gangen, og jeg vil ærlig påstå at jeg har møtt uerfarne i etterkant som har vært myyyye deiligere å ha sex med!

Følte at jeg ikke hadde noe særlig jeg skulle ha sagt, siden det var han som "kunne dette". Og følte meg mer grønn en jeg ville gjort om dette hadde vært en opplevelse sammen med en på min egen alder som heller ikke trodde han var verdensmester!!!

Nei, dere voksne mannfolk, ikke narr jentene på den måten!

(ble ikke narret jeg altså, men vil ikke råde andre til det bare pga alder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Jeg blir ikke provosert i d hele tatt, tanken kan ha noe for seg , men samtidig; å være en god sexualpartner behøver ikke å ha så veldig mye m alder eller erfaring å gjøre

Tror nok d beste alikevel er å debuter m en kjæreste som en er trygg på og noenlunde på samme alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette våset er det pedofile og andre overgriperer kommer med når de skal forsvare sine handlinger. Synes hele innlegget er usmakelig. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noe så tåpelig å si! At det går an.... :ler:

Enig med Mortie og Kristian.

La jenter få bestemme selv hvem de vil debutere med!

Anette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han som skrev hovedinnlegget kun var ute etter de "lekre smårypene" så svarer han ikke seriøst på det spørsmålet.

Derfor, sexysadie :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Dette høres pedofilt ut. Når folk begynner og snakke om erfarne menn og unge småpiker blir jeg kvalm.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I enkelte kulturer finner det faktisk en slik ordning. Unge mennesker av begge kjønn får opplæring av en voksen person som er utpekt til dette.

Jeg vet ikke hvor i verden det foregår, jeg har bare lest det et sted.

Vi har ikke en slik tradisjon her, og det er jeg glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi menn trenger all den opplæringa vi kan få vi når det gjelder det seksuelle.... blir for dumt om vi liksom skal lære opp jentene før de lærer seg selv å kjenne... Jentene bør lære seg selv å kjenne seksuelt før de kaster seg ut sammen med oss desperate og klønete gutta.... Når de så er klare for litt mer med oss gutta, er det like greit at det skjer med jevnaldrende så de ser hvor håpløse vi er og ikke går og venter på det perfekte hele livet.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lærer en gang som foreslo akkurat det samme for meg. Mens han så lystent på puppene mine. :o

Jeg kan fremdeles kjenne hvor redd og kvalm jeg ble.... Gruet meg til timene hans og trodde jeg utsondret et eller annet "syndig". :cry:

Hans Chrisitan, jeg håper ikke du er min gamle lærer! I såfall håper jeg at noen har vett til å anmelde deg!

Veldig unge jenter uten seksuell erfaring tenner nemlig ikke på gamle menn, de blir bare kvalme av dem!!!! :evil:

(Sorry hvis jeg ble litt for personlig her nå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...