AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #181 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Svartmaling? Knusing av håp? Hvor leser du dette?! Det har i alle fall aldri vært min intensjon i det hele tatt. Årsaken til at denne tråden har blitt så lang og gjentagende er jo fordi en person stadig har kommet inn her og benektet det som er fakta, og det er i alle fall noe jeg personlig finner veldig irriterende og som lett kan engasjere. Når for eksempel fakta er at en ultralydundersøkelse av eggstokkene ikke kan si noe som helst om kvaliteten på eggene (noe veldig mange har personlige erfaringer med), er det provoserende når en person stadig har behov for benekte dette og blank se bort ifra alle som kommer med saklige innlegg til vedkommende. Trådens tema er jo nettopp at statistikk sier at det er 5% skanse per syklus når man er over en viss alder. Dersom realiteten er for tøff å håndtere så bør man heller ikke oppsøke denne typen informasjon. Nå er det for øvrig kun 25% sjanse for klaff per syklus hos kvinner i sin mest fertile alder, så jeg forstår ikle hvordan det er noen overraskelse (eller vondt å lese) at dette tallet vil reduseres etter hvert man som man blir eldre. Og mange blir jo gravide uten noen problemer også! Mange selv på første forsøk! Statistikk er bare en ting, og man vet ikke hvordan man selv er før man har forsøkt selv Jeg ønsker alle her inne som forsøker å bli gravide, unge som «gamle», all verdens lykke til❤️ Det har aldri vært meningen å såre noen, absolutt ikke, men det må også være lov å komme med faktabaserte opplysninger i en tråd som nettopp etterspør fakta - uten at man blir beskyldt for å ha noen underliggende intensjoner. Anonymkode: ddcb5...ddf Takk for godt innlegg! Er helt enig med deg, og håper denne andre brukeren du siterer her tar det til seg. Ønsker deg også lykke til!!❤️❤️ Hilsen Ts. Anonymkode: 28013...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #182 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Svartmaling? Knusing av håp? Hvor leser du dette?! Det har i alle fall aldri vært min intensjon i det hele tatt. Årsaken til at denne tråden har blitt så lang og gjentagende er jo fordi en person stadig har kommet inn her og benektet det som er fakta, og det er i alle fall noe jeg personlig finner veldig irriterende og som lett kan engasjere. Når for eksempel fakta er at en ultralydundersøkelse av eggstokkene ikke kan si noe som helst om kvaliteten på eggene (noe veldig mange har personlige erfaringer med), er det provoserende når en person stadig har behov for benekte dette og blank se bort ifra alle som kommer med saklige innlegg til vedkommende. ser ingen i tråden som påstår at ultralyd sier noe om kvaliteten på eggene. Hvor konkret står det mener du? Eller lyver du? Tror det siste. ultralyd gir informasjon om man har mange eller få egg, eggreserven. Om man har mange egg, er det sannsynlig at en god del også er gode egg. Hold deg til saken, og ikle dikt opp ting og lag stråmenn. Det er ufint og regelbrudd. Anonymkode: 2d313...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #183 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Huff.. du igjen! Nå har du vel fått sagt nok i tråden min, eller?!? Det er jo DEG folk har reagert på her da!🤦🏼♀️ Ts. Anonymkode: 28013...cb0 Du driver jo med personangrep her, du er ikke en som holder deg til reglene. For øvrig så er det ikke slik at man man bestemme hvem som skal skrive i ulike tråder. Les deg litt opp på reglene her du. Anonymkode: 2d313...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå