AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #1 Del Skrevet 26. september 2021 Noen som ser på denne? utrolig bra! Anonymkode: ea5e0...3f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Del Skrevet 27. september 2021 Ja! Helt enig, utrolig bra serie. Anonymkode: 826fb...7af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Del Skrevet 27. september 2021 Spennende! Anonymkode: 9567d...7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 28. september 2021 #4 Del Skrevet 28. september 2021 kul serie! Veldig spesielt å se på "lekene" i filmen, sønnen min går på barneskole i Korea, flere av lekene i filmen er helt vanlige i skolegården og på lekeplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flytendesåpe Skrevet 30. september 2021 #5 Del Skrevet 30. september 2021 Veldig bra serie! Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. oktober 2021 #6 Del Skrevet 6. oktober 2021 Tanuki skrev (På 28.9.2021 den 18.11): kul serie! Veldig spesielt å se på "lekene" i filmen, sønnen min går på barneskole i Korea, flere av lekene i filmen er helt vanlige i skolegården og på lekeplassen. rødt (og grønt) lys leker vi jo stadig på jobb 😅. Den biekake var helt ny for meg . blir den fremdeles lekt? og hvordan type lek var det med å tråkke på rett glass? bra serie. grusom med alt som skjer, men mye bra også. sånn med hvordan personene kommer frem og spenningen i hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Del Skrevet 8. oktober 2021 Elendig! Dårlig skuespill og rett og slett b. Anonymkode: c59ed...011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 8. oktober 2021 #8 Del Skrevet 8. oktober 2021 Så de to første episodene i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #9 Del Skrevet 8. oktober 2021 Beste serien siden Breaking Bad. Råskap og brutalitet pakket inn i en god storyline, med flere humoristiske og interessante mellommenneskelige scener hvor man får noen pauser fra råskapen. Anonymkode: ad1cc...3b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #10 Del Skrevet 9. oktober 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Elendig! Dårlig skuespill og rett og slett b. Anonymkode: c59ed...011 De spiller veldig bra! Men du er kanskje ikke vant med sør-koreanske filmer/serier? Anonymkode: 62f40...d8b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 9. oktober 2021 #11 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elendig! Dårlig skuespill og rett og slett b. Anonymkode: c59ed...011 Har du bare sett med engelsk dub? Hva er elendig meg skuespillet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 9. oktober 2021 #12 Del Skrevet 9. oktober 2021 Spennede serie og har blitt hekta på sånn dalgona kjeks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #13 Del Skrevet 9. oktober 2021 Har sett traileren og det frister ikke i det hele tatt. På ingen måte. Er det en veldig dårlig trailer? Hva er det som er så bra med denne serien? Anonymkode: da48b...c5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jabbadabbaduu Skrevet 21. oktober 2021 #14 Del Skrevet 21. oktober 2021 (endret) Humle Brumle skrev (På 9.10.2021 den 3.01): Har du bare sett med engelsk dub? Hva er elendig meg skuespillet? Jeg har bare sett uten dubbing, og jeg synes han hovedkarakteren overspiller noe vakent. Det er veldig forstyrrende. Skiller seg også ut fra de andre, for eksempel når de nettopp har ankommet “spillestedet” så kikker han overdrevent måbende rundt seg, mens de andre spiller troverdig nysgjerrige/skeptiske/overrasket. Blir parodisk, synes jeg. Er det vanlig spillestil i koreanske film/serier? I så fall må jeg nok bruke tid på å venne meg til det. En annen ting er at jeg i så fall selv tror jeg ville vært en virkelig god skuespiller til koreansk tv - har nemlig dreisen på å overspille! Endret 21. oktober 2021 av Jabbadabbaduu 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #15 Del Skrevet 22. oktober 2021 Klinkekule-episoden. 😭 Anonymkode: ed0cc...6f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #16 Del Skrevet 22. oktober 2021 Fascinerende univers, brilliant idé og fengende stemning, spesielt under noen av spillene. Utover det er det lenge siden jeg har sett en serie med så åpenbare fortellergrep (f.eks. når de viser 2-3 nærbilder av detaljer seeren skal legge merke til: Yeah, got it, politimannen la merke til visittkortet, det kommer til å få betydning senere, flott, takk for teskjeen), overtydelig styring av seerens sympati for å rettferdiggjøre hendelser som dermed blir forutsigbare, opplagt storyline helt blottet for overraskelser, og med jevnt over dårlig skuespill. Underholdende er det likevel. Anonymkode: 269e2...9a2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22. oktober 2021 #17 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 9.10.2021 den 3.14): Har sett traileren og det frister ikke i det hele tatt. På ingen måte. Er det en veldig dårlig trailer? Hva er det som er så bra med denne serien? Anonymkode: da48b...c5e Du får se den da vet du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #18 Del Skrevet 22. oktober 2021 Jabbadabbaduu skrev (18 timer siden): Jeg har bare sett uten dubbing, og jeg synes han hovedkarakteren overspiller noe vakent. Det er veldig forstyrrende. Skiller seg også ut fra de andre, for eksempel når de nettopp har ankommet “spillestedet” så kikker han overdrevent måbende rundt seg, mens de andre spiller troverdig nysgjerrige/skeptiske/overrasket. Blir parodisk, synes jeg. Er det vanlig spillestil i koreanske film/serier? I så fall må jeg nok bruke tid på å venne meg til det. En annen ting er at jeg i så fall selv tror jeg ville vært en virkelig god skuespiller til koreansk tv - har nemlig dreisen på å overspille! Ja Anonymkode: 58a72...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #19 Del Skrevet 23. oktober 2021 Håpløst skuespill, og manus henger jo ikke på greip til tider. Men fullførte serien fordi jeg jobber innen film og tv, og det er alltid interessant å se kommersielt suksessfulle serier. Anonymkode: a6289...a00 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #20 Del Skrevet 23. oktober 2021 Det er nok først og fremst unger og ungdommer som lar seg fenge av denne. Anonymkode: e9358...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå