Frøkenfryden Skrevet 17. februar #421 Del Skrevet 17. februar For å ikke avspore, min siste sms Blekksprut på flaske Riesling i boks Mini cremant Ingunn-gåve 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar #422 Del Skrevet 17. februar Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): 😂😂😂 nei blir minimus på Fryden🥹 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar #423 Del Skrevet 17. februar Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Jeg syns det duger hvis vi hiver på at den er godt brukt og kommet med ekspress-levering😇 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 17. februar #424 Del Skrevet 17. februar Hei postnord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 17. februar #425 Del Skrevet 17. februar Ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17. februar #426 Del Skrevet 17. februar Kan du ringe meg, når du får tid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 17. februar #427 Del Skrevet 17. februar Oh, god bedring🌷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar #428 Del Skrevet 17. februar Freyja Valkyrie skrev (51 minutter siden): Kan du ringe meg, når du får tid? Hvorfor har du ikke ringt meg ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. februar #429 Del Skrevet 17. februar Frøkenfryden skrev (1 time siden): For å ikke avspore, min siste sms Blekksprut på flaske Riesling i boks Mini cremant Ingunn-gåve Dette er ei SMS fisket rett ut av Ted Bundys mobil. Er Ingunn fortsatt i live?? 🥺 Smart move å ikke sette "gåve" i gåsetegn.. Det trenerer etterforskningen noe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. februar #430 Del Skrevet 17. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. februar #431 Del Skrevet 17. februar tånegla skrev (59 minutter siden): Oh, god bedring🌷 Sjukt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. februar #432 Del Skrevet 17. februar «Aner som sagt ikke hva ho gjorde😅 Men fant den jo igjen, den var ikke på startlinja. Ho klikka godt, for da vi fant den igjen, var det øverste feltet i xl borte😅« 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. februar #433 Del Skrevet 17. februar Skal innom Kiwi. Så ser hva de har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar #434 Del Skrevet 17. februar KnekkeBørre skrev (7 timer siden): Dette er ei SMS fisket rett ut av Ted Bundys mobil. Er Ingunn fortsatt i live?? 🥺 Smart move å ikke sette "gåve" i gåsetegn.. Det trenerer etterforskningen noe 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17. februar #435 Del Skrevet 17. februar Lurven skrev (8 timer siden): Hvorfor har du ikke ringt meg ennå? Sorry har ikke hatt tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. februar #436 Del Skrevet 17. februar KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Dette er ei SMS fisket rett ut av Ted Bundys mobil. Er Ingunn fortsatt i live?? 🥺 Smart move å ikke sette "gåve" i gåsetegn.. Det trenerer etterforskningen noe Hahaha😂😂 Ingunn lever og drikker drink! Lover! Jeg har fått mye mat og espresso martini😌*hikk* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. februar #437 Del Skrevet 17. februar Freyja Valkyrie skrev (42 minutter siden): Sorry har ikke hatt tid Ok, ring i morgen Jeg skal ligge meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinali Skrevet 17. februar #438 Del Skrevet 17. februar ❤️ Som en respons av en i sms fra familien jeg hadde møtt tidligere den dage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå