Gå til innhold

Innetid for tenåring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så lenge sønnen min klarer å stå opp alene, klarer skolen, og er hyggelig/glad/ikke amper hjemme kan han være ute så lenge han vil. MEN jeg forventer svar på sms når jeg sender mld  

Anonymkode: b9baa...da4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 20.44):

Folk på videregående bør vel ikke ha innetid? 

Anonymkode: 3ae86...a7f

16år og gjøre som man vil? Da er man rimelig risikovillig eller kanskje gir f?

Skrevet
11 hours ago, Loff77 said:

16år og gjøre som man vil? Da er man rimelig risikovillig eller kanskje gir f?

I helgene bør de ikke ha innetid, mener jeg. De bør heller oppfordres til å fortelle hvor de skal og når de tenker å komme hjem, samt at de ikke bråker i løpet av natta. Mange i den alderen bor på hybel, noe som medfører at foreldrene har null kontroll. Hjemmeboende ungdommer bør også ha ganske fritt spillerom i helgene :)

Det bør heller ikke være skikkelig strengt midt i uka, selv om klokka 23 gjerne er et fint tidspunkt for enkelte når de senest bør være hjemme. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

I helgene bør de ikke ha innetid, mener jeg. De bør heller oppfordres til å fortelle hvor de skal og når de tenker å komme hjem, samt at de ikke bråker i løpet av natta. Mange i den alderen bor på hybel, noe som medfører at foreldrene har null kontroll. Hjemmeboende ungdommer bør også ha ganske fritt spillerom i helgene :)

Det bør heller ikke være skikkelig strengt midt i uka, selv om klokka 23 gjerne er et fint tidspunkt for enkelte når de senest bør være hjemme. 

Mange voksne legger seg jo før 23.00. Hvorfor skal familiens ungdom da få komme hjem sent og vekke opp de andre i huset?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du kjenner alle der altså?

Anonymkode: d8f57...77b

Man må ikke vite hva alle gjør for å fastslå hva som er vanlig. Det hilder med et representativt utvalg.

• Liker 1
Skrevet

?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2021 den 0.55):

Vi følger anbefalinger fra skole og politi , det betyr at vi både følger opp innerider og sjekker opp med de de er hos oss

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (På 22.11.2021 den 1.26):

Man må ikke vite hva alle gjør for å fastslå hva som er vanlig. Det hilder med et representativt utvalg.

Å kjenne er stort nok utvalg alle steder til å si det dr vanlig der høres rart ut 

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Vi følger anbefalinger fra skole og politi , det betyr at vi både følger opp innerider og sjekker opp med de de er hos oss

Sånn er det i hvertfall ikke i Rissa (eller på Fosenhalvøya forøvrig) 😂

Du må vel bo i Oslo? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sånn er det i hvertfall ikke i Rissa (eller på Fosenhalvøya forøvrig) 😂

Du må vel bo i Oslo? 

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...