AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #21 Skrevet 21. november 2021 Så lenge sønnen min klarer å stå opp alene, klarer skolen, og er hyggelig/glad/ikke amper hjemme kan han være ute så lenge han vil. MEN jeg forventer svar på sms når jeg sender mld Anonymkode: b9baa...da4 1
Loff77 Skrevet 21. november 2021 #22 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 20.44): Folk på videregående bør vel ikke ha innetid? Anonymkode: 3ae86...a7f 16år og gjøre som man vil? Da er man rimelig risikovillig eller kanskje gir f?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #23 Skrevet 21. november 2021 11 hours ago, Loff77 said: 16år og gjøre som man vil? Da er man rimelig risikovillig eller kanskje gir f? I helgene bør de ikke ha innetid, mener jeg. De bør heller oppfordres til å fortelle hvor de skal og når de tenker å komme hjem, samt at de ikke bråker i løpet av natta. Mange i den alderen bor på hybel, noe som medfører at foreldrene har null kontroll. Hjemmeboende ungdommer bør også ha ganske fritt spillerom i helgene Det bør heller ikke være skikkelig strengt midt i uka, selv om klokka 23 gjerne er et fint tidspunkt for enkelte når de senest bør være hjemme. Anonymkode: 3ae86...a7f
Brunello Skrevet 22. november 2021 #24 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): I helgene bør de ikke ha innetid, mener jeg. De bør heller oppfordres til å fortelle hvor de skal og når de tenker å komme hjem, samt at de ikke bråker i løpet av natta. Mange i den alderen bor på hybel, noe som medfører at foreldrene har null kontroll. Hjemmeboende ungdommer bør også ha ganske fritt spillerom i helgene Det bør heller ikke være skikkelig strengt midt i uka, selv om klokka 23 gjerne er et fint tidspunkt for enkelte når de senest bør være hjemme. Anonymkode: 3ae86...a7f Mange voksne legger seg jo før 23.00. Hvorfor skal familiens ungdom da få komme hjem sent og vekke opp de andre i huset? 1
Brunello Skrevet 22. november 2021 #25 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du kjenner alle der altså? Anonymkode: d8f57...77b Man må ikke vite hva alle gjør for å fastslå hva som er vanlig. Det hilder med et representativt utvalg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #27 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (På 22.11.2021 den 0.55): I helgene bør de ikke ha innetid, mener jeg. De bør heller oppfordres til å fortelle hvor de skal og når de tenker å komme hjem, samt at de ikke bråker i løpet av natta. Mange i den alderen bor på hybel, noe som medfører at foreldrene har null kontroll. Hjemmeboende ungdommer bør også ha ganske fritt spillerom i helgene Det bør heller ikke være skikkelig strengt midt i uka, selv om klokka 23 gjerne er et fint tidspunkt for enkelte når de senest bør være hjemme. Anonymkode: 3ae86...a7f Vi følger anbefalinger fra skole og politi , det betyr at vi både følger opp innerider og sjekker opp med de de er hos oss Anonymkode: d8f57...77b 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #28 Skrevet 27. november 2021 Brunello skrev (På 22.11.2021 den 1.26): Man må ikke vite hva alle gjør for å fastslå hva som er vanlig. Det hilder med et representativt utvalg. Å kjenne er stort nok utvalg alle steder til å si det dr vanlig der høres rart ut Anonymkode: d8f57...77b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #29 Skrevet 28. november 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Vi følger anbefalinger fra skole og politi , det betyr at vi både følger opp innerider og sjekker opp med de de er hos oss Anonymkode: d8f57...77b Sånn er det i hvertfall ikke i Rissa (eller på Fosenhalvøya forøvrig) 😂 Du må vel bo i Oslo? Anonymkode: 3ae86...a7f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #30 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånn er det i hvertfall ikke i Rissa (eller på Fosenhalvøya forøvrig) 😂 Du må vel bo i Oslo? Anonymkode: 3ae86...a7f Nei Anonymkode: d8f57...77b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå