AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Del Skrevet 24. september 2021 Hei! I mangel på graviditetstester så tok jeg for to dager siden en eggløsningstest, den var helt hvit. I dag to og et halvt døgn senere er det en tydelig strek der. Mer tydelig enn den bruker å være 1-2 dager før EL. Er 11-12 dager DPO. Jeg bruker ikke å få utsalg på eggløsningstester før 1-2 dager før EL og på selve EL-dagen, så derfor jeg begynte å lure på om det kan indikere graviditet ? Noen som har erfaring ? Anonymkode: f8885...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! I mangel på graviditetstester så tok jeg for to dager siden en eggløsningstest, den var helt hvit. I dag to og et halvt døgn senere er det en tydelig strek der. Mer tydelig enn den bruker å være 1-2 dager før EL. Er 11-12 dager DPO. Jeg bruker ikke å få utsalg på eggløsningstester før 1-2 dager før EL og på selve EL-dagen, så derfor jeg begynte å lure på om det kan indikere graviditet ? Noen som har erfaring ? Anonymkode: f8885...562 Jeg slo ut på eggløsningstest da jeg var gravid, ca 10-12 dager DPO, men aner ikke om det er vanlig... Anonymkode: 15bef...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisa90 Skrevet 24. september 2021 #3 Del Skrevet 24. september 2021 (endret) Hvor sterk var streken på din test? Her er min. Endret 24. september 2021 av Alisa90 Lastet opp bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Del Skrevet 24. september 2021 Var noe sånt som din, ikke sterkere i hvert fall. Anonymkode: 15bef...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Del Skrevet 24. september 2021 Nivået av LH i kroppen kan variere mye i løpet av syklusen, og det er derfor ikke uvanlig å få noe styrke på teststreken på EL-tester på tidspunktet i syklusen som er helt utenfor eggløsningen. EL-tester skal dessuten være like sterke eller sterkere enn kontrollstreken for å betegnes som positive De er med andre ord ikke gode til å måle hcg i kroppen, og bør derfor ikke brukes som alternativ til graviditetstester. Når det er sagt betyr det ikke at du ikke er gravid heller! Jeg ville bare ikke brukt en EL-test for å vurdere det. Lykke til hvis du skal ta en graviditetstest innløpet av de kommende dagene🤞🏻 Anonymkode: faf9e...f89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Del Skrevet 24. september 2021 Min forrige graviditet oppdaget jeg av at jeg fikk en kjempepositiv el test i uke 7. Men fikk det bekreftet med en grav test dagen etter. Du trenger ikke være gravid, men du kan også være det. Du kan ikke bruke el test i stedet for gravtest for å bekrefte/avbekrefte graviditet. Anonymkode: 9c6eb...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå