Gjest Kristin_ Skrevet 13. januar 2007 #21 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg har vært veldig fornøyd med lindex sine sportsbher, men jeg pleier å bruke 2 på en gang for å få ekstra støtte, det funker veldig bra for meg i hvertfall. Har ikke funnet noen sportsbh der jeg har klart meg med en, og så lenge man finner noen som puster så blir det ikke klamt med 2 stk samtidig. Har også en sports-bh fra Champion som ble kjøpt på salg, men så ikke helt det store med den, og som tusenfryd nevnte, den har spiler som ruster (?!?) ikke den mest sjarmerende egenskapen akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 23. januar 2007 #22 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg kjøpte en hos Lalina fra merke Godess, den sitter som støpt på mine pupper Men ta deg en tur rundt og prøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 23. januar 2007 #23 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg liker helst STRAMME topper av den typen man drar over hodet. Champion er best (tror de koster ca 400), og varer evig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 23. januar 2007 #24 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg så i nyeste Shape-up at Helly Hansen har kommet med en sportstopp. Er det noen som har prøvd den? Evt aner hvor den selges? (jeg har ikke klart å finne den) Egentlig har jeg ingen tro på at den skal passe meg, men man kan jo ikke gi opp før man har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 3. juli 2007 #25 Del Skrevet 3. juli 2007 Har selv den her bhen som kan anbefales på det sterkeste! Den vet jeg finnes på Lindexbutikken på Karl Johan så flere lindex butikker rundt i Norge her den sikkert... http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...ze=&colour= Jeg drar opp denne tråden igjen! Noen som har funnet flere lindex'er hvor denne selges? Vurderer å sende etter på nett...Noen som vet hva 65DD tilsvarer i disse størrelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå