Trampe Skrevet 29. september 2005 #1 Del Skrevet 29. september 2005 Nå er jeg lei av å ikke kunne jogge fordi puppene hopper og danser alle veier. En god sportsBH er ofte dyr, og jeg har lite lyst til å gjøre et bomkjøp... Hvilken type sportsBH bruker dere som har C-cup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 29. september 2005 #2 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg brukser størrelse 85C i BH og bruker sportsbh'er fra Lindex. Jeg er veldig fornøyd med dem og synes ikke at de er altfor dyre. Nå jogger jeg riktignok ikke, men trener aerobic, step osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. september 2005 #3 Del Skrevet 29. september 2005 Når det gjelder sports-bher så er vi alle forskjellige. Det har ikke bare med størrelse å gfjøre, men med konsistens. Har du faste store pupper, trenger du kanskje mindre støtte enn slappe og små. Du må selv prøve deg frem og prøv dem i butikken og hopp og sprett og løp på stedet. Sliter du med "store utslag" er kanskje ikke luftingen for den timen eller to du skal trene, men for en med små og faste bryster er det det som er det viktigste. Jeg selv bruker Stayinplace sine som holder mine skikkelig på plass. Har også god erfaring med Rønisch. Lindex sin er kjempefin til sykling og styrketrening, men skal jeg bevege meg i sal eller løpe, holder den simpelthen ikke. Lady Sport i Oslo har et godt utvalg (hadde) - eller så kan du kanskje finne noe her www.stayinplace.se Champion har kommet ut som veldig bra i flere tester, men for meg holder det ikke. Så ta deg tid, let etter det som passer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2005 #4 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg hadd en kjempegod fra Champion, men så sluttet de å produsere den Kjøpte en ny, champion smooth bra men denne er ikke noe særlig. Duger til spinning, men ville ikke trent aerobic eller jogget med den. Og idiotisk nok har stroppene metall som ruster.. Neste gang kommer jeg til å prøve sportsbh fra Lindex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #5 Del Skrevet 30. september 2005 Nå har ikke jeg C-cup da Men da jeg jobbet på Lindex solgte vi mange sportsBHer av merket Swegmark til store og små pupper. Den kom visst ut best i test på TV og så vidt jeg husker. Jeg er iallefall kjempefornøyd med min treningsBH fra Swegmark, har hatt den i 3 år og den er enda like fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. september 2005 #6 Del Skrevet 30. september 2005 Er veldig fornøyd med Champion. Den kostet egentlig 399,- på G-sport, men jeg fikk den til halv pris Avløste en Swegmark som ikke holdt mål. Men - pupper er så forskjellige, så prøv og finn noe du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #7 Del Skrevet 30. september 2005 Er veldig fornøyd med Champion. Den kostet egentlig 399,- på G-sport, men jeg fikk den til halv pris Avløste en Swegmark som ikke holdt mål. Men - pupper er så forskjellige, så prøv og finn noe du liker. ← Kan jeg spørre hvilken du kjøpte? På denne siden så tror jeg alle Champion bh'ene er vist. Har lyst på en sportBH, ikke de toppene som Swegmark har..men er som sagt skuffet over smooth bra. Ikke lett å finne sportbh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. oktober 2005 #8 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kan jeg spørre hvilken du kjøpte? På denne siden så tror jeg alle Champion bh'ene er vist. Har lyst på en sportBH, ikke de toppene som Swegmark har..men er som sagt skuffet over smooth bra. Ikke lett å finne sportbh ← Tror det er Sportshape eller Sportsmooth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 4. oktober 2005 #9 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har selv den her bhen som kan anbefales på det sterkeste! Den vet jeg finnes på Lindexbutikken på Karl Johan så flere lindex butikker rundt i Norge her den sikkert... http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...=&size=&colour= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 6. oktober 2005 #10 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg er også fornøyd med sportsbh`ene til Champion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shi Skrevet 10. oktober 2005 #11 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kjempefornøyd med absorber, kjøpt hos LaLina i Oslo. De har flere merker og du får god service. Jeg er ganske stor, og måtte ha 75F for at den skulle sitte, men den sitter som et skudd også, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #12 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg elsker de fra swegmark. Bruker ikke c, men a-b. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 1. november 2005 #13 Del Skrevet 1. november 2005 Har selv den her bhen som kan anbefales på det sterkeste! Den vet jeg finnes på Lindexbutikken på Karl Johan så flere lindex butikker rundt i Norge her den sikkert... http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...=&size=&colour= ← Hva kostet denne på Lindexen på Karl Johan da?? Jeg har veldig lyst på den, men bor ikke Oslo, men om en Lindex tar den inn må da andre også kunne gjøre det. Dette er jo også den bh'en noen referer til som absorber hos La Lina, og jeg trodde nesten det bare var der man hadde den Så nå er jeg litt spent og håpefull om de kan få den inn her jeg bor også Linselus ps: unnskyld for å dra opp en eldre tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Store My Skrevet 18. oktober 2006 #14 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er det noen som vet om en god sportsbh til store bryster? Har lett på flere butikker, men finner liksom ingen som klarer å holde puppene på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 19. oktober 2006 #15 Del Skrevet 19. oktober 2006 Dette er min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #16 Del Skrevet 4. november 2006 Boobydoo har en utrolig bra sports-bh. Bruker str 75E selv, og puppene rører seg ikke av flekken uansett hva jeg gjør! Jeg jogger til vanlig, og har slutta å være misfornøyd med å ha stor pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosajenta Skrevet 18. november 2006 #17 Del Skrevet 18. november 2006 Har de den på Lindex??? Hæææ??? Aldri sett... Og jeg som har vært rundt overalt!!! Har de den i ALLE størrelser også? Skulle gjerne hatt i str 75F, men er jo INGEN som har det noe sted! Jeg blir skikkelig Frustrert!!! Men da skal jeg sjekke ut dette her Har selv den her bhen som kan anbefales på det sterkeste! Den vet jeg finnes på Lindexbutikken på Karl Johan så flere lindex butikker rundt i Norge her den sikkert... http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...=&size=&colour= ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosajenta Skrevet 18. november 2006 #18 Del Skrevet 18. november 2006 Og altså... Hvorfor har ingen sportsbutikker peiling på disse nettsidene? Nå har jeg leita rundt i sikkert snart et år etter 75F, men her er det jo mange!!! Glad det er flere som er i samme båt som meg, ellers hadde jeg aldri finni ut av dette her trur jeg... Ønsker meg større utvalg i bh'er jeg, for oss med litt større pupper enn gjennomsnittet. Det er så lite å velge mellom at jeg er halt på gråten noen ganger... Ja, ja... Må jeg bare leve med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 18. november 2006 #19 Del Skrevet 18. november 2006 Bor du i Oslo så ta deg en tur til La Lina i Ullevålsveien. Hvis ikke finner du masse fint her http://www.bravissimo.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2006 #20 Del Skrevet 18. november 2006 Adidas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå