Gå til innhold

Jeg hater mennesker. Er det vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lever livet mitt alene, er uføretrygded men veldig glad fir det da jeg slipper å være med andre mennesker. Ingen liker meg og jeg liker ingen. Kun to personer og det er en venn pluss min mor. 

Anonymkode: d3184...9f0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor hater du mennesker? Høres ikke normalt ut å hate alle mennesker i verden utenom de to du nevnte. 

Anonymkode: 66f97...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker kan være vanskelige å like til tider. Men å hate er ikke normalt nei. 

Anonymkode: f9d8b...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeneXCII skrev (3 minutter siden):

Trist.

Har du reflektert over at ingen liker deg?

 

Fordi jeg er reservert og stiller og folk tolker nok det som om jeg er overlegen isv- noe jeg ikke er. 

Anonymkode: d3184...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å mislike menneskeheten og mennesker generelt er jo ganske vanlig. Folk flest er tross alt ganske ubrukelige. Men de fleste liker nok mer enn to mennesker her i verden. Og så vet jeg ikke om du overdriver litt når du sier hater. Hat er en ganske altoppslukende og intens emosjon. Jeg tror ikke jeg hater noen, men jeg misliker en del, og jeg er likgyldig til de fleste.

Jeg liker nok flere hundre mennesker, men om 7 milliarder av verdens befolkning døde i morgen hadde min eneste bekymring vært hvordan vi skulle bli kvitt alle likene.

Anonymkode: 1c32e...4a7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg er reservert og stiller og folk tolker nok det som om jeg er overlegen isv- noe jeg ikke er. 

Anonymkode: d3184...9f0

Er det ikke mulig å forandre seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk hater deg ikke bare fordi du er reservert og stille. Høres ut som om du bruker "hater mennesker" som en forsvarsmekanisme.

Anonymkode: 03f5f...13a