AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Del Skrevet 24. september 2021 Vi diskuterte navnet til babyen for litt siden. Vi sitter igjen med Milian og William men er ikke helt enige. En tanke jeg hadde var å kalle ham for Milliam men tror ikke det vil falle i go smak hos mannen. Har dere noe innspill? Anonymkode: 8c41d...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Del Skrevet 24. september 2021 Høres ut som en forkjølet uttalelse av William. Anonymkode: 7e108...e23 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Del Skrevet 24. september 2021 Jeg klarer ikke engang å skrive det navnet på tastaturet mitt, autokorrekt justerer det til William. Kanskje det er et tegn på at barnet må få lov til å hete noe annet? Som kanskje ikke gir assosiasjoner til en måleenhet? Anonymkode: 4e0c6...297 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Del Skrevet 24. september 2021 Tenk på at du gir navn til et menneske, ikke en baby. Dr. Milliam, siv.ing, Milliam. Det finnes mange skikkelige navn, vil du ha ett som skiller seg ut, gå heller litt tilbake i tid. Tenk på de stakkars barna i USA o.l. som blir kalt Apple (Eple) o.l... huff.. Anonymkode: 37246...62e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Del Skrevet 24. september 2021 Trodde først Milliam var et sånt skrivefeilsnavn som noen liker å gi barna sine fordi de synes det er viktig å stå frem og gi dyselxyistikerne et ansikt (barnets). Men det er faktisk et navn som 18 i landet har fra før sier ssb.no. Likevel, det at navnet er veldig sjeldent gjør kanskje at mange vil tro det er et "påfunnavn"? Anonymkode: a9b0f...377 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Del Skrevet 24. september 2021 Dårlig navn. Og hvorfor velge William? Det har jo vært et av de mest brukte navnene i flere år nå..vær litt original da. Anonymkode: 47ad1...e07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Del Skrevet 24. september 2021 Husk at denne babyen en dag er voksen og ingen søtnos lenger. Navnet var ikke pent heller, så håper barnet får ett normalt navn. Anonymkode: 4187c...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #8 Del Skrevet 24. september 2021 Nei og atter nei. No liker jeg gamle norske navn, men vet mange vil ha internasjonale navn på barna sine, og da er jo William greit. Anonymkode: b188a...840 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #9 Del Skrevet 24. september 2021 Så love island uk hvor millie og liam ble forelsket. De ble kalt milliam. Så det er det jeg tenker på når jeg hører milliam Anonymkode: 7df16...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #10 Del Skrevet 24. september 2021 Milliam Oktober ❤️ Anonymkode: f6706...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. september 2021 #11 Del Skrevet 24. september 2021 Hjemmesnekret navn er 👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #12 Del Skrevet 24. september 2021 Herregud hvem er alle disse menneskene som i det hele tatt vurderer å gi barna sine sånne navn?! Jeg mister troen på menneskeheten her! Anonymkode: a3878...817 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #13 Del Skrevet 24. september 2021 Hva med Milas? Hjemmesnekra det også😅 Anonymkode: fa344...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #14 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vi diskuterte navnet til babyen for litt siden. Vi sitter igjen med Milian og William men er ikke helt enige. En tanke jeg hadde var å kalle ham for Milliam men tror ikke det vil falle i go smak hos mannen. Har dere noe innspill? Anonymkode: 8c41d...53d Navn? Er det et navn? Det er ikke pent.. stakkars barn som å hete det. Fremtidig mobbeoffer Anonymkode: 2d35c...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 24. september 2021 #15 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Vi diskuterte navnet til babyen for litt siden. Vi sitter igjen med Milian og William men er ikke helt enige. En tanke jeg hadde var å kalle ham for Milliam men tror ikke det vil falle i go smak hos mannen. Har dere noe innspill? Anonymkode: 8c41d...53d Athena79 skrev (17 minutter siden): Hjemmesnekret navn er 👎 Navnet Milliam er et eldgammelt Dalriadan-skotsk kallenavn for en skallet person; navnet kan referere til et medlem av en religiøs orden. De gæliske formene for navnet Mhaolain eller Mac Ghille ;haoil. som begge betyr sønnen av den skallede eller tonnerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. september 2021 #16 Del Skrevet 24. september 2021 Både Milian og Milliam er grusomme. Høres ut som baby-kallenavn. Kall ham William. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå