AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #41 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner problemet hans. Er selv populær og flere damer ha spurt om.jeg ikke vil være far til deres barn, det skjer hver helg jeg er ute å drikker. Jeg har nesten sluttet å dra på byen,det har gått utover min mulighet til å være sosial. Anonymkode: 56de2...a4d Ønsketenking Anonymkode: 1145e...2fa 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #42 Skrevet 23. november 2023 Å nei jeg er 29 år, jeg er bare barnet jo, kan ikke få barn før jeg er 46 Anonymkode: cdbf4...ac2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #43 Skrevet 23. november 2023 Minlillesky skrev (På 23.9.2021 den 16.47): For det første så er man to om det når man har sex. Begge parter har like stort ansvar for beskyttelse under sex. Begge er fullt klar over at det kan bli barn ut av å ha sex, selv med beskyttelse. For det andre så er det så idiotisk å stole på den ene partneren og droppe kondomet/annen prevensjonsmiddel. Burde vite bedre! Så de to bekjente som ble far mot sin vilje, kan skylde seg selv i dette. Ønsker du ikke barn, bruk beskyttelse. Om du allikevel er redd, så dropp sex. Enkelt og greit. Så må du få hjelp for dette. Virker som det tar helt over for deg.. Samme gnålet hver gang dette er oppe. NEI, man er ikke 2 om dette. Kvinnen kan ALLTID overkjøre mannen her. Mannen kan aldri overkjøre kvinnen til å få barn. En enorm skjevhet. Anonymkode: bb4a2...edc
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #44 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å nei jeg er 29 år, jeg er bare barnet jo, kan ikke få barn før jeg er 46 Anonymkode: cdbf4...ac2 ...og da er det ingen som vil ha barn med meg! Og alt det er kvinners skyld. Anonymkode: f015d...27b 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #45 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Samme gnålet hver gang dette er oppe. NEI, man er ikke 2 om dette. Kvinnen kan ALLTID overkjøre mannen her. Mannen kan aldri overkjøre kvinnen til å få barn. En enorm skjevhet. Anonymkode: bb4a2...edc Når det kommer til å gro barnet, føde barnet, som regel mate barnet også. Anonymkode: bd51c...cf4 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #46 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Samme gnålet hver gang dette er oppe. NEI, man er ikke 2 om dette. Kvinnen kan ALLTID overkjøre mannen her. Mannen kan aldri overkjøre kvinnen til å få barn. En enorm skjevhet. Anonymkode: bb4a2...edc Barnet gror inne i kvinnen i ni måneder, og i forbindelse med svangerskap og fødsel går kvinnen gjennom tildels store plager og lidelser, inkludert en betydelig risiko for varig skade eller død. I tillegg er det som regel mor som tar mesteparten av arbeidet med barn - spesielt det første året, men også senere. Og når far stikker, hvem tar ansvaret da? Så ja, en enorm skjevhet er det. Absolutt. Anonymkode: 23b45...fed 5 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #48 Skrevet 23. november 2023 Analsex. Problem løst. Kan være at dama føder en bæsj uplanlagt, men det får dere rydde opp i sammen. Anonymkode: 25652...76f 1
TB1895 Skrevet 23. november 2023 #49 Skrevet 23. november 2023 Var derfor sexen med exn ikke ble mye av. Selvom vi brukte kondom så var jeg drit redd for å gjøre henne gravid. Vi brukte ikke glidemiddel som jeg nylig har funnet ut kunne gjort at kondomen hadde blitt ødelagt av friksjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #50 Skrevet 23. november 2023 TB1895 skrev (23 minutter siden): Var derfor sexen med exn ikke ble mye av. Selvom vi brukte kondom så var jeg drit redd for å gjøre henne gravid. Vi brukte ikke glidemiddel som jeg nylig har funnet ut kunne gjort at kondomen hadde blitt ødelagt av friksjonen. Oi, var ikke klar over det. Kjipt å føle det sånn. Samme her og er kvinne, skikkelig redd for sæd pågrunn av graviditet en periode, selv om jeg gikk på p piller i tilegg. Har ikke vært med noen siden. Anonymkode: bd51c...cf4 1
lillefinger Skrevet 23. november 2023 #51 Skrevet 23. november 2023 Med så mye angst så er nok sterilisering et bra alternativ. Det er også såvidt jeg vet mulig å gå tilbake på den operasjonen.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #52 Skrevet 23. november 2023 Derfor lar jeg aldri tilfeldige ligg få vite mitt fulle navn Anonymkode: 09375...2fa
TB1895 Skrevet 23. november 2023 #53 Skrevet 23. november 2023 Jeg vil jo ha barn på en side, men ikke med feil person.
Eva-Lena Skrevet 23. november 2023 #54 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 16.41): Hei. Jeg har som singel mann angst for å bli far når jeg har sex. Grunnen er at to bekjente av meg har mot sin vilje blitt fedre etter uplanlagt graviditet. Han ene var i et seksuelt forhold med dama, uten at de var helt sammen. De hadde snakket om at barn var helt uaktuelt, og han stolte på henne. Men da hun ble gravid ombestemte hun seg plutselig fordi det føltes feil å ta abort, og bestemte at de skulle bli foreldre. Han hadde en gang mange ambisjoner og planer for livet, men har måttet gi opp det meste, for å prioritere barnet. Dette har gjort han dypt, dypt deprimert. En annen bekjent fikk plutselig en telefon av en han hadde et one night stand med. Hun hadde blitt gravid og ville beholde barnet. Jeg er en ettertraktet mann, men har avstått fra sex mye fordi jeg er redd for at noen plutselig vil beholde barnet hvis det skulle skjedd. Bruker selvfølgelig kondom, men vet at det fortsatt er 2-15% sjanse for at graviditet skjer. Denne frykten er sikkert ekstremt irrasjonell fra min side, men synes det er veldig vanskelig å bli kvitt. Vurderer å gå til psykolog. Hadde satt pris på om noen kunne hjulpet meg å roe nervene rundt dette. Mvh Mann, 29 år. Anonymkode: 56a67...a31 Steriliser deg da serru
Lorieen Skrevet 23. november 2023 #55 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 16.50): https://www.aleris.no/sykehus/urolog/sterilisering/ Anonymkode: 8ff51...ae0 Dette. Eventuelt avstå fra vaginalt samleie. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #56 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 16.41): Hei. Jeg har som singel mann angst for å bli far når jeg har sex. Grunnen er at to bekjente av meg har mot sin vilje blitt fedre etter uplanlagt graviditet. Han ene var i et seksuelt forhold med dama, uten at de var helt sammen. De hadde snakket om at barn var helt uaktuelt, og han stolte på henne. Men da hun ble gravid ombestemte hun seg plutselig fordi det føltes feil å ta abort, og bestemte at de skulle bli foreldre. Han hadde en gang mange ambisjoner og planer for livet, men har måttet gi opp det meste, for å prioritere barnet. Dette har gjort han dypt, dypt deprimert. En annen bekjent fikk plutselig en telefon av en han hadde et one night stand med. Hun hadde blitt gravid og ville beholde barnet. Jeg er en ettertraktet mann, men har avstått fra sex mye fordi jeg er redd for at noen plutselig vil beholde barnet hvis det skulle skjedd. Bruker selvfølgelig kondom, men vet at det fortsatt er 2-15% sjanse for at graviditet skjer. Denne frykten er sikkert ekstremt irrasjonell fra min side, men synes det er veldig vanskelig å bli kvitt. Vurderer å gå til psykolog. Hadde satt pris på om noen kunne hjulpet meg å roe nervene rundt dette. Mvh Mann, 29 år. Anonymkode: 56a67...a31 Ta iniativet med kondom så er du plutselig sikrere. Synes det er veldig få menn som vil bruke kondom. Anonymkode: 766da...9e8 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #57 Skrevet 23. november 2023 Stakkars. Om 25 år har vi deg sutrende tilbake i forumet fordi du var attraktiv som kortsiktig moro men ikke god nok som barnefar og ektemann. Da klager du på at ingen kvinner var godt nok til å få barn med deg, og de 25 år yngre damene ikke lengre vil ha deg. Toget gikk mens du lette etter den perfekte kvinnen å spre genene dine til. Bare fortsett å leve prinselivet ditt, for god til denne verden du. Det er selvsagt kvinnenes ansvar å etterkomme ditt minste lille ønske om du selv roter dere begge to opp i trøbbel, de må ordne opp for vakre, vene lillemann. Å ta ansvar for egne handlinger er naturligvis ikke ditt ansvar, og en mors tilknytning til ditt ufødte barn er en myte som all annen biologi. Anonymkode: 4ea06...cc1 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #58 Skrevet 23. november 2023 Selv om kompisen din ble dypt deprimert, trenger jo ikke du bli det. Høres litt merkelig ut og gå til psykolog for sånt. Avstå fra sex, Finn en som er for gammel til og få barn. Bruk prevensjon. Uansett hvor mye man beskytter seg kan man gjøre noen gravid, og derfor man heller ikke bør ligge rundt. Beskyttet han kompisen sin seg? Fordi mange menn stoler for blindt på damer, tenker det ikke er så nøye at dem beskytter seg. Så skylder dem på den andre fordi hun valgte og beholde. Kjenner en som hadde morro sex med en som mente hun var i en sikker periode og kunne ikke bli gravid, mannfolk må også sette seg inn o sånne ting. Ingenting som heter sikker periode beskytt deg uansett alltid. Han ble far hun planla dette, han var godtroend . Men han tok ansvaret da. Anonymkode: bfc3e...2cf
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #59 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 16.41): Hei. Jeg har som singel mann angst for å bli far når jeg har sex. Grunnen er at to bekjente av meg har mot sin vilje blitt fedre etter uplanlagt graviditet. Han ene var i et seksuelt forhold med dama, uten at de var helt sammen. De hadde snakket om at barn var helt uaktuelt, og han stolte på henne. Men da hun ble gravid ombestemte hun seg plutselig fordi det føltes feil å ta abort, og bestemte at de skulle bli foreldre. Han hadde en gang mange ambisjoner og planer for livet, men har måttet gi opp det meste, for å prioritere barnet. Dette har gjort han dypt, dypt deprimert. En annen bekjent fikk plutselig en telefon av en han hadde et one night stand med. Hun hadde blitt gravid og ville beholde barnet. Jeg er en ettertraktet mann, men har avstått fra sex mye fordi jeg er redd for at noen plutselig vil beholde barnet hvis det skulle skjedd. Bruker selvfølgelig kondom, men vet at det fortsatt er 2-15% sjanse for at graviditet skjer. Denne frykten er sikkert ekstremt irrasjonell fra min side, men synes det er veldig vanskelig å bli kvitt. Vurderer å gå til psykolog. Hadde satt pris på om noen kunne hjulpet meg å roe nervene rundt dette. Mvh Mann, 29 år. Anonymkode: 56a67...a31 En psykolog vil bare si at, dette er risikoen ved å ha sex. For sex kan føre til barn. Som du sier du kan avstå, det er det eneste som er 100% garantert. Men, hva hadde skjedd om du ble far, tror du ? gå igjennom den tanke gangen skikkelig. Selvom din kompis, ble dypt deprimert, og ikke klarer å komme seg videre, så behøver ikke utfallet å bli likt for deg! Jeg kjenner også en som har veldig angst for graviditet, han har ikke livet på stell, og han vil føle på at han svikter barnet, og seg selv VELDIG, det er der angsten hans kommer fra. Men, for meg som kvinne, så hadde jeg aldri fått barn med han, så sjansen for at en annen dame velger å beholde barn "med" han, hadde i såfall vært for å være inne forstått med å ha 100% foreldre ansvar. Hvordan er livet ditt? Hva er det du ønsker å gjøre ? Kan det skje med et barn også ? Ofte vil jeg nok tro at svarene er at det ordner seg alikevel. Livet er slik, at man har ikke kontroll over hva som skjer. Dette må man lære seg og takle. For dere menn, som ikke kan velge å beholde eller ikke, er dette en realitet dere må leve med, om dere skal ha sex. Eventuelt bare ha sex med damer, dere tenker kan være gode mødre. Du, må finne ut hvordan livet ville sett ut ? Kanskje får du et enda bedre liv? Jeg har en venn, som ble far like etter videregående. Planlagt ? neppe... Han startet firma, og jobbet beinhardt. Var sikker livredd.... (Frykt, kan være en god motivator også) Han har nå et byggfirma med nesten 100 faste ansatte! Eier et bemanningsbyrå, og investor i flere andre bedrifter.... Vi er i midten av 30åra nå. Det han har fått til, det tror jeg ikke han ville ha klart (spesielt i så lav alder) om det ikke hadde vært for den graviditeten. Du kan velge, bli dyyyyypt deprimert.... Eller å bli syyyykt motivert! Anonymkode: 44fbe...2a4 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #60 Skrevet 23. november 2023 Ta deg sammen mann! Vent med sex til du er i et fast forhold, og bruk kondom fram til du vil bli far. Anonymkode: 70fed...256
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå