Gå til innhold

Redd for å bli far ufrivillig.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

men har avstått fra sex mye fordi jeg er redd for at noen plutselig vil beholde barnet hvis det skulle skjedd.

Problem solved. Du bør bare ha sex med kvinner du kan tenke deg å få barn med. Eller mener du at du er så ettertraktet at kvinner som gruppe føler på tapet når du ikke vil ha uforpliktende sex?

Anonymkode: 27bff...0fc

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er derfor jeg går systematisk inn for Deep Throating av Tinder Chicks. Da slipper du å tenke på det du tenker på, og det er null stress. Tro meg, er mye bedre enn vaginalt. 😃

Anonymkode: 8891b...af3

Så mange her driver med ønsketenkning...

Anonymkode: a8c31...f79

• Liker 8
Skrevet

Takk for svar. Har fått svar på det jeg lurte på :)

Anonymkode: 56a67...a31

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Problem solved. Du bør bare ha sex med kvinner du kan tenke deg å få barn med. Eller mener du at du er så ettertraktet at kvinner som gruppe føler på tapet når du ikke vil ha uforpliktende sex?

Anonymkode: 27bff...0fc

Hvordan er det "problem solved". Ikke alle ønsker barn. 

Har du hørt om forhold hvor man ikke får barn i løpet av de første årene? Eventuelt forhold hvor man ikke ønsker barn? 

Jeg forstår at dette kan skape angst for TS. Jeg hadde sikkert hatt det selv om jeg var mann. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke verst, TS, du har kommet på noe som veldig mange menn aldri engang tenker på før de sitter med skjegget i postkassa. Jeg har mang en gang tenkt at jeg aldri hadde hatt sex i ungdommen om jeg var mann, da man har null kontroll om uhellet er ute. Så alternativene er vel å sterilisere seg, avstå fra sex, eller bruke kondom med sæddrepende krem og hoppe av i svingen 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e4c13...cf8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Takk for svar. Har fått svar på det jeg lurte på :)

Du puler sikkert én gang i året uansett. 

Anonymkode: 1145e...2fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. Jeg har som singel mann angst for å bli far når jeg har sex. Grunnen er at to bekjente av meg har mot sin vilje blitt fedre etter uplanlagt graviditet. 

Han ene var i et seksuelt forhold med dama, uten at de var helt sammen. De hadde snakket om at barn var helt uaktuelt, og han stolte på henne. Men da hun ble gravid ombestemte hun seg plutselig fordi det føltes feil å ta abort, og bestemte at de skulle bli foreldre. Han hadde en gang mange ambisjoner og planer for livet, men har måttet gi opp det meste, for å prioritere barnet. Dette har gjort han dypt, dypt deprimert.

En annen bekjent fikk plutselig en telefon av en han hadde et one night stand med. Hun hadde blitt gravid og ville beholde barnet.

Jeg er en ettertraktet mann, men har avstått fra sex mye fordi jeg er redd for at noen plutselig vil beholde barnet hvis det skulle skjedd. Bruker selvfølgelig kondom, men vet at det fortsatt er 2-15% sjanse for at graviditet skjer.

Denne frykten er sikkert ekstremt irrasjonell fra min side, men synes det er veldig vanskelig å bli kvitt. Vurderer å gå til psykolog. Hadde satt pris på om noen kunne hjulpet meg å roe nervene rundt dette.

Mvh 

Mann, 29 år.

Vennene dine gadd sikkert ikke bruke kondom. Og det er faktisk dårlig gjort å legge alt ansvar på kvinnen uten å ta initiativ til beskyttelse. Abort er ikke en prevansjonsmetode. 

Anonymkode: d2760...68d

• Liker 20
Skrevet

Du får bruke kondom da vettu. Helst to utenpå hverandre :opplyser:

Anonymkode: 61ef4...905

• Liker 4
Skrevet

Skjønner deg godt.

Dersom du er sikker på at du ikke skal ha barn, må det da være genialt å sterilisere seg? Det gjorde jeg etter å ha fått de barna jeg skal - en helt super løsning! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du får bruke kondom da vettu. Helst to utenpå hverandre :opplyser:

Anonymkode: 61ef4...905

Sikker løsning til farskap det

Anonymkode: e94dd...ac5

Skrevet

Pass på at hun aldri får vite ditt ordentlige navn😀 Så kan du knulle halve byen😅

Anonymkode: 3e3a6...f5b

Skrevet

Du får ha sex som ikke kan gjøre noen gravide, da. 

Anonymkode: c6ece...342

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Da er det fint med tomatjuice. Du lurer sikkert på om man skal ta det før eller etter sex, og jeg svarer: i stedet. 

Anonymkode: a8c31...f79

😆

Skrevet
Påkrevd skrev (23 timer siden):

Som han selv sier, han er en ettertraktet mann😎

Skjønner problemet hans. Er selv populær og flere damer ha spurt om.jeg ikke vil være far til deres barn, det skjer hver helg jeg er ute å drikker.  Jeg har nesten sluttet å dra på byen,det har gått utover min mulighet til å være sosial. 

Anonymkode: 56de2...a4d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Støtter forslaget over. Jeg har selv sterilisert meg og det er det beste jeg har gjort.

Hvis sterilisering er uaktuelt så bør du ikke ta risikoen på å ha tilfeldig sex om barn er helt uaktuelt for deg. Kondomer og annen prevensjon kan svikte og det er ikke alle kvinner som klarer å ta abort om uhellet først er ute.

Anonymkode: e4241...93e

Hurra for menn som deg som tar skikkelig ansvar om de ikke vil bli far👏

Anonymkode: 1ea83...76f

• Liker 1
Skrevet
On 9/23/2021 at 4:41 PM, AnonymBruker said:

Denne frykten er sikkert ekstremt irrasjonell fra min side, men synes det er veldig vanskelig å bli kvitt. Vurderer å gå til psykolog. Hadde satt pris på om noen kunne hjulpet meg å roe nervene rundt dette.

Vil du ikke ha barn så er den absolutt sikreste måten å unngå det på ved å ikke ha sex, bare for at det rykker litt i kølla.  Om du  ha sex, og faktisk kommer til å dø, om du ikke får det, så finnes det flere typer prevensjon som minsker sjansen for uønsket graviditet.

Anonymkode: fa87a...a17

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skjønner problemet hans. Er selv populær og flere damer ha spurt om.jeg ikke vil være far til deres barn, det skjer hver helg jeg er ute å drikker.  Jeg har nesten sluttet å dra på byen,det har gått utover min mulighet til å være sosial. 

Anonymkode: 56de2...a4d

Hva slags kvinner omgås du egentlig med?

• Liker 1
Skrevet
CorvusCorax skrev (23 timer siden):

Hvordan er det "problem solved". Ikke alle ønsker barn. 

Har du hørt om forhold hvor man ikke får barn i løpet av de første årene? Eventuelt forhold hvor man ikke ønsker barn? 

Jeg forstår at dette kan skape angst for TS. Jeg hadde sikkert hatt det selv om jeg var mann. 

om han aldri noen sinne ønsker barn så er sterilisering løsningen

• Liker 2
Skrevet

Ts; avstå fra sex, inntil du møter en person du er trygg på, ser for deg en fremtid med og barn sammen med. Om det er slik at du aldri ønsker deg barn så er alternativet å sterilisere deg.

Selv har jeg avstått fra sex i 3 år nå. Det blir bare enklere og enklere med tiden.

• Liker 3
Skrevet

Ikke ha sex om du ikke vil ha barn. 

Anonymkode: 79845...80c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...