Gå til innhold

Intens snap kontakt med mannlig kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hverdagen er hektisk, mannen har hektisk liv, vi har hatt lite tid til samtale og mannen er en litt typisk mann i samtaler. Denne kollegaen er utdannet og sier de rette tingene opp mot mental helse. Det er naturligvis ingen unnskyldning. Jeg ser at jeg bør finne en profesjonell sjelesørger eller terapeut å skakke med. Jeg synes bare det er fint med en type lavterskel samtalepartner fremfor å trøtte ut vennskap eller ekteskap fordi man sliter. 

Anonymkode: b3172...7ee

Jeg er helt enig i at man ikke skal dumpe alt mulig på partneren, det kan bli tungt for vedkommende. Men det høres absolutt ut som om dere burde prioritere å sette av litt tid til å "koble på" hverandre. Og at du tar kontakt med noen profesjonelle i tillegg. Mulig at kollegaen din har utdanning og peiling på mental helse, men måten han er mot deg er jo overhodet ikke profesjonell. Tyder egentlig på sviktende dømmekraft.

Anonymkode: fdc0c...081

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er derfor jeg opprettet denne tråden, fordi jeg ser jeg har blitt revet med, og må stoppe relasjonen. Trengte bare bekreftelse på at det ikke er innafor eller normalt av kollegaen, og at jeg ikke er den trauste som ikke kan tulle litt på snap. 

Anonymkode: b3172...7ee

Ikke skyld på kollegaen din når du aktivt deltar i samtalen. Du har ikke ansvar for hans handlinger, men dine egne. Det er du som er utro i ditt og din manns ekteskap, ikke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt enig i at man ikke skal dumpe alt mulig på partneren, det kan bli tungt for vedkommende. Men det høres absolutt ut som om dere burde prioritere å sette av litt tid til å "koble på" hverandre. Og at du tar kontakt med noen profesjonelle i tillegg. Mulig at kollegaen din har utdanning og peiling på mental helse, men måten han er mot deg er jo overhodet ikke profesjonell. Tyder egentlig på sviktende dømmekraft.

Anonymkode: fdc0c...081

Ja vi skal ha barnevakt i helgen og date, heldigvis. Uff. 

Ja jeg har jo tenkt at kollegaene kan mangle impulskontroll. Jeg har bare blitt revet med fordi det har liksom vært en trygghet at et annet menneske har vært såpass nærme bor jeg har trengt oppmuntrende snap. 

Anonymkode: b3172...7ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja vi skal ha barnevakt i helgen og date, heldigvis. Uff. 

Ja jeg har jo tenkt at kollegaene kan mangle impulskontroll. Jeg har bare blitt revet med fordi det har liksom vært en trygghet at et annet menneske har vært såpass nærme bor jeg har trengt oppmuntrende snap. 

Anonymkode: b3172...7ee

Bra!😊 Det er fint. Gresset blir grønnere der du vanner det, osv. ;) Prøv å ta dette som en vekker. Trygg mannen din på at det er han du vil være sammen med, samtidig er det lov å fortelle at du trenger mer nærhet dere i mellom. 

Anonymkode: fdc0c...081

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt åpenbart ikke innafor. 

Jeg ble lagt til på snap av en tidligere kollega selv som tydeligvis la opp til det samme, men jeg slettet han etter to dager da han sendte en snap med bilde av seg selv liggende på sofaen i bare boxeren og en åpen badekåpe med kaffekoppen strategisk plassert ved siden av bulen i boxeren. "Koselig med morraskaffe"

...😂 Hva f*** liksom?

Anonymkode: 5f524...ed0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er jo helt åpenbart ikke innafor. 

Jeg ble lagt til på snap av en tidligere kollega selv som tydeligvis la opp til det samme, men jeg slettet han etter to dager da han sendte en snap med bilde av seg selv liggende på sofaen i bare boxeren og en åpen badekåpe med kaffekoppen strategisk plassert ved siden av bulen i boxeren. "Koselig med morraskaffe"

...😂 Hva f*** liksom?

Anonymkode: 5f524...ed0

Ja det er litt samme stilen 🙈😬

Anonymkode: b3172...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er litt samme stilen 🙈😬

Anonymkode: b3172...7ee

Både jeg og han det er snakk om her har samboer og for meg er slikt fullstendig uaktuelt når man er i et forhold. At jeg lot det gå to dager var at jeg ikke helt skjønte tegninga med det samme, men etter den snap'en ble det nok for min del. Det er grenser for hva jeg tillater.

Anonymkode: 5f524...ed0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Både jeg og han det er snakk om her har samboer og for meg er slikt fullstendig uaktuelt når man er i et forhold. At jeg lot det gå to dager var at jeg ikke helt skjønte tegninga med det samme, men etter den snap'en ble det nok for min del. Det er grenser for hva jeg tillater.

Anonymkode: 5f524...ed0

Det er bare å lese litt på forumet her så skjønner man at for mange er det slett ingen hindring at begge parter i utroskapen har partnere. Faktisk mener de ofte det er en fordel, for da har begge to mye å tape om det kommer ut. 

Anonymkode: fdc0c...081

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Både jeg og han det er snakk om her har samboer og for meg er slikt fullstendig uaktuelt når man er i et forhold. At jeg lot det gå to dager var at jeg ikke helt skjønte tegninga med det samme, men etter den snap'en ble det nok for min del. Det er grenser for hva jeg tillater.

Anonymkode: 5f524...ed0

Bra du har den dømmekraften. 

Anonymkode: b3172...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hverdagen er hektisk, mannen har hektisk liv, vi har hatt lite tid til samtale og mannen er en litt typisk mann i samtaler. Denne kollegaen er utdannet og sier de rette tingene opp mot mental helse. Det er naturligvis ingen unnskyldning. Jeg ser at jeg bør finne en profesjonell sjelesørger eller terapeut å skakke med. Jeg synes bare det er fint med en type lavterskel samtalepartner fremfor å trøtte ut vennskap eller ekteskap fordi man sliter. 

Anonymkode: b3172...7ee

Jo.....men dette er sexting.

Og kollegaen din virker å blande med vilje på en relativt manipulerende måte synes jeg.

Mange menn vet at kvinner ofte trenger emosjonell bekreftelse/trygghet for å tippes over kanten. Det gjelder særlig om kvinnen allerede er i forhold, da må hun bearbeides mer. 

Så dette med menn som utfra intet er «tilstede som venn» og samtidig er veldig seksuelt pågående/flørtende handler som regel kun om sex. 

Ikke noe annet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør han om vi ikke bare kan sende vanlige snap om jobb og annet, at det er dumt vi ikke kan ha noe kontakt. At det er fint å ha kontakt med kollegaer. 

Anonymkode: b3172...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå spør han om vi ikke bare kan sende vanlige snap om jobb og annet, at det er dumt vi ikke kan ha noe kontakt. At det er fint å ha kontakt med kollegaer. 

Anonymkode: b3172...7ee

Er du så dum til vanlig som du utgir deg for å være her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt ikke greit. Jeg tok mannen i slik kontakt med en kollega (- de seksuelle undertonene) og ble veldig såret. Å sende meldinger fra senga til en kollega er ikke greit!! 

Anonymkode: 475d2...2fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forstår at det føles bra å snakke med en som er emosjonelt tilgjengelig kontra en som ikke er det. Men denne fyren kan faktisk ødelegge ekteskapet ditt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Nå spør han om vi ikke bare kan sende vanlige snap om jobb og annet, at det er dumt vi ikke kan ha noe kontakt. At det er fint å ha kontakt med kollegaer. 

Anonymkode: b3172...7ee

Du sa at du opprettet tråden fordi du trengte bekreftelse på om dette er greit. Har du ikke fått mange nok svar på at dette ikke er greit nå? 

Og du forteller det til mannen din hvorpå han blir fra seg, og du fortsetter kontakten?! Hva faen, jeg hadde slettet han fra snap umiddelbart av respekt for kjæresten min. Og du vare fortsetter. 

Du er slem mot mannen din og jeg håper han dumper deg. Hva mer vil du ha ut av dette? Du har allerede servert dette for mannen din og han er nå lei seg og såret. Og du bare fortsetter å prate med denne fyren som kaller deg MILF og det er ikke tvil om hva han er ute etter 🤦‍♂️ 

Shame on you

Anonymkode: 83cc3...8f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
lillevill skrev (2 timer siden):

forstår at det føles bra å snakke med en som er emosjonelt tilgjengelig kontra en som ikke er det. Men denne fyren kan faktisk ødelegge ekteskapet ditt. 

Dette, det føles bra, men det er galt. 

Kutt kontakten med denne fyren, det er ikke vanlig å snakke sånn med kollegaer, uansett hva han sier. Si du kun vil ha kontakt på jobb og ikke i some. 

Jobb med ekteskapet fremover, se om mannen heller kan gi deg den oppmerksomheten du ønsker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du sa at du opprettet tråden fordi du trengte bekreftelse på om dette er greit. Har du ikke fått mange nok svar på at dette ikke er greit nå? 

Og du forteller det til mannen din hvorpå han blir fra seg, og du fortsetter kontakten?! Hva faen, jeg hadde slettet han fra snap umiddelbart av respekt for kjæresten min. Og du vare fortsetter. 

Du er slem mot mannen din og jeg håper han dumper deg. Hva mer vil du ha ut av dette? Du har allerede servert dette for mannen din og han er nå lei seg og såret. Og du bare fortsetter å prate med denne fyren som kaller deg MILF og det er ikke tvil om hva han er ute etter 🤦‍♂️ 

Shame on you

Anonymkode: 83cc3...8f5

Nei det er ikke greit og var det jeg ville få bekreftet. 

Anonymkode: b3172...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For dere er også enig i at det er dårlig av denne kollegaen? 

Anonymkode: b3172...7ee

Nei. Det er dårlig av DEG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (På 25.9.2021 den 14.01):

Nei. Det er dårlig av DEG. 

Helt enig. 

Jeg har fortalt mannen alt. 

Anonymkode: b3172...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...