Gå til innhold

Intens snap kontakt med mannlig kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har siste måneden begynt å utvikle en intens snap kontakt med mannlig kollega. Vi ble kjent i overgangen fra når han begynte på jobben min, og jeg skulle begynne i ny jobb. Jeg har bare hans jobb som ekstrajobb nå,og er innom litt på besøk av og til fordi jeg ønsker beholde kontakten med jobben og har gode kollegaer der. Han la meg til på snap og alle andre some etter første vakten sammen. Etterhvert ble det til at han la meg til på snap fordi han skulle sende meg bilder fra jobben jeg savner så. 

Etterhvert utviklet snapene seg til at han sender snaper fra trening, jeg er høflig å svarer at det var bra jobba og lignende ting.

Jeg har hatt svært vanskelig overgang til ny jobb og delt det med ulike kontakter på snap. F eks i pausen. Han ble fort veldig tilgjengelig for meg, sendte spørsmål daglig om hvordan denne dagen var gått og at jeg måtte sende melding når jeg var lei meg og hadde dårlige dager. Jeg har en del psykiske problemer, selv om jeg er i full jobb. Han har mye kompetanse innen dette mtp utdanning. Føler jeg er blitt avhengig og opphengt i at han har vært så tilgjengelig. Nesten Stockholm syndrom. Det blir jo feil å blande ulike roller. Samtalepartner og flørting. 

Fort utvikler tonen seg litt på kanten. F eks

- Når jeg sier jeg er på badet spør han å graver om hva jeg gjør på badet. Jeg tuller med at mannen er syk etter koronavaksine, skjer ikke noe gøy her. Han fortsetter han å spør om jeg ikke gjør noe alene, det kan jo skje mye gøy alene. Jeg prøver å vinkle det over på mannen og avslutte, og si jeg må legge meg. Han fortsetter å snakke og jeg blir jo litt opphengt i denne tullete tonen. 

- Han sender selfier fra senga i baris og spør om jeg ikke kan sende selfier tilbake. Jeg spør om hvorfor han ønsker selfier av en gift kvinne. Han sier han liker å se hvem han snakker med. Så sender jeg en selfie med veldig filter, da svarer han at jeg ikke trenger filter, hint hint. Jeg skriver at jeg er nok ikke så fresh før natta, så sender ikke selfier. Han svarer jeg sikkert alltid ser fresh ut🔥

- Han begynner med enten eller spørsmål om alle mulige temaer, og påpeker at vi er like. 

- Når jeg sa han så veldig ung ut uten skjegg, så svarer han at jeg ser jo ti år yngre ut selv, så da blir han vel ikke for ung for meg. 

- Han spør om jeg trener, og at han synes det var dumt jeg ikke begynte på hans senter, med tullete tone. 

- Han sier jeg må si ifra om jeg skal gå tur, så kan han komme dit. Vi holdt på å avtale tur, men når mannen reagerte, så avlyste jeg. 

- Jeg snakker med han på snap om en på jobben som har oppheng i meg. Han svarer at han tror han har det enda, og det er ikke så rart fordi jeg er jo en MILF. Jeg reagerer kraftig å svarer "what?! Skriver du sånn?" Han sender selfie og skriver at han mener det bokstavelig. 

Alt dette har ført til sene kvelder oppe med meldinger og ekstremt lite søvn. Jeg har mann og barn. Dette har vel blitt et behov for spenning i en krevende hverdag. 

Igår fikk jeg litt nok, jeg fortalte mannen om kontakten vi hadde. At jeg innser det er blitt for mye. Mannen er illsint nå, og ber meg naturligvis slette han. Han roper og skriker ulike enten eller spørsmål som han tror denne kollegaen stiller,og tar av. 

Kollegaen unnskylder å sier han har sånn kontakt med flere. Selv om han har samboer. Han sier han har mange venninner, og at de deler ulike detaljer om sexliv og også sender selfier fra senga, uten at det betyr noe. 

Hva tenker dere? Er denne relasjonen vanlig å ha til kollegaer og mannlige venner når man nærmer seg 30? Og er det innafor i et ekteskap? Jeg håper dere er enige om at kollegaen bør kuttes helt ut. 

 

Anonymkode: b3172...7ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutt ham ut nå! Det er overhodet ikke en vanlig tone, eller relasjon å ha til en kollega. Jeg forstår reaksjonen til mannen din veldig godt. Og det er veldig bra du ser det selv 

Anonymkode: 6cfdb...015

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kuttet han ut pronto. Finnes annen spenning i livet. Skjønner absolutt også reaksjonen til mannen din og hadde nok også reagert slik hvis jeg viste at mannen min snappet med en kvinnelig kollega langt på natt. Han har jo ekstremt direkte seksuell tone....  Dette blir for dumt. 

Anonymkode: cc331...66d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde kuttet han ut pronto. Finnes annen spenning i livet. Skjønner absolutt også reaksjonen til mannen din og hadde nok også reagert slik hvis jeg viste at mannen min snappet med en kvinnelig kollega langt på natt. Han har jo ekstremt direkte seksuell tone....  Dette blir for dumt. 

Anonymkode: cc331...66d

Men han er også normal og grei. Anerkjennende og bekreftende på snaper om dårlige dager f eks. Skjønner det blir helt feil å blande dette, og skjønner ikke behovet hans. Jeg vet han har samboer. 

Anonymkode: b3172...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men han er også normal og grei. Anerkjennende og bekreftende på snaper om dårlige dager f eks. Skjønner det blir helt feil å blande dette, og skjønner ikke behovet hans. Jeg vet han har samboer. 

Anonymkode: b3172...7ee

Det er jo greit nok at han kanskje er normal og grei, men dette er ikke normalt og greit når man er i et forhold? Tenk på hans og din egen samboer. Hvis du har blitt "glad" i denne mannlige kollegaen så får du tenke hardt og godt på ditt neste steg. Det er ikke sikkert han vil ha deg så fort du blir singel. Han vil nok ha i pose og sekk av oppmerksomhet fra både deg og samboer. Spenningen avtar så fort det blir "lovlig" kontakt. 

Uansett... Jeg håper du gir slipp på mannen din hvis du ikke klarer å lage denne kollegaen gå. For hans skyld. La han finne noen andre i så fall. 

Anonymkode: cc331...66d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er jo greit nok at han kanskje er normal og grei, men dette er ikke normalt og greit når man er i et forhold? Tenk på hans og din egen samboer. Hvis du har blitt "glad" i denne mannlige kollegaen så får du tenke hardt og godt på ditt neste steg. Det er ikke sikkert han vil ha deg så fort du blir singel. Han vil nok ha i pose og sekk av oppmerksomhet fra både deg og samboer. Spenningen avtar så fort det blir "lovlig" kontakt. 

Uansett... Jeg håper du gir slipp på mannen din hvis du ikke klarer å lage denne kollegaen gå. For hans skyld. La han finne noen andre i så fall. 

Anonymkode: cc331...66d

Nei jeg er ikke forelsket. 

Anonymkode: b3172...7ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg er ikke forelsket. 

Anonymkode: b3172...7ee

Da er jo valget enkelt. Dropp kollegaen. 

Anonymkode: cc331...66d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg er ikke forelsket. 

Anonymkode: b3172...7ee

så hvorfor opprettholder du tonen? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortalte det til mannen din og han ble sint. Ergo har du trampet godt over grensene hans for hva som er greit. Hvordan hadde du følt dersom mannen din holdt på med en kvinnelig kollega?

Anonymkode: fdc0c...081

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men han er også normal og grei. Anerkjennende og bekreftende på snaper om dårlige dager f eks. Skjønner det blir helt feil å blande dette, og skjønner ikke behovet hans. Jeg vet han har samboer. 

Anonymkode: b3172...7ee

Hvorfor søker du ikke støtte hos mannen din istedet?

Anonymkode: fdc0c...081

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagen er hektisk, mannen har hektisk liv, vi har hatt lite tid til samtale og mannen er en litt typisk mann i samtaler. Denne kollegaen er utdannet og sier de rette tingene opp mot mental helse. Det er naturligvis ingen unnskyldning. Jeg ser at jeg bør finne en profesjonell sjelesørger eller terapeut å skakke med. Jeg synes bare det er fint med en type lavterskel samtalepartner fremfor å trøtte ut vennskap eller ekteskap fordi man sliter. 

Anonymkode: b3172...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hverdagen er hektisk, mannen har hektisk liv, vi har hatt lite tid til samtale og mannen er en litt typisk mann i samtaler. Denne kollegaen er utdannet og sier de rette tingene opp mot mental helse. Det er naturligvis ingen unnskyldning. Jeg ser at jeg bør finne en profesjonell sjelesørger eller terapeut å skakke med. Jeg synes bare det er fint med en type lavterskel samtalepartner fremfor å trøtte ut vennskap eller ekteskap fordi man sliter. 

Anonymkode: b3172...7ee

Altså du søker trøst hos en annen mann enn din ektemann, og denne mannen overroser deg med komplimenter og seksuelle tilnærmelser som du ser på som lavterskel samtalepartner. Det igjen er jo utroskap. 

Hva hvis din mann hadde snakket med en kollega på den måten? Hun sender bilde i undertøy til han og ber om å få bilder tilbake men avfeier afæren som "lavterskel samtalepartner"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magika_fra_Fyll skrev (36 minutter siden):

Slett snapchat med en gang, dette er ikke normalt verken i et forhold eller i jobbsammenheng

Litt drastisk å slette hele snappen? Holder lenge å slette/blokkere kollegaen. 

Anonymkode: c4644...845

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (Akkurat nå):

Altså du søker trøst hos en annen mann enn din ektemann, og denne mannen overroser deg med komplimenter og seksuelle tilnærmelser som du ser på som lavterskel samtalepartner. Det igjen er jo utroskap. 

Hva hvis din mann hadde snakket med en kollega på den måten? Hun sender bilde i undertøy til han og ber om å få bilder tilbake men avfeier afæren som "lavterskel samtalepartner"?

Det er derfor jeg opprettet denne tråden, fordi jeg ser jeg har blitt revet med, og må stoppe relasjonen. Trengte bare bekreftelse på at det ikke er innafor eller normalt av kollegaen, og at jeg ikke er den trauste som ikke kan tulle litt på snap. 

Anonymkode: b3172...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt drastisk å slette hele snappen? Holder lenge å slette/blokkere kollegaen. 

Anonymkode: c4644...845

Hehe ja naturligvis bare kollegaen. 

Anonymkode: b3172...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hverdagen er hektisk, mannen har hektisk liv, vi har hatt lite tid til samtale og mannen er en litt typisk mann i samtaler. Denne kollegaen er utdannet og sier de rette tingene opp mot mental helse. Det er naturligvis ingen unnskyldning. Jeg ser at jeg bør finne en profesjonell sjelesørger eller terapeut å skakke med. Jeg synes bare det er fint med en type lavterskel samtalepartner fremfor å trøtte ut vennskap eller ekteskap fordi man sliter. 

Anonymkode: b3172...7ee

Emosjonell utroskap. Fortsetter du er du bevisst utro. Spiller ingen rolle hva han gir deg, om du føler behov for samtaler, om han fremstår vanlig ellers. Dette er å være utro.

Anonymkode: 8e3b6...6c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...