Gå til innhold

Ekstremt uprofesjonelle og mobbing fra sjefer på jobb.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber i ett firma og har hatt fast jobb der lenge . 
De 3 som har ansvaret nå  lever i sin egen verden. Det er forskjellsbehandling av hvem de liker og ikke. Ikke gjør de jobben sin godt heller og mangler utdannelse. Sistnevnte merkes godt. De har kallenavn på noen folk bak ryggen deres f.eks. Og oppfører seg ufyselig mot de de ikke liker. 
Jeg er godt likt blant andre kolleger og kundene jeg har på jobb men disse virker som de er «ute» etter meg hele tiden for bagateller når andre gjør det samme og verre ting men de blir behandlet bedre.

Jeg blir lei meg av dette. Noen har sagt at det er pgr av jeg er godt likt av andre og flink i jobben min og det er misunnelse som ligger bak. At de har en slags mindreverdighetskompleks som går utover meg. Jeg har aldri forstått hvorfor det er meg hele tiden.  Er slitsomt i perioder men heldigvis er jeg organisert. 

Jeg kan ikke bare skifte jobb heller av diverse grunner. Jeg ser heldigvis ikke disse daglig men har kontakt ett par ganger i måneden . Først var jeg lei meg lenge og lurte på hva som var galt med meg. Nå som jeg er eldre og litt tryggere vet jeg at det er de som rett og slett er kjipe. Så jeg føler ett sinne mot de etter mangen år med forskjellsbehandling og nedlatende tone ovenfor meg hele tiden. Er redd for å eksplodere til slutt nå som jeg har holdt ut med dette i flere år. 
Noen som har tips /råd til meg? Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: e8a98...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om man kanskje ikke får jobb uten videre, så legg planer for å søke deg ut, enten ved å søke jobb direkte og/eller ta annen eller mer utdannelse/kurs for å få et bein innenfor noe annet. Grunnen til at jeg skriver det er at det ikke er liv laga i lengden å bli et sted der man forskjellsbehandles grovt siden det kan sette en stopper for din videre karriereutvikling. 

Anonymkode: 8ac4f...9e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen. Sjefen min lager ståhei over de minste feil. Helt ok med tilbakemelding men hun har en tendens til å bli helt vrang over ting ingen andre legger merke til. 

 

Uansett.. Jeg satt også fast men har endelig bedt om en mindre stilling. Går ned til 40% der. Lettere å finne en annen jobb hvis man ikke forventer fulltid med engang. Satser på å slutte i nåværende jobb så fort jeg enten får fulltid fast eller finner en annen jobb på siden til 40%.

Maktet rett og slett ikke mer. Blir jo helt nedbrutt og tråkker på eggeskall hver eneste dag. 

Anonymkode: 1b95f...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...