AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Del Skrevet 22. september 2021 Har forøvrig googlet på engelsk for å få et bredere svar, med veldig grafiske bilder og lest meg opp i hytt og pine. greien er at jeg har lange sykluser (pcos) og den ene dagen er utfloden gjennomsiktig, sticky og slimete, så noen dager uten noe utflod, så kommer det en dag med sticky slimete gjennomsiktig, så dager uten, så melkefarget, og på 40 dager har jeg ikke hatt en eneste positiv eggløsningstest (vet at eggløsningstest ikke er like relevant for meg med pcos) men problemet er jo at jeg ikke har peiling, er helt umulig å finne utav hva som egentlig skjer i kroppen, og er nesten avhengig av å ha sex hver andre dag for at det kanskje skal klaffe. Noen som har tips til hva jeg kan se etter? Som har det likt? Anonymkode: 628ca...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Hvis du ikke har positiv eltest , pcos og lange sykluser så har du trolig heller ikke eggløsning. Elslim betyr ikke så mye, utflod kan endre konsistens slik du har merket, gjennom syklus , men har du ingen eggløsning så betyr det ikke noe om du ikke finner elslim. Jeg klarer sjelden tolke el utfra utfloden. Vil anbefale heller å kjenne på livmortappen , den må nesten være åpen for å slippe opp sperm og er åpen rundt el. Kan være åpen utenfor også. Eller investere i en clearblue fertilitetsmonitor. Eller elteste daglig med rimelige tester. Evt kontakte lege for å få hjelp pga pcos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 Laura80 skrev (1 minutt siden): Hvis du ikke har positiv eltest , pcos og lange sykluser så har du trolig heller ikke eggløsning. Elslim betyr ikke så mye, utflod kan endre konsistens slik du har merket, gjennom syklus , men har du ingen eggløsning så betyr det ikke noe om du ikke finner elslim. Jeg klarer sjelden tolke el utfra utfloden. Vil anbefale heller å kjenne på livmortappen , den må nesten være åpen for å slippe opp sperm og er åpen rundt el. Kan være åpen utenfor også. Eller investere i en clearblue fertilitetsmonitor. Eller elteste daglig med rimelige tester. Evt kontakte lege for å få hjelp pga pcos. Hvordan er det mulig å kjenne på livmortappen? Det må jo være langt inne. Hva med oss som synes det er ekstremt vondt å bare sette inn minitampong? Hvordan klarer du kjenne på egen livmortapp?? Anonymkode: 4106a...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. september 2021 #4 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan er det mulig å kjenne på livmortappen? Det må jo være langt inne. Hva med oss som synes det er ekstremt vondt å bare sette inn minitampong? Hvordan klarer du kjenne på egen livmortapp?? Anonymkode: 4106a...da9 Kjenner den godt ved å sitte på huk eller helst på do. Jeg tolket enklest slik for noen år siden da vi prøvde 2 år på førstemann. Uregelmessig syklus i starten etter pilleslutt og uten eggløsning. Deretter lange sykluser men med el. Brukte clearblue fertilitetsmonitor og tempet i tillegg til å kjenne på tappen. Ble gravid med første etter 2 år, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå