AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Del Skrevet 22. september 2021 Hallo! Jeg er «ny» i denne prøvingen, har en sønn på 2,5år som ikke var planlakt men selfølgelig hjertelig velkommen. Og har bestemmt oss for å prøve på nr 2. Jeg tok siste p-sprøyta i januar og har begynt å få syklus. Har PCOS så helt normal syklus har jeg aldri hatt eller kommer sikkert ikke til å få. Men lurer på hvor mange dager dere har mellom EL og mens? jeg har sykluser fra 27-30 dager. Og denne mnd var jeg ferdi med mens 5/9 og hadde jeg El 16/9 også skal jeg ha mens ca 28/9. dvs 11 dpo denne syklusen. Mens har kommet ca når appen har ment det (1-2 dager før/etter) Har lest her inne en stund og ser mange har lengere mellomrom. Anonymkode: 770e9...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Har vært prøver lange perioder før med kun 10 dagers lutealfase (altså 9 dager dpo). Det er akkurat i grenseland for defekt lutealfase. Men jeg klarte å bli gravid med to barn tross dette. Ved prøving på sistemann startet jeg opp med b6-vitamin og fikk forlenget lutealfasen til 12 dager. Ikke alltid enkelt for oss PCOS'ere å kartlegge syklus, men om man EL-tester, temper og selvfølgelig har sex ca. annenhver dag så får man gode sjanser med god kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Del Skrevet 22. september 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): Har vært prøver lange perioder før med kun 10 dagers lutealfase (altså 9 dager dpo). Det er akkurat i grenseland for defekt lutealfase. Men jeg klarte å bli gravid med to barn tross dette. Ved prøving på sistemann startet jeg opp med b6-vitamin og fikk forlenget lutealfasen til 12 dager. Ikke alltid enkelt for oss PCOS'ere å kartlegge syklus, men om man EL-tester, temper og selvfølgelig har sex ca. annenhver dag så får man gode sjanser med god kontroll. Hvilken dpo begynte du å teste? Evt når fikk du pos test? TS Anonymkode: 770e9...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. september 2021 #5 Del Skrevet 22. september 2021 Alltid 15. (mensen kommer på 15 dpo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #6 Del Skrevet 22. september 2021 11 dager. Har vært gravid 4 ganger Anonymkode: 0b7e3...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #7 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 11 dager. Har vært gravid 4 ganger Anonymkode: 0b7e3...e14 Når begynte du å teste? Hvilken dpo fikk du positiv test? TS Anonymkode: 770e9...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 23. september 2021 #8 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) 11/12 dager her 😊 Endret 23. september 2021 av 89jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #9 Del Skrevet 23. september 2021 tidligste jeg fikk pos test var 9 dpo (svak) ble mer en tydelig strek på 10 dpo. testet aldri før 9dpo. skal sies at den ene gangen opplevde jeg kjemisk og merket ikke at jeg var gravid da det ikke slo ut på testene. fikk også mensen Anonymkode: 0b7e3...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. september 2021 #10 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvilken dpo begynte du å teste? Evt når fikk du pos test? TS Anonymkode: 770e9...a43 Alltid begynt å teste på 9 dpo. Har blitt gravid 8 ganger og har noen ganger fått svak strek på 9 dpo, mens de to siste gangene her nå sist så jeg ingenting før 11 og 10 dpo (og denne var på dagens andre sterkere urin). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå