Gå til innhold

Noen erfaring med baby feet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd baby feet? Ønsker å få supermyke føtter. Smører meg med fotkrem hver dag men føler ikke det holder. 

Kaja❤️

Anonymkode: b87af...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil anbefale å bruke peeling-masken deres først, slik at du får vekk all død hud før du begynner m krem

Anonymkode: 3c93e...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjøpe deg fotfil også, hvis du ikke allerede har det, for å file vekk tørr, tjukk og hard hud på føttene. Dette gjøres enklest i dusjen, etter at du har dusjet en stund og huden på føttene er blitt ordentlig gjennombløt av vann. Da filer du bort all død og hard hud, spesielt på hælene.

Etterpå får du så myke og glatte, fine føtter som bare det :) En krem som avslutning kan sikkert være ok, men jeg bruker ingen krem, bare fotfil nå og da i dusjen. Har myke og fine føtter!

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg så mye tørr hud på føttene, men merker ingenting av baby feet. Ikke noe mer enn av en god fotkrem i hvert fall. 

Anonymkode: 92d99...ca6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baby feet fotsokkene fungerer ALLTID på meg! Tar ca 3 dager før effekten kommer, men det er ett bra produkt hos meg. Usikker hvordan man skal opprettholde de gode føttene, men når det er ille så fungerer de supert.

Anonymkode: 06211...f30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer til 10 av 10 hver gang. Trenger ingen forbredelser.

Er vel det eneste produktet som holder det det lover.

Finnes en rimeligere utgave på Normal. Den fungerer også, men ikke like godt og må brukes oftere. MEN den gir ikke den intense flassingen som Baby Feet.

Anonymkode: 20047...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 22.38):

Noen som har prøvd baby feet? Ønsker å få supermyke føtter. Smører meg med fotkrem hver dag men føler ikke det holder. 

Kaja❤️

Anonymkode: b87af...12e

Prøv Babyfoot fotkremen, smør føttene hver dag. Jeg skal love deg at du får babyføtter. Jeg har prøvd mye men denne er best! Gull verdt!

Anonymkode: 63752...c8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt babyfoot flere ganger, og synes faktisk ikke det er så fantastisk som folk skal ha det til. Joda, den visuelle effekten er jo sinnsyk, med at man flasser mye på føttene den neste uken, men på den harde huden på hælen er den ikke spesielt god. Og det er jo det man vil ha vekk, ikke den myke huden oppå foten liksom. 
Selv synes jeg O’Keeffes fotkrem funker vanvittig bra. Filte føttene ordentlig én gang for to år siden, og siden da har jeg brukt kremen hver kveld når jeg legger meg, og ikke hatt behov for å file siden.

Anonymkode: 97009...af4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så lyst å bruke peeling-sokkene siden jeg synes det er så ekkelt at huden skal flasse av utover hele huset🙄

Er fotkremen god? Er den noe bedre enn andre? Jeg har veldig tørr og hard hud under tåball og forfot, men har allerede flere fotkremer liggende så vet ikke om det er vits i å kjøpe flere?

Anonymkode: c0003...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 22.38):

Noen som har prøvd baby feet? Ønsker å få supermyke føtter. Smører meg med fotkrem hver dag men føler ikke det holder. 

Kaja❤️

Anonymkode: b87af...12e

Funker nada. Finn deg en gammaldags balje med varmt vann og en fotfil, og du har myke føtter på 15 minutter, heller enn å kaste bort tid og krefter på at huden (spoiler: ikke) flasser av.

Anonymkode: 3c4e8...00c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-9-21 den 22.38):

Noen som har prøvd baby feet? Ønsker å få supermyke føtter. Smører meg med fotkrem hver dag men føler ikke det holder. 

Kaja❤️

Anonymkode: b87af...12e

Smør godt med fotkrem og ta på bomullssokker på natta ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg har ikke så lyst å bruke peeling-sokkene siden jeg synes det er så ekkelt at huden skal flasse av utover hele huset🙄

Enig i at det er ekkelt.

Så når flassingen begynner går jeg med sokker 24/7. Vrenger de av i dusjen, gnir løs det løse, vasker og setter på rene sokker.

Anonymkode: 20047...13e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (På 22.9.2021 den 8.35):

Du må kjøpe deg fotfil også, hvis du ikke allerede har det, for å file vekk tørr, tjukk og hard hud på føttene. Dette gjøres enklest i dusjen, etter at du har dusjet en stund og huden på føttene er blitt ordentlig gjennombløt av vann. Da filer du bort all død og hard hud, spesielt på hælene.

Etterpå får du så myke og glatte, fine føtter som bare det :) En krem som avslutning kan sikkert være ok, men jeg bruker ingen krem, bare fotfil nå og da i dusjen. Har myke og fine føtter!

 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Funker nada. Finn deg en gammaldags balje med varmt vann og en fotfil, og du har myke føtter på 15 minutter, heller enn å kaste bort tid og krefter på at huden (spoiler: ikke) flasser av.

Anonymkode: 3c4e8...00c

Skal man ikke file når huden er tørr?

Anonymkode: c0003...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 

Skal man ikke file når huden er tørr?

Anonymkode: c0003...fdc

Hæ? Det har jeg aldri gjort. Filer når huden er godt oppbløtt av vann, og da forsvinner alt veldig lett. Bare å skylle av mens man står i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvd flere ganger, og det fungerer ikke på meg, flasser bare bittelitt (og jeg som har «gledet» meg til at sånne store flak løsner 😂) Leste på nettsiden deres at det ikke fungerer på alle, så jeg kommer nok ikke til å forsøke igjen.

Anonymkode: a3024...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 15.57):

Jeg har brukt babyfoot flere ganger, og synes faktisk ikke det er så fantastisk som folk skal ha det til. Joda, den visuelle effekten er jo sinnsyk, med at man flasser mye på føttene den neste uken, men på den harde huden på hælen er den ikke spesielt god. Og det er jo det man vil ha vekk, ikke den myke huden oppå foten liksom. 
Selv synes jeg O’Keeffes fotkrem funker vanvittig bra. Filte føttene ordentlig én gang for to år siden, og siden da har jeg brukt kremen hver kveld når jeg legger meg, og ikke hatt behov for å file siden.

Anonymkode: 97009...af4

Den i blå, flat boks? Var rett før jeg kjøpte den i går siden jeg liker håndkremen så godt, men av en eller annen grunn la jeg den tilbake. 

Anonymkode: 111e4...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg tar Baby Foot to til fire ganger i året - alt ettersom hvor mye hard hud jeg har. Bruker Baby Foot og synes den er super. Pleier å ta på sokkene etter dusj/bad, tar ullsokker over, og bruker de neste 60-90 minuttene på selvpleie (hårkur, farging av øyevipper og -bryn + napping, ansiktsmaske - you name it) mens jeg ser med et halvt øye på TV-en. 

Når flassinga begynner, har jeg på meg sokker til enhver tid - også i senga. Piller av hud som har løsnet når jeg dusjer. 

Har prøvd det meste av mekaniske slipemidler for hard hud, samt såkalte "vidunderkremer". Førstnevnte er for omstendig, og av de sistnevnte har det kun vært vaselin med minimum 5% salisylsyre som har funket.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 22.38):

Noen som har prøvd baby feet? Ønsker å få supermyke føtter. Smører meg med fotkrem hver dag men føler ikke det holder. 

Kaja❤️

Anonymkode: b87af...12e

Gjor nada på mine føtter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...