Gå til innhold

Ser etter en spesifik genser

Bebebebebe

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg så en utrolig fin strikke genser i dag på en tilfeldig person i butikken og skulle så gjerne ha enten funnet navnet på den eller enda bedre oppskrift. Den lignet litt på mønstret til lusekofte med svart som hoved farge, hvit mønster og grønt (og kanskje rødt også) detaljer på skuldrene. Første gang jeg så denne genseren var på en annen person og da etter timevis med googling trodde jeg at det ikke fantes noe oppskrift på den, men nå har jeg sett den tre ganger på tre helt tilfeldige folk. Tusen takk for hjelpen.

Edit: fant bilde av genseren.

Screenshot_20210921-221815_Instagram.jpg

Endret av Bebebebebe
Fant bilde av genseren i ettertid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør neste gang du ser noen med genseren på, jeg syns der bare er superhyggelig når noen spør meg om det samme. 

Anonymkode: f1495...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en oppskrift fra Dalegarn. Tror det er en VM eller OL genser fra nittitallet. Ta en titt på nettsiden til House of yarn. Der ligger det meste av oppskrifter fra Dalegarn, og de kan lastes ned gratis.

Lykke til med genser og oppskrift jakten 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (36 minutter siden):

Dette er en oppskrift fra Dalegarn. Tror det er en VM eller OL genser fra nittitallet. Ta en titt på nettsiden til House of yarn. Der ligger det meste av oppskrifter fra Dalegarn, og de kan lastes ned gratis.

Lykke til med genser og oppskrift jakten 🙂

Nei, dette er hvertfall ikke OL-genseren fra 1994

Anonymkode: 1b916...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei, dette er hvertfall ikke OL-genseren fra 1994

Anonymkode: 1b916...16b

Jeg har da aldri påstått dette er OL genseren fra OL 94. Pust med magen og les mitt innlegg igjen. Jeg tror dette er en VM eller OL genser fra nittitallet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...