Dia6lo Skrevet 21. september 2021 #1 Del Skrevet 21. september 2021 Hei folkens 😎 Jeg har akkurat meldt meg inn i Bokklubben bare for å få velkomstgaven 😬😇 Jeg lurte derfor på hvordan dette er... 1. Får jeg boka OG velkomstgaven samtidig i samme pakke med faktura? 2. Får jeg først bare boka med faktura, og så må jeg først betale den fakturaen på 169,- og når den er betalt så ettersender de velkomstgaven? Eller hvordan fungerer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Del Skrevet 21. september 2021 som jeg leser så får du velkomstgave og faktura på porto på den, månedlige bøker må du avbestille hvis du ikke skal ha de. du kan kanskje logge inn på din bruker og se? Anonymkode: 793d5...ba1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Del Skrevet 21. september 2021 Bokklubben er svindel greier. De har dette tilbudet i håp om at du glemmer og avbestille bøker. Meldte meg inn en gang, er så glad jeg er ute! De ringte også når jeg ville si opp for å si at jeg hadde en "gave" som jeg måtte hente ut. Denne "gaven" gjaldt visst bare dersom man blir medlem igjen for 1 år til..  Det er SUPERLETT å glemme og avbestille, og du må selv betale boken i retur. Har selv glemt 2stk på ett år, og jeg hadde på alarm i kalenderen.  Det er vel 2 bøker pr måned.  Dette er ikke svar på spørsmålet ditt, men en advarsel til deg. Anonymkode: 2c3ec...353 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Del Skrevet 21. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Bokklubben er svindel greier. De har dette tilbudet i håp om at du glemmer og avbestille bøker. Meldte meg inn en gang, er så glad jeg er ute! De ringte også når jeg ville si opp for å si at jeg hadde en "gave" som jeg måtte hente ut. Denne "gaven" gjaldt visst bare dersom man blir medlem igjen for 1 år til..  Det er SUPERLETT å glemme og avbestille, og du må selv betale boken i retur. Har selv glemt 2stk på ett år, og jeg hadde på alarm i kalenderen.  Det er vel 2 bøker pr måned.  Dette er ikke svar på spørsmålet ditt, men en advarsel til deg. Anonymkode: 2c3ec...353 Hvordan er det svindel? Anonymkode: bfc3a...cf6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dia6lo Skrevet 21. september 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 21. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): som jeg leser så får du velkomstgave og faktura på porto på den, månedlige bøker må du avbestille hvis du ikke skal ha de. du kan kanskje logge inn på din bruker og se? Anonymkode: 793d5...ba1 Jeg lurer på om jeg får velkomstgaven før jeg har betalt fakturaen? Har vært å sett men står bare at boka er sendt... Lurer på når jeg får velkomstgaven? Må jeg først betale velkomstboka? Sto det var 169,- i porto for både boka og velkomstgaven... Noen som vet? Driter i boka er gaven jeg vil ha 😎😇 Endret 21. september 2021 av Dia6lo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Del Skrevet 21. september 2021 26 minutter siden, Dia6lo said: Jeg lurer på om jeg får velkomstgaven før jeg har betalt fakturaen? Har vært å sett men står bare at boka er sendt... Lurer på når jeg får velkomstgaven? Må jeg først betale velkomstboka? Sto det var 169,- i porto for både boka og velkomstgaven... Noen som vet? Driter i boka er gaven jeg vil ha 😎😇  31 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er det svindel? Anonymkode: bfc3a...cf6 Jeg fortalte deg nettopp hvordan det er svindel...?  Hvis du driter i boken er det ekstremt dårlig at du meldte deg inn i en BOK-klubb. Hvis jeg husker riktig fikk jeg gaven etter å ha betalt faktura. Etter dette får du 24 bøker i året. Anonymkode: 2c3ec...353 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Del Skrevet 21. september 2021 De sender ut velkomstgave først når fakturaen er betalt. Anonymkode: cb1fb...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 21. september 2021 #8 Del Skrevet 21. september 2021 Dia6lo skrev (38 minutter siden): Jeg lurer på om jeg får velkomstgaven før jeg har betalt fakturaen? Har vært å sett men står bare at boka er sendt... Lurer på når jeg får velkomstgaven? Må jeg først betale velkomstboka? Sto det var 169,- i porto for både boka og velkomstgaven... Noen som vet? Driter i boka er gaven jeg vil ha 😎😇 Hvilken gave er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dia6lo Skrevet 21. september 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 21. september 2021 (endret) Marvelous skrev (28 minutter siden): Hvilken gave er det? Det er et par JBL trådløse hodetelefoner til i underkant av 1800,- 😬 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): De sender ut velkomstgave først når fakturaen er betalt. Anonymkode: cb1fb...17d Akkurat ja... Var det jeg ville fram til 🙂 Gleder meg til å få det... Greit å betale 169,- for ei bok som virker interessant og et par hodetelefoner fra JBL 😎 Greier fint avbestille de 24 bøkene 🙄😇 AnonymBruker skrev (39 minutter siden):  Jeg fortalte deg nettopp hvordan det er svindel...?  Hvis du driter i boken er det ekstremt dårlig at du meldte deg inn i en BOK-klubb. Hvis jeg husker riktig fikk jeg gaven etter å ha betalt faktura. Etter dette får du 24 bøker i året. Anonymkode: 2c3ec...353 Altså jeg er veldig glad i bøker, men helst faktabøker 😃 Så ble litt feil å si at jeg driter i boka... Det jeg mener er at jeg ser MEST fram til hodetelefonene. Boka er bare en liten bonus 😬 Hvorfor er det dårlig? 🤔 Inget problem å avbestille de 24 bøkene da 🙄 Endret 21. september 2021 av Dia6lo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #10 Del Skrevet 21. september 2021 5 minutter siden, Dia6lo said: Det er et par JBL trådløse hodetelefoner til i underkant av 1800,- 😬 Akkurat ja... Var det jeg ville fram til 🙂 Gleder meg til å få det... Greit å betale 169,- for ei bok som virker interessant og et par hodetelefoner fra JBL 😎 Greier fint avbestille de 24 bøkene 🙄😇 Altså jeg er veldig glad i bøker, men helst faktabøker 😃 Så ble litt feil å si at jeg driter i boka... Det jeg mener er at jeg ser MEST fram til hodetelefonene. Boka er bare en liten bonus 😬 Hvorfor er det dårlig? 🤔 Inget problem å avbestille de 24 bøkene da 🙄 "Ingen problem" - vi snakkes om 1 år. Anonymkode: 2c3ec...353 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 21. september 2021 #11 Del Skrevet 21. september 2021 Her var det mange som snakket om ting de ikke har greie på - du får både boka og velkomstgaven uavhengig av om du har betalt fakturaen eller ikke - det er altså bare portoen på den fakturaen. Men det er ikke nødvendigvis sikkert at boka og gaven blir sendt i samme pakke... Og svindel? Virkelig ikke - det står helt klart hvordan et medlemskap i en bokklubb fungerer, og at noen ikke klarer å avbestille disse bøkene (selv om månedens bok har blitt 14. dagersboka), så er det ikke svindel (men, ja de prøver seg - og tjener nok endel penger på folk som glemmer å avbestille). Last ned app'en og meld deg på e-posttjenester så får du mail når ny hovedbok er klar - jeg har fortsatt ikke mottatt en bok jeg ikke bevisst ønsker skulle sendes til meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #12 Del Skrevet 21. september 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Bokklubben er svindel greier. De har dette tilbudet i håp om at du glemmer og avbestille bøker. Meldte meg inn en gang, er så glad jeg er ute! De ringte også når jeg ville si opp for å si at jeg hadde en "gave" som jeg måtte hente ut. Denne "gaven" gjaldt visst bare dersom man blir medlem igjen for 1 år til..  Det er SUPERLETT å glemme og avbestille, og du må selv betale boken i retur. Har selv glemt 2stk på ett år, og jeg hadde på alarm i kalenderen.  Det er vel 2 bøker pr måned.  Dette er ikke svar på spørsmålet ditt, men en advarsel til deg. Anonymkode: 2c3ec...353  3 hours ago, AnonymBruker said:  Jeg fortalte deg nettopp hvordan det er svindel...?  Hvis du driter i boken er det ekstremt dårlig at du meldte deg inn i en BOK-klubb. Hvis jeg husker riktig fikk jeg gaven etter å ha betalt faktura. Etter dette får du 24 bøker i året. Anonymkode: 2c3ec...353 Jeg skjønner heller ikke hvordan dette er svindel? Vet du egentlig hva svindel er? Anonymkode: a3abd...533 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #13 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): "Ingen problem" - vi snakkes om 1 år. Anonymkode: 2c3ec...353 Hva er problemet ditt? Anonymkode: b1040...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 07.27 Skrevet 22. september 2021 #14 Del Skrevet 22. september 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Bokklubben er svindel greier. De har dette tilbudet i håp om at du glemmer og avbestille bøker. Meldte meg inn en gang, er så glad jeg er ute! De ringte også når jeg ville si opp for å si at jeg hadde en "gave" som jeg måtte hente ut. Denne "gaven" gjaldt visst bare dersom man blir medlem igjen for 1 år til..  Det er SUPERLETT å glemme og avbestille, og du må selv betale boken i retur. Har selv glemt 2stk på ett år, og jeg hadde på alarm i kalenderen.  Det er vel 2 bøker pr måned.  Dette er ikke svar på spørsmålet ditt, men en advarsel til deg. Anonymkode: 2c3ec...353 Du blir ikke svindlet... Strengt tatt er det vel heller folk flest som er litt svindlere, som spekulerer i å få "gratis" velkomstgave uten å egentlig ville ha et abonnement eller være interessert i å kjøpe noen av bøkene. Jeg har gjort det selv også altså, så jeg ser ikke noe problem med det, men at du glemmer å avbestille må du nesten ta på egen kappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå