AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Del Skrevet 21. september 2021 Hei! Er 11 DPO idag og har hatt helt sjukt ømme/vonde pupper fra lørdag (8 DPO). Gjør vondt på yttersiden av begge brystene, de føles også fastere og kanskje litt større? Det jeg lurer på er om det er normalt å ha sånn sjukt vondt i brystene før mensen, har aldri hatt vondt i brystene før mensen så derfor jeg spør? var hos legen idag siden jeg også har hatt vondt nederst i magen over en uke nå. Tok graviditetstest der som var negativ, men det var jo midt på dagen og ikke morgenurin. Tok også en RFSU test i går på morgenen som jeg skimtet såvidt en rosa strek på. Har du opplevd å få sjukt vondt i puppene før mensen? Og i så lang tid i forveien? Kan det virkelig være kroppen som bare tuller veldig nå? Har jo tidligere også ‘trodd’ at jeg var gravid. Men aldri fått vondt i puppene fordi. Noen som har noen kloke svar å gi meg? Er 3 dager igjen til mensen nå da jeg har syklus på 28 dager. Anonymkode: 0ed47...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Del Skrevet 21. september 2021 Det er så mange ulike symptomer ulike kvinner kan ha før mens, og også ved graviditet. Jeg hadde ingen andre symptomer enn vondt i brystene, og at de føltes mer fyldigere ut. Brystene este mer ut på en måte. Og dette skjedde da jeg ble gravid. Har ellers ikke vonde bryster ved mens. Så for meg var det er tegn. om brystene dine er vonde pga graviditet, så betyr det jo at HCG har økt. Det er disse hormonene som fører til gravid symptomene. En test burde slå ut i morgen eller i over i morgen😊 Lykke til! Krysser fingrene for deg. Anonymkode: 0b749...f63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Del Skrevet 21. september 2021 Jeg får alltid ømme bryster uka før mensen. Kommer av økt progesteron. Anonymkode: 7429a...1db 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Del Skrevet 21. september 2021 Alltid ømme bryster 1 uke før mens her og. Anonymkode: 0a2df...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alltid ømme bryster 1 uke før mens her og. Anonymkode: 0a2df...bb9 Men sånn hvor vondt får dere da? Er det sånn at dere ikke klarer å ligge på dem? Eller er det bare sånn at du kjenner såvidt de er ømme? For jeg har aldri hatt det før 😳 Anonymkode: 0ed47...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er så mange ulike symptomer ulike kvinner kan ha før mens, og også ved graviditet. Jeg hadde ingen andre symptomer enn vondt i brystene, og at de føltes mer fyldigere ut. Brystene este mer ut på en måte. Og dette skjedde da jeg ble gravid. Har ellers ikke vonde bryster ved mens. Så for meg var det er tegn. om brystene dine er vonde pga graviditet, så betyr det jo at HCG har økt. Det er disse hormonene som fører til gravid symptomene. En test burde slå ut i morgen eller i over i morgen😊 Lykke til! Krysser fingrene for deg. Anonymkode: 0b749...f63 Ja ikke sant, håper jo at det er et tegn. Får bare smøre meg med tålmodighet frem til ikm på fredag 🙈 Anonymkode: 0ed47...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Del Skrevet 21. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Men sånn hvor vondt får dere da? Er det sånn at dere ikke klarer å ligge på dem? Eller er det bare sånn at du kjenner såvidt de er ømme? For jeg har aldri hatt det før 😳 Anonymkode: 0ed47...4dc Vond om noen kommer bort i dem. Litt vondt å ligge på dem. Det er vondt å løpe uten BH. Anonymkode: 81e64...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #8 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vond om noen kommer bort i dem. Litt vondt å ligge på dem. Det er vondt å løpe uten BH. Anonymkode: 81e64...2dc Aah okei, da kan det jo faktisk bare være det hos meg også nå da 😕 Anonymkode: 0ed47...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. september 2021 #9 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg får alltid helt sjukt vonde pupper i uka før el, så sykt at jeg hver gang tror jeg Måå være gravid… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #10 Del Skrevet 22. september 2021 Laura80 skrev (35 minutter siden): Jeg får alltid helt sjukt vonde pupper i uka før el, så sykt at jeg hver gang tror jeg Måå være gravid… Før EL eller mensen? men er det normalt at de vokser så fort at man får strekkmerker på dem? Våknet opp i morges med strekkmerker 😅 Anonymkode: 0ed47...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. september 2021 #11 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Før EL eller mensen? men er det normalt at de vokser så fort at man får strekkmerker på dem? Våknet opp i morges med strekkmerker 😅 Anonymkode: 0ed47...4dc Haha skrev feil. Etter el. Får vonde pupper ca 1 dag før el, og deretter vondere etter el og vondere og vondere fram til mens. Aldri fått strekkmerker hverken ved graviditet eller ellers så det vet jeg ikke 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #12 Del Skrevet 23. september 2021 Hei, tror det er veldig vanlig med sensitive pupper etter EL. Men det interessante er jo at du ikke pleier å ha det, så for deg kan det jo da være et tegn på graviditet Hører mange nevner puppene som en av de første indikatorene på graviditet. Det viktigste er nok å se på endringer i symptomer/forskjeller fra vanlig syklus, heller enn å sammenligne mellom forskjellige kvinner. Siden, ja, dette varierer jo enormt. For min del så følte jeg meg SÅ gravid 2 uker etter eggløsning, at jeg knapt gadd å ta en test en gang. Var helt i oppløsning, men vi har jo alle lest om de som finner det ut på fødestua i niende måned 🤣 Testet igjen?! Anonymkode: 8f08d...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #13 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, tror det er veldig vanlig med sensitive pupper etter EL. Men det interessante er jo at du ikke pleier å ha det, så for deg kan det jo da være et tegn på graviditet Hører mange nevner puppene som en av de første indikatorene på graviditet. Det viktigste er nok å se på endringer i symptomer/forskjeller fra vanlig syklus, heller enn å sammenligne mellom forskjellige kvinner. Siden, ja, dette varierer jo enormt. For min del så følte jeg meg SÅ gravid 2 uker etter eggløsning, at jeg knapt gadd å ta en test en gang. Var helt i oppløsning, men vi har jo alle lest om de som finner det ut på fødestua i niende måned 🤣 Testet igjen?! Anonymkode: 8f08d...1ed Er nok bare kroppen som tuller godt nå ja..fortsatt vondt i brystene, men har tatt 5 strimmeltester idag og alle er negative. IKM i morgen men har allerede i går kveld begynt å småblø litt. Så tr kom forbasket denne gangen også. Lei 😫😫 Anonymkode: 0ed47...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #14 Del Skrevet 23. september 2021 57 minutter siden, AnonymBruker said: Er nok bare kroppen som tuller godt nå ja..fortsatt vondt i brystene, men har tatt 5 strimmeltester idag og alle er negative. IKM i morgen men har allerede i går kveld begynt å småblø litt. Så tr kom forbasket denne gangen også. Lei 😫😫 Anonymkode: 0ed47...4dc Leit å lese. Rart med disse brystene. Noen ganger kan de være hovne og ømme i et par uker for meg. Krysser fingre for deg. Anonymkode: 81e64...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #15 Del Skrevet 23. september 2021 Har også ømme bryster, og har hatt det et par dager. Tok en test imorges, og den var negativ. Altså helt negativ, ikke noen svak strek eller noe. Så unner meg et glass rødvin ikveld. Tiden får bare vise. Anonymkode: 8e4a6...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #16 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Leit å lese. Rart med disse brystene. Noen ganger kan de være hovne og ømme i et par uker for meg. Krysser fingre for deg. Anonymkode: 81e64...2dc Såpass ja, det må være slitsomt 😳 mine gjør virkelig vondt og det driver å stikker i niplene. Håper det går over nå når jeg blir ferdig med mensen da. Anonymkode: 0ed47...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #17 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har også ømme bryster, og har hatt det et par dager. Tok en test imorges, og den var negativ. Altså helt negativ, ikke noen svak strek eller noe. Så unner meg et glass rødvin ikveld. Tiden får bare vise. Anonymkode: 8e4a6...f17 Nesten bedre å bare få helt hvit istedenfor skyggestreker værtfall. Krysser fingrene for oss at det snart kan klaffe. Anonymkode: 0ed47...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #18 Del Skrevet 24. september 2021 Har du nylig tatt koronavaksine? Noen opplever at brystene vokser og blir ømme etter vaksinen, trolig på grunn av hovne lymfeknuter. https://www.nrk.no/nordland/some-trend-pa-tiktok_-pfizer-gjev-storre-bryst-_-dette-seier-ekspertane-1.15566796 Anonymkode: bbe80...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #19 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har du nylig tatt koronavaksine? Noen opplever at brystene vokser og blir ømme etter vaksinen, trolig på grunn av hovne lymfeknuter. https://www.nrk.no/nordland/some-trend-pa-tiktok_-pfizer-gjev-storre-bryst-_-dette-seier-ekspertane-1.15566796 Anonymkode: bbe80...12d Tok siste dose i begynnelsen av juli 🤔 kanskje det har slått ut nå? Men nesten så jeg luuurer på SA/kjemisk også. Fordi jeg fikk en superkraftig mens og smerter idag (begynte å småblø for 2 dager siden)+ at jeg har hatt ømme bryster siden lørdag. Fikk også en uultrasvak test på mandag. Anonymkode: 0ed47...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #20 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok siste dose i begynnelsen av juli 🤔 kanskje det har slått ut nå? Men nesten så jeg luuurer på SA/kjemisk også. Fordi jeg fikk en superkraftig mens og smerter idag (begynte å småblø for 2 dager siden)+ at jeg har hatt ømme bryster siden lørdag. Fikk også en uultrasvak test på mandag. Anonymkode: 0ed47...4dc Forstår at du lurer på om det kan være en spontanabort. Hva sa legen da du var der på tirsdag på grunn av magesmerter? Har du snakket med legen etter det? Anonymkode: bbe80...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå