Gå til innhold

Har noen fått etterbivirkninger av corona vaksinen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som er fullvaksinert, og minst 1 mnd har gått siden dere ble fullvaksinert som har fått noe bivirkninger? Hvordan er helsa deres? Jeg vet ikke om dette er spesifikt pga vaksine, men kanskje flere kjenner seg igjen-> jeg har mistet matlysten helt. Mister mer hår enn normalt, og er mye mer utmattet enn til vanlig. Sover ekstremt lenge og det er tungt å stå opp. Fryser lettere.

Anonymkode: 2795f...edf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortsatt krøll med mensen og er trøtt bestandig og må sove på dagtid minst et par ganger hver dag, noen ganger 3-4 ganger. Det til tross for at jeg sover mellom 8 og 12 timer hver natt. 

Anonymkode: 04a48...8dc

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuppidu skrev (2 minutter siden):

Oh yes som faen å. moderna tok jeg. Var dårlig i 4-5 dager!

Det er ikke akkurat det hun mener. 

Anonymkode: 69d56...ec9

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig dårlig av moderna dagen etter vaksinen. Men siden ingen bivirkninger. Er litt slapp og småforkjøla for tiden, men det har mer med at jeg er tilbake i full jobb og sosial aktivitet igjen og dermed mer utsatt for basilusker fra her og der å gjøre. 

Anonymkode: b7896...2ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker siden jeg tok dose 2. Var bare dårlig i 3 dager. Ingenting galt med helsa etter det. Moderna

Anonymkode: 69d56...ec9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting etter første, med nummer to så fikk jeg "influensa" i tre dager, ble skikkelig syk og lå nesten bare å sov. Veldig kort mens etterpå, håper akkurat det går seg til. 

Anonymkode: 24443...b83

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ettervirkninger her (3 mnd siden siste). pfizer x 2,  var dårlig dagen etter andre dose men er frisk og rask nå.

Anonymkode: b979c...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfizer her. Tok andre dose i midten av juli. Sykemeldt i tre-fire uker etterpå, med de uvanlige bivirkningene. Har også hatt mye hodepine og vært veldig sliten siden jeg ble fullvaksinert, men det begynner ENDELIG å gi seg nå...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 96erjente

Trøttere. Jeg som pleier å kunne være oppe sent uten problemer er så trøtt at jeg kunne sovnet stående klokken 21 om kvelden, noen ganger tidligere. Og sover til morgenen etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med utmattelse som kommer og går. Er ikke riktig en måned siden jeg fikk dose to enda, men det er ikke snakk om mange dagene. Kan selvfølgelig ikke være helt sikker på at det har noen sammenheng med vaksinen (venter fremdeles på time hos fastlegen for å sjekke om det kan ha andre grunner), men det begynte kort tid etter første dose med Moderna. Ble heldigvis ikke verre av andre dose, men det er fremdeles fryktelig slitsomt å være så tappet for energi hele tiden. Krysser fingrene for at det går over etter hvert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært til legen for å få tatt blodprøver TS? Sånn umiddelbart så tenkte jeg at det kanskje er noe galt med stoffskiftet ditt når du beskriver symptomene dine. Det er ikke sikkert det har noe med vaksina å gjøre i det hele tatt. 

Har ikke merket noe til vaksinene jeg heller annet enn at jeg var dårlig 1 dag etter jeg tok Moderna som dose 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare mer og mer trygg på at jeg og min familie gjør lurt i å styre langt unna den sprøyten. 

Blir interessant å se statistikk på fødselstall osv. et par år.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt mensen siden midten av juli, rett før jeg fikk første dose. Er verken gravid eller seksuelt aktiv for tiden.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er det noen her som er fullvaksinert, og minst 1 mnd har gått siden dere ble fullvaksinert som har fått noe bivirkninger? Hvordan er helsa deres? Jeg vet ikke om dette er spesifikt pga vaksine, men kanskje flere kjenner seg igjen-> jeg har mistet matlysten helt. Mister mer hår enn normalt, og er mye mer utmattet enn til vanlig. Sover ekstremt lenge og det er tungt å stå opp. Fryser lettere.

Anonymkode: 2795f...edf

Ja, du er ikke alene. Jeg fikk siste dose for fire uker siden, og sliter også med at jeg blir mye, mye fortere sliten og utmattet enn før. Noen ganger er jeg så sliten at jeg knapt klarer å stå på bena. Av og til er jeg også svimmel. Jeg har vært hos lege og sjekket alt mulig, blodprøver, hjerte og lunger osv, men de finner ingenting galt. Likevel er det altså slik fatt med meg. Matlysten er så som så, og jeg veksler mellom å være varm og kald. Blir så utrolig deprimert av dette, for jeg fungerer jo ikke lengre! 😪 Det er jo en fattig trøst at det ikke bare er meg som har det slik flere uker etter vaksinering, selv om jeg selvfølgelig ikke unner noen dette her. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...