Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2002 #1 Del Skrevet 7. oktober 2002 fordi jeg har humørsvingninger som går opp og ned, jeg har vondt i hodet, og vil ha en pause.. derfor skal vi nå prøve at jeg slutter på pillen en periode, og se om det kan hjelpe på humøret. så det jeg lurer på er: hvor lett kan man bli gravid egentlig? kan jeg bli det når jeg har mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2002 #2 Del Skrevet 7. oktober 2002 fordi jeg har humørsvingninger som går opp og ned, jeg har vondt i hodet, og vil ha en pause.. derfor skal vi nå prøve at jeg slutter på pillen en periode, og se om det kan hjelpe på humøret. så det jeg lurer på er: hvor lett kan man bli gravid egentlig? kan jeg bli det når jeg har mensen? Nei...du blir da ikke gravid under mensen....og noen kan bli gravide etter 2 mnd andre etter 2 år ..veldig forskjellig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 7. oktober 2002 #3 Del Skrevet 7. oktober 2002 Nei...du blir da ikke gravid under mensen.... Eeeeeehhhh, det kan faktisk skje. Selv om det teoretisk sett ikke skal gjøre det så kan det skje. Siden dere bruker p-piller så tar jeg det som et tegn på at barn ikke er ønsket akkuart nå, og da burde dere ta de forhåndregler som trenges. Begynn å bruk annen prevansjon fra den dagen du slutter med pilla, og til og med under menstruasjon. Da er du hvertfall sikker. Hvor lett man blir gravid er veldig veldig individuelt, men å sjanse på at du/dere er av den "langsomme" sorten er vel ikke noe poeng vel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 7. oktober 2002 #4 Del Skrevet 7. oktober 2002 du kan bli gravid selv om du har mensen ja. og skal du ha sex, bruker du prevensjon, enkelt og greit. Bruk hodet, så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2002 #5 Del Skrevet 8. oktober 2002 Slutt bare du, men husk å bruke annen prevensjon da (Du kan jo også vurdere å bytte p - pille merke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 8. oktober 2002 #6 Del Skrevet 8. oktober 2002 hei vet hvordan du har det, jeg fikk ikke humørsvingninger av p pillen med kjempe vodt i magen og ryggen. har akkurat født, og for og være helt ærlig, det var værre og bruke p piller enn åpnings rier. hvor fort man kan bli gravid finnes det ingen fasit på. ei jeg kjenner har fått to barn mens hun gikk på p piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mettis Skrevet 9. oktober 2002 #7 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei! Jeg synes så absolutt du skal slutte med p-pillene hvis du har humørsvingninger. Jeg hadde det slik selv, jeg følte at jeg ikke var meg selv da jeg gikke på p-piller. Jeg prøvde å bytte til flere andre sorter, men det virket ikke for meg. Kanskje det virker for andre. Et råd er å bruke persona. Det er en monitor som avleser testpinner for å finne ut om du kan ha samleie eller ikke. Dette er kanskje ikke noe for alle, men det må man jo finne ut selv. Her er i hvertfall web-adressen: www.persona.info/no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå