Gå til innhold

Hva betyr disse testene?

Mammafor1

Anbefalte innlegg

Nå er jeg utrolig usikker her.. har tatt tre tester i helgen som i mine øyne alle viste en utrolig svak strek. Men idag på forventet mens dag (mensen enda ikke kommet) tok jeg en clearblue digital test med ukeviser, men der stod det «ikke gravid». Hva skal jeg tro? Noen som har erfaring med å få ikke gravid på CB men likevel vært gravid?😅❤️

legger til bilder av testene så dere kan se strekene, om dereklarer se noe?595937B9-02C9-495C-85FC-A8FCD972CCE5.thumb.jpeg.a666c4b218c79fe58fa57647dda36f3f.jpeg259772CC-40CD-4DE1-B5A6-415BC6B19F7B.thumb.jpeg.9970a872c46708b3c9f7061165326dfd.jpegDC511976-D27A-4C62-9D78-CFDC36A37EAB.thumb.jpeg.23b76a248faa5b6020c76e8295f28cdb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen her på KG som vet noe mer enn det som allerede har blitt svart i alle de andre trådene du har opprettet. Kanskje er du gravid, kanskje er det en kjemisk graviditet, kanskje er det en falsk positiv. Hvis du vil ha definitive svar bør du dra til legen og få målt HCG og deretter tilbake igjen etter 48 timer en ny måling for å se om du har tilstrekkelig økning. 

Anonymkode: 078f9...267

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ingen her på KG som vet noe mer enn det som allerede har blitt svart i alle de andre trådene du har opprettet. Kanskje er du gravid, kanskje er det en kjemisk graviditet, kanskje er det en falsk positiv. Hvis du vil ha definitive svar bør du dra til legen og få målt HCG og deretter tilbake igjen etter 48 timer en ny måling for å se om du har tilstrekkelig økning. 

Anonymkode: 078f9...267

Skal faktisk til gynekolog imorgen, men jeg må da få lov til å spørre om noen har noe erfaring med clearblue sin tester? Alle her må få spørre om det de vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på prøverforumet var det flere som sa at man ofte får positive «vanlige» tester, før clearblue blir positiv. Syns jo absolutt de andre testene ser positive ut. Ville ventet en dag eller to og tatt en ny. Masse lykke til🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilma89 skrev (15 minutter siden):

Da jeg var på prøverforumet var det flere som sa at man ofte får positive «vanlige» tester, før clearblue blir positiv. Syns jo absolutt de andre testene ser positive ut. Ville ventet en dag eller to og tatt en ny. Masse lykke til🥰

Jeg håper det❤️ Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 123 eller noe

Jeg synes det er vanskelig å se om de er rosa eller grå, men streken er jo så tydelig 😕 Enig i at du bør prøve å teste igjen. Fikk noen rare streker selv før det klaffet, men de var sytråd-tynne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at enten har du hatt eggløsning senere enn du tror (med tanke på at digitaltest ikke slo ut, som den strengt tatt burde på IKM), eller så er det skyggestreker (evt. defekte tester), eller så har du hatt en kjemisk graviditet, altså at egget festet seg men graviditeten gikk til grunne nesten med en gang, og hcg er allerede på vei ned. I det første tilfelle burde testene bli tydelig sterkere om noen dager, i de andre burde du få mensen snart (muligens noen dager forsinka om det var kjemisk). 

Anonymkode: 73503...bfa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg vil tro at enten har du hatt eggløsning senere enn du tror (med tanke på at digitaltest ikke slo ut, som den strengt tatt burde på IKM), eller så er det skyggestreker (evt. defekte tester), eller så har du hatt en kjemisk graviditet, altså at egget festet seg men graviditeten gikk til grunne nesten med en gang, og hcg er allerede på vei ned. I det første tilfelle burde testene bli tydelig sterkere om noen dager, i de andre burde du få mensen snart (muligens noen dager forsinka om det var kjemisk). 

Anonymkode: 73503...bfa

Jeg har nok hatt eggløsning senere enn jeg tror, for testet idag og streken er betydelig mye sterkere. Og dette er med kvelds urin. 

BA92EE37-3D5A-4EBE-A130-D10188D0AC92.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette var spennende, du må oppdatere når du blir sikker!

Anonymkode: 886b0...b1e

Fikk ikke dratt på apoteket idag og kjøpt CB, men tok en test fra butikken og: ❤️❤️❤️

9BB4BA8D-80FF-4CFE-8CD9-564FC5E699EB.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammafor1 skrev (Akkurat nå):

Fikk ikke dratt på apoteket idag og kjøpt CB, men tok en test fra butikken og: ❤️❤️❤️

9BB4BA8D-80FF-4CFE-8CD9-564FC5E699EB.jpeg

ÅÅÅ gratulerer!! 🥰 

Anonymkode: 886b0...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...