AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #21 Skrevet 20. september 2021 Misanthropis skrev (51 minutter siden): Du er veldig dramatisk, og jo du forventer jo at de skal hjelpe deg, men på en lett gjennomskuelig passiv agressiv måte… Til hva og hvordan har du bedt om hjelp, som de har avslått? du sliter jo allerede om du lever fra hånd yil munn og ikke kan opparbeide deg en buffer. og jo, hvor mye du jobber og hva du selv har gjort for å øke egen inntekt er vesentlig informasjon for å mene noe om saken, og hvorvidt dine foreldre kanskje gjør akkuratt det de skal.. nemlig sette deg istand til å ivareta deg selv. Jeg er ikke passiv agresssiv eller dramatisk. Jeg syns bare dette er sårt. De har bare sagt at de ikke kommer til å hjelpe barna sine økonomisk uansett årsak. Anonymkode: 41414...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #22 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du bor vel ikke så stort? Du har bare strøm til oppvarming ? Anonymkode: cbb31...4b8 Vann, oppvarming, komfyr, kjøleskap, lade telefon osv. Anonymkode: 41414...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #23 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Helt ærlig så syns jeg det er en uting med voksne som sutrer over at foreldrene ikke vil betale mer for dem. Du er voksen, det er ditt ansvar å forsørge deg selv, du kan ikke forvente å leve på dine foreldre hele livet. Anonymkode: 7112b...cfa Jeg har aldri fått en krone av dem så lever ikke akkurat på dem. Syns det bare er veldig sårt at de ikke hjelper bare fordi de ikke vil (det har de sagt) og ikke har noen annen grunn. Anonymkode: 41414...0e6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #24 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vann, oppvarming, komfyr, kjøleskap, lade telefon osv. Anonymkode: 41414...0e6 Du svarte ikke på det jeg spurte om, jeg spurte om du hadde stor leilighet? Anonymkode: cbb31...4b8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #25 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du svarte ikke på det jeg spurte om, jeg spurte om du hadde stor leilighet? Anonymkode: cbb31...4b8 Nei. Liten leilighet. Anonymkode: 41414...0e6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #26 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt ærlig så syns jeg det er en uting med voksne som sutrer over at foreldrene ikke vil betale mer for dem. Du er voksen, det er ditt ansvar å forsørge deg selv, du kan ikke forvente å leve på dine foreldre hele livet. Anonymkode: 7112b...cfa Hele livet! Da overdriver Du. Anonymkode: 41414...0e6 1
jordbær86 Skrevet 20. september 2021 #27 Skrevet 20. september 2021 Dere med negative svar. Skal vedde på at dere ikke unner noen hjelp av sine foreldre. Men hvis dere hadde kommet i en sånn situasjon selv så hadde nok pipa fått en annen låt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå