AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Del Skrevet 20. september 2021 Jeg har vært prøver i ca et år. pleier å elteste hver morgen, fordi jeg alltid drikker mye kaffe /te og generelt tisser veldig ofte i våken tilstand. De morgenene eltesten min er positiv så mener jeg selv el kommer sent den samme kvelden. Kjennes sånn ut hvertfall. Og kanskje ville eltest vært positiv også kvelden før, som da vil mer stemme at el skjer ca 24 timer senere. Jeg har litt uregelmessig eggløsning så skjer ikke alltid på samme cd, men ca. i ettermiddag tok jeg denne testen. Hvordan tolker dere den? Det var akkurat 4 timer siden sist jeg var på do, men har drukket kaffe og brus siden. Er det smartest å ha sex i kveld eller morgen kveld , hvis eltest er positiv i morgen tidlig. eller bør jeg ta enda en senere i kveld? har ofte sex samme kveld som eltest er positiv om morgen, men ville prøvd å time det til dagen før. Samboer får aldri til to dager på rad, dessverre, ellers hadde det ikke vært noe problem. synspunkter? 🙈 Anonymkode: 23d9b...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Del Skrevet 21. september 2021 Den testen er negativ, kanskje den er på vei til å bli positiv eller har akkurat vært positiv? ☺️ Det er anbefalt å ta EL-test mellom kl 15-20, og ikke vært på do på minst 3 timer. Legger ved en graf som viser når det er best å ha sex, men generelt sett er det best å prøve på annenhver dag rundt EL. Anonymkode: d2f75...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg tror jeg traff ganske bra da. Tok en ny test 5 timer etter denne, dvs ganske sent på kvelden, og den var positiv. Morgenen etter var positiv. Tror el slapp samme dag den ble positiv på morgenen, dvs dagen etter denne på kvelden. Hadde sex samme kveld den var positiv OG dagen etter. (Hva skjedde med mannen min!?) Takk for graf Anonymkode: 23d9b...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå