Gå til innhold

Er det innafor å melde seg inn i bokklubber bare for å få velkomstgave?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det lokkes med dyre kjøkkenmaskiner, gryter og eksklusive pledd og sengetøy for å verve folk. Tar de høyde for at mange melder seg inn bare for å få velkomstgavene gratis eller billig for så å melde seg ut før de kjøper noe? Og er det innafor å gjøre det?

Anonymkode: 385da...bee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort det før, men det er svare strev med å huske og melde av månedens bok slik at den ikke dumper ned i postkassen i tolv måneder!

Anonymkode: 4cd20...121

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var en helt vanlig ting å gjøre?

Bare pass på å lese betingelsene som står med liten skrift, om man må være medlem i x antall måneder eller kjøpe x antall bøker til full pris eller noe annet.

Anonymkode: f6d37...39c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det 😂 meldte meg inn i bokklubben. De har app, og jeg får mail fra de en gang i uka eller noe, så da husker jeg å gå innom appen for å se om det er en ny bok på tur som jeg da lett avbestiller. Har kjøpt noen få bøker gjennom bokklubben da, men ikke noen av «månedens bøker» for de treffer meg aldri. 

Anonymkode: a1878...a24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan. Det er uansett begrenset hvor mange dyre kjøkkenmaskiner, gryter og pledd man trenger, så de færreste gidder dette mer enn et par ganger. Og bokklubbene går fortsatt i pluss.

Som en over skriver, det er litt mas å huske avbestilling hver gang.

Anonymkode: 00768...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det opptil ganger. Alarm på telefonen for å avbestille månedsproduktet, samt når jeg kan melde meg ut.

Anonymkode: 537c7...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt innafor! Har gjort det selv, tror det er 1 år man må være medlem, jeg får mail om ny hovedbok, og da er det bare til å avbestille - null stress 😄 

Anonymkode: 3d473...9b6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verdt det. De kommer til å pøse på med bøker som du må betale i hytt og pine, og du rekker ikke å avbestille, avbestillingene går ikke inn, og du sitter igjen med en Haug med bøker og regninger på bøker som du ikke vil ha. 

Anonymkode: 6ee6a...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det lokkegavene er der for - det er så mange av de som melder seg på som glemmer å melde seg av igjen.

Anonymkode: 845d8...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ikke verdt det. De kommer til å pøse på med bøker som du må betale i hytt og pine, og du rekker ikke å avbestille, avbestillingene går ikke inn, og du sitter igjen med en Haug med bøker og regninger på bøker som du ikke vil ha. 

Hvis man følger LITT med så kan man fint avbestille bøker. Man kan også sende tilbake bøker bare man gidder. 

Anonymkode: a1878...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 19.00):

Hvis du husker å avbestille bøkene innen fristen, slipper du å motta mange bøker du ikke trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det mange ganger, og kun skjedd 1 gang at jeg har glemt avbestille. Barnebokklubber da, men er jo samme prinsippet. 

Anonymkode: 94321...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...