Madame Butterfly Skrevet 19. september 2021 #1 Del Skrevet 19. september 2021 Hvorfor ikke det? Det kan jo være flere som lurer på ting? Det kom jo opp tidligere, de diskusjoner som måtte være om moderering. Hvorfor skal ikke folk kunne lett få med seg dette? Særlig når tråder som er stengt for moderering ikke står på listene. Da forsvinner tema bort i intet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Hei, Jeg er dessverre litt usikker på hva du mener her. Mener du tråder som blir slettet, eller tråder som av andre grunner forsvinner fra forsiden av forumet? Kragebein, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 22. september 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 22. september 2021 Når man poster i under-emner vises det på førstesiden «dette snakker vi om nå» Om jeg poster i «Aktuelle saker og politikk», eller «Generell diskusjon» så vises det i førstesiden «Dette snakker vi om nå» Legger jeg ut her, vises det ikke lenger i førstesiden «dettesnakker vi om nå» Jeg har forøvrig fått en tråd slettet, etter at jeg leste om Pfeizer vaksinen i VG. Den er bare borte. Den står ingen forklaring her på ris/ros. Det står heller ikke at den er slettet, eller stengt for moderering. Jeg har etterlyst svar, for flere dager siden, men det kommer ingenting. Fikk varsel om at noen hadde sitert meg, men beskjed om at jeg ikke kan lese tråden. Har ikke tilgang. Hva skjer med moderering, info og responstid? Er det besluttet endringer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå