Gå til innhold

Hva har du gjort for å øke sjansen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I pp1 og pp2 ville jeg gjøre alt jeg kunne for å optimalisere sjansene mine for å bli gravid, så jeg leste om allverdens kjerringråd og tips og triks før vi startet prøvingen. Jeg drakk jeg salvie-te for å forbedre eggløsningen, tok grapefruktkjerneektrakt for å forbedre EL-slimet og jeg brukte fruktus femina (babykilster) og b6-vitaminer i perioden etter EL. I tillegg tok jeg EL-tester og tempet, og hadde sex hver dag. Etter sex lå jeg en liten stund med sæden inni meg for å "hjelpe" sædcellene på vei opp. I tillegg minimerte jeg koffein- og alkoholinntaket, var mye ute i sola for å få D-vitaminer osv.

I pp3 var jeg konstant opptatt og hadde gitt opp prøveperioden før den startet - det trengte ikke å klaffe denne måneden. Jeg tok ingen piller, ekstrakter eller drakk noen form for te, og jeg tenkte minimalt på prøvingen (levde med andre ord akkurat som vanlig). Antall kaffekopper var tilbake på samme nivå som før prøvingen startet. Etter sex løp jeg på do for å få ut sæden med en gang. Dagen før (eller samme dag som, litt usikker) eggløsningen dro jeg ut for å drikke (masse) øl med jobben.

Sikkert helt tilfeldig, men det klaffet altså i pp3🤷‍♀️ 

Endret av Annabel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 17.45):

Gikk det bra med toll osv? Tok det lang tid før det kom?☺️

Anonymkode: a7e4a...168

Den kom ganske raskt, merka ikke noe til toll. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste vi gjorde var å forsøke å time sex til før, på og rett etter eggløsning (telte dager, så etter EL-slim, tok EL-tester noen sykluser). Ble gravid i PP 7 da hadde mannen "spart" sæd i 2 dager (fortalte han stolt altså...) men vi endte opp med å bare ha sex 1 gang rundt EL og da tror jeg vi traff bra på dagen før EL også basert på EL-slim, men det funket tydligvis eller så var det bare flaks at den endelig satt :) 

 

Skulle ønske folk ikke kjøpte eller anbefalte babyklister, det er bare VANN og det er så skittent av alternativbransjen å tjene penger på folk som desperat ønsker barn. 

Anonymkode: 22310...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skulle ønske folk ikke kjøpte eller anbefalte babyklister, det er bare VANN og det er så skittent av alternativbransjen å tjene penger på folk som desperat ønsker barn. 

Anonymkode: 22310...47a

Er akkurat dette. Det er så falskt at selv helsekostbutikker har sluttet å ta det inn i Norge. 

Hvis noe funker så anbefales det av helsevesenet, og tilbys av apotekene. Så enkelt er det faktisk. 

Anonymkode: f3a12...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...