Gå til innhold

Har du hjulpet singel mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du er mann, du vil aldri forstå hva vi mener. Dere vil aldri finne noen som knuller dere av omsorg, og gjør det med glede. Alle ville følt negativt på det i etterkant. 

Anonymkode: 72cf5...157

Hvordan kan du anta at jeg er mann? 

Vel, menn finner ikke slike ofte, men det hender faktisk. At du ikke liker det og ikke tror det får så være.

Anonymkode: d5731...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dessuten snakker jeg ikke om sex noen ikke vil ha. Og det er ikke snakk om å være et offer for noen. 

Prøv å les innlegget mitt ut ifra konteksten det er skrevet i.

Det er generelt det med å "gi" sex jeg har problemer med. Jeg synes at sex skal være noe man har sammen. Hvis du vil gjøre det, selv for hans del, så har du fortsatt lyst. Og dersom du har lyst, så gir du ikke sex. Da har du det sammen med mannen fordi du vil og begge nyter det. 

Anonymkode: f7b80...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Denne tråden er jo helt åpenbart ikke ment til å være på vegne av kvinner på generelt grunnlag. 

Svært få ønsker å hjelpe en singel mann. Enten som jomfru eller kronisk sexløs. Denne tråden handler om disse få. Kvinner som ønsker å "hjelpe". Om frivillighet.

Og mitt innlegg var ment til disse som har eller har hatt glede av det. Derav min "entusiasme" rundt det. At mitt engasjement ikke treffer mange kvinner verken i samfunnet eller på KG er jeg fullstendig klar over. Men det er vel ingen grunn til å motsi innlegget mitt selv om "du" skulle være en av disse, og late som om at det handler om press og ufrivillighet. Slik jeg oppfatter TS handler det ikke om det, men om frivillighet og ønske. Og da trenger man ikke late som om at det handler om press og ufrivillighet.

Du får det litt til å virke som veldedighet da. Sex skal ikke være veldedighet. Hvis man som kvinne har lyst til å ha sex med en mann for at han skal få mer erfaring, ja vel. Men da gjør man det sammen med mannen. Det er ikke veldedighet eller noe man gir, som om bare en part skal nyte det. Sex bør alltid være gjensidig og noe man ønsker å gjøre sammen. 

Anonymkode: f7b80...2b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å få med seg en detalj. Det er ung mann som har blitt tent på eldre kvinne i forhold, og det har kvinnen sett. Men hans beskjedenhet har bidratt han ikke visste gå frem eller redd å føle seg mislykket, men kvinnen har gjort det enkelt for han ved å gi han lettere inngang til å se henne kåthet... 

Dette medførte at det var en mann som endelig opplevde å få selvtillit.

Ts

Anonymkode: b3f29...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk medlienhetssex av ei venninne og etter det ble det mer sex fordi jeg fikk erfaring og fikk mer selvtillit :) 

Anonymkode: 902e7...742

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke.

Jeg er kvinne, så om jeg skulle ha forsøkt å hjelpe en mann så ville han bare forsvunnet enda lengre ned i miseren.

Det er jo nettopp fordi menn klynger seg til kvinner og ikke henger med menn, at de aldri utvikler seg til å bli menn, aldri får sex, aldri finner seg dame.

Vår kultur er helt føkka.

La menn oppdra menn så går det bedre. 

Anonymkode: 09bcc...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ominous skrev (På 19.9.2021 den 17.37):

Men jeg har jo gjort det nå som jeg tenker meg om… 

Jeg var ung, dum og 14, han 24 og jomfru. 

Følte meg hverken snill eller tilfredsstilt, heller brukt og skitten. Ingen solskinnshistorie der altså TS. 

Det var snakk om menn her, ikke om pervoer som liker barn. 

Anonymkode: 09bcc...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...