Gjest Elder Millennial Skrevet 19. september 2021 #21 Del Skrevet 19. september 2021 Ominous skrev (1 time siden): Nei, kunne ikke ramlet meg inn🤣 Men jeg har jo gjort det nå som jeg tenker meg om… Jeg var ung, dum og 14, han 24 og jomfru. Følte meg hverken snill eller tilfredsstilt, heller brukt og skitten. Ingen solskinnshistorie der altså TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #22 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg stemmer gjerne ja for at kvinner tar i på en utfordring og hjelper en mann seksuelt. Jeg tenker det er vinnvinn for begge. En får noe vesentlig, og en annen er snill og gir. Det er undervurdert å gi. Man blir glad av det også, har man riktig holdning. Men jeg stusser på dette med å hjelpe en singel mann når du er i et forhold? Snakker du om utroskap, da? Er typen din med på det? Eller hva faen er greia? Uansett så stemmer jeg NO-GO til det. Knull heller typen din og drit i andre, som er meningen at du skal gjøre. Anonymkode: d5731...de6 Jeg blir ikke glad av å "gi" sex når jeg ikke vil ha det. Det hadde føltes sykt ekkelt, vondt, som vold... Dette er IKKE vinn-vinn. Du må forstå at sex man ikke vil ha, bare er vondt. Hvorfor er det damene som skal ofre seg på denne måten? Hva med hennes forferdelige følelse hun får av denne sexen? Man vil jo føle seg som et verdiløst objekt. Anonymkode: f7b80...2b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #23 Del Skrevet 19. september 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Har tatt møydommen til to menn. Trekant den ene gangen og en ung mann alene den andre gangen. Anonymkode: 0527d...c58 Han mista jomfrudommen med en trekant? Det var litt av en start Anonymkode: aa8ea...ca9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #24 Del Skrevet 19. september 2021 Hvis ingen vil ligge med menn som er jomfru vil alle til slutt forbli jomfru. En gang må nesten være den første... Heldigvis går det an å lyve og late som man har pult 🤫 Anonymkode: aa8ea...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #25 Del Skrevet 19. september 2021 På druen skrev (14 minutter siden): Det var ikke det du skrev. Du skrev at den ene får noe vesentlig, og den andre er snill og gir. Ja, det er jo det følelsen rundt sex er bygget på. En deilig kvinne i 20 årene ligger jo ikke med en bælfeit mann i 60-årene fordi hun har så sykt lyst på han, men fordi den følelsen av å gi, av å være bedre, av å bli beundret er så tilfredsstillende for henne at hun derfor gjør det. Ikke undervurder følelsen av å gi noen sex. Spesielt hvis styrkeforholdet mellom kvinne og mann er stort. Anonymkode: d5731...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #26 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg blir ikke glad av å "gi" sex når jeg ikke vil ha det. Det hadde føltes sykt ekkelt, vondt, som vold... Dette er IKKE vinn-vinn. Du må forstå at sex man ikke vil ha, bare er vondt. Hvorfor er det damene som skal ofre seg på denne måten? Hva med hennes forferdelige følelse hun får av denne sexen? Man vil jo føle seg som et verdiløst objekt. Anonymkode: f7b80...2b6 Neivel, jeg skjønner at dette ikke er noe for deg. Det er helt fair, men da snakker jeg ikke om deg heller! Anonymkode: d5731...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #27 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg blir ikke glad av å "gi" sex når jeg ikke vil ha det. Det hadde føltes sykt ekkelt, vondt, som vold... Dette er IKKE vinn-vinn. Du må forstå at sex man ikke vil ha, bare er vondt. Hvorfor er det damene som skal ofre seg på denne måten? Hva med hennes forferdelige følelse hun får av denne sexen? Man vil jo føle seg som et verdiløst objekt. Anonymkode: f7b80...2b6 Dessuten snakker jeg ikke om sex noen ikke vil ha. Og det er ikke snakk om å være et offer for noen. Prøv å les innlegget mitt ut ifra konteksten det er skrevet i. Anonymkode: d5731...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 19. september 2021 #28 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dessuten snakker jeg ikke om sex noen ikke vil ha. Og det er ikke snakk om å være et offer for noen. Prøv å les innlegget mitt ut ifra konteksten det er skrevet i. Anonymkode: d5731...de6 Jeg tror du overvurderer hvor mange kvinner som har glede av å gi og undervurderer hvor mange kvinner som føler seg presset til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #29 Del Skrevet 19. september 2021 Ominous skrev (1 minutt siden): Jeg tror du overvurderer hvor mange kvinner som har glede av å gi og undervurderer hvor mange kvinner som føler seg presset til å gjøre det. Denne tråden er jo helt åpenbart ikke ment til å være på vegne av kvinner på generelt grunnlag. Svært få ønsker å hjelpe en singel mann. Enten som jomfru eller kronisk sexløs. Denne tråden handler om disse få. Kvinner som ønsker å "hjelpe". Om frivillighet. Og mitt innlegg var ment til disse som har eller har hatt glede av det. Derav min "entusiasme" rundt det. At mitt engasjement ikke treffer mange kvinner verken i samfunnet eller på KG er jeg fullstendig klar over. Men det er vel ingen grunn til å motsi innlegget mitt selv om "du" skulle være en av disse, og late som om at det handler om press og ufrivillighet. Slik jeg oppfatter TS handler det ikke om det, men om frivillighet og ønske. Og da trenger man ikke late som om at det handler om press og ufrivillighet. Anonymkode: d5731...de6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #30 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Denne tråden er jo helt åpenbart ikke ment til å være på vegne av kvinner på generelt grunnlag. Svært få ønsker å hjelpe en singel mann. Enten som jomfru eller kronisk sexløs. Denne tråden handler om disse få. Kvinner som ønsker å "hjelpe". Om frivillighet. Og mitt innlegg var ment til disse som har eller har hatt glede av det. Derav min "entusiasme" rundt det. At mitt engasjement ikke treffer mange kvinner verken i samfunnet eller på KG er jeg fullstendig klar over. Men det er vel ingen grunn til å motsi innlegget mitt selv om "du" skulle være en av disse, og late som om at det handler om press og ufrivillighet. Slik jeg oppfatter TS handler det ikke om det, men om frivillighet og ønske. Og da trenger man ikke late som om at det handler om press og ufrivillighet. Anonymkode: d5731...de6 Jeg tror det er ekstremt få, om noen, kvinner som "gir" sex for å være snill. Anonymkode: 72cf5...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #31 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror det er ekstremt få, om noen, kvinner som "gir" sex for å være snill. Anonymkode: 72cf5...157 Men det er disse få som TS og jeg refererer til!! Anonymkode: d5731...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 19. september 2021 #32 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja, det er jo det følelsen rundt sex er bygget på. En deilig kvinne i 20 årene ligger jo ikke med en bælfeit mann i 60-årene fordi hun har så sykt lyst på han, men fordi den følelsen av å gi, av å være bedre, av å bli beundret er så tilfredsstillende for henne at hun derfor gjør det. Ikke undervurder følelsen av å gi noen sex. Spesielt hvis styrkeforholdet mellom kvinne og mann er stort. Anonymkode: d5731...de6 Du prøver å få det til å høres ut som at det handler om omsorg. Det gjør det ikke, det handler om ydmykelse. Mange damer tenner på det, men de fleste damer i 20 årene vil ikke ha sex med en bælfeit mann i 60 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #33 Del Skrevet 19. september 2021 På druen skrev (Akkurat nå): Du prøver å få det til å høres ut som at det handler om omsorg. Det gjør det ikke, det handler om ydmykelse. Mange damer tenner på det, men de fleste damer i 20 årene vil ikke ha sex med en bælfeit mann i 60 årene. Men nå snakker jeg ikke om "de fleste damer" som mener dette handle rom ydmykelse! Jeg snakker ikke på generelt grunnlag. Jeg snakker om disse få som faktisk ser på det som omsorg! Herregud hvor vanskelig dette var å skjønne. Anonymkode: d5731...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 19. september 2021 #34 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men nå snakker jeg ikke om "de fleste damer" som mener dette handle rom ydmykelse! Jeg snakker ikke på generelt grunnlag. Jeg snakker om disse få som faktisk ser på det som omsorg! Herregud hvor vanskelig dette var å skjønne. Anonymkode: d5731...de6 Joda jeg skjønner det, men det handler fortsatt om ydmykelse. Mange gjør det fordi de tror det er riktig og for å være snill, men angrer på det og føler seg brukt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #35 Del Skrevet 19. september 2021 På druen skrev (11 minutter siden): Joda jeg skjønner det, men det handler fortsatt om ydmykelse. Mange gjør det fordi de tror det er riktig og for å være snill, men angrer på det og føler seg brukt etterpå. Men det handler da ikke om ydmykelse for alle, ikke sant? Anonymkode: d5731...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 19. september 2021 #36 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men det handler da ikke om ydmykelse for alle, ikke sant? Anonymkode: d5731...de6 Jo på en måte. Å føle ansvar og omsorg ved å ydmyke seg selv med å ligge med noen man ikke tiltrekkes av. Det er helt vanlig at mange føler seg brukt etterpå. Og istedenfor å skryte av det, så føler de på skam og er flaue. De sier selvfølgelig ikke noe til mannen de lå med. Jeg kjenner flere damer som har gjort sånt, fordi dette er langt fra uvanlig i et alkoholisert miljø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #37 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Men nå snakker jeg ikke om "de fleste damer" som mener dette handle rom ydmykelse! Jeg snakker ikke på generelt grunnlag. Jeg snakker om disse få som faktisk ser på det som omsorg! Herregud hvor vanskelig dette var å skjønne. Anonymkode: d5731...de6 Du er mann, du vil aldri forstå hva vi mener. Dere vil aldri finne noen som knuller dere av omsorg, og gjør det med glede. Alle ville følt negativt på det i etterkant. Anonymkode: 72cf5...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #38 Del Skrevet 19. september 2021 Åpenbart er det tenning mellom den eldre og yngre. En gnist er tent. Og den ene fikk vite der han innrømmet i troverdighet jeg er jomfru Ts Anonymkode: b3f29...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #39 Del Skrevet 19. september 2021 Nei, når jeg er i forhold har jeg selvsagt ikke sex med andre. Da jeg var singel hadde jeg jo sex med andre single. Ikke for å hjelpe dem, men fordi jeg hadde lyst på dem. Må innrømme at jeg ikke helt skjønner spørsmålet. Mener du medlidenhetssex? Det er ikke et ukjent fenomen, men det fungerer ofte veldig dårlig. Anonymkode: e9977...37a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #40 Del Skrevet 19. september 2021 Nei, og det er heller ikke vanlig av single menn å "be om hjelp". Anonymkode: cdd12...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå