AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Del Skrevet 18. september 2021 Har de siste månedene hatt rar mens etter SA. Denna uka har jeg blødd mye i tre dager, spottet to dager før (som jeg aldri gjorde før SA). I går blødde jeg ingenting, så trodde jeg hadde hatt en rekordkort mens på tre dager. Men i dag ettermiddag blødde jeg litt igjen. Betyr dette at kroppen fremdeles er i ubalanse og ikke kan regne med normal eggløsning denne måneden? Noen som har opplevd en slik mens, hvor du blør noen dager, har en dag uten blødning, og så blør litt igjen neste dag? Anonymkode: 3e85f...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. september 2021 #2 Del Skrevet 19. september 2021 Jeg tror nok at det er sannsynlig at el kommer, dersom du pleier ha el, men den kan jo forsinkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Del Skrevet 19. september 2021 Har du fått sjekket at alt er i orden etter SA, alt kommet ut? Og sett at graviditetstester har blitt negative igjen? Anonymkode: 5cd94...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du fått sjekket at alt er i orden etter SA, alt kommet ut? Og sett at graviditetstester har blitt negative igjen? Anonymkode: 5cd94...d68 Graviditetstester har vært negative i ca to mnd. Kan det likevel være noe igjen mener du? Har ikke vært og sjekket etterpå nei. Anonymkode: 3e85f...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Graviditetstester har vært negative i ca to mnd. Kan det likevel være noe igjen mener du? Har ikke vært og sjekket etterpå nei. Anonymkode: 3e85f...fcf Jeg vet ikke, men jeg hadde kanskje spurt legen om det i alle fall. Anonymkode: 5cd94...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Del Skrevet 19. september 2021 Hadde en merkelig blødning sist, 2 dager med sinnsyke mengder før det var bråstopp. Tipper det var en kjemisk. Etter slim å dømme har EL flyttet seg en uke denne syklusen. Om det er pga kjemisk eller OL det er pga denne vaksineprosessen er vanskelig å si, men vil tro at både kjemisk og SA kan flytte EL. Anonymkode: 6702f...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hadde en merkelig blødning sist, 2 dager med sinnsyke mengder før det var bråstopp. Tipper det var en kjemisk. Etter slim å dømme har EL flyttet seg en uke denne syklusen. Om det er pga kjemisk eller OL det er pga denne vaksineprosessen er vanskelig å si, men vil tro at både kjemisk og SA kan flytte EL. Anonymkode: 6702f...977 Hvordan merkes det om man har en kjemisk? Anonymkode: 3e85f...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Del Skrevet 19. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan merkes det om man har en kjemisk? Anonymkode: 3e85f...fcf Hadde en ultrasvak test like før blødningen. Regner med den hadde vært helt blenda om det ikke var noe som helst. Anonymkode: 6702f...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå