Gå til innhold

Sko hjemme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et par sandaler fra Birkenstock jeg  alltid bruker hjemme. Barbent, sokker eller ullsokker. Jeg har lært den harde veien at jeg ikke skal gå med bare sokker hjemme. Har sklidd i trappa flere ganger og stopper da ikke før jeg har nådd bunnen. Fikk en skikkelig smell i halebeinet sist jeg datt ned trappa.

Anonymkode: 93cd1...d96

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går i sokkelesten eller i Crocs. På sommeren går jeg barbeint inne hjemme. Jeg går aldri barbeint inne hos andre. De som gjør det mangler folkeskikk. Man har med seg ankelsokker eller footies i veska. 

Anonymkode: cfc2b...b22

• Liker 2
Skrevet

Bruker tøfler eller sandaler. Klarer ikke å gå inne uten noe på beina. Får vondt i ryggen og beina

Skrevet

Barbeint hjemme ❤️

Anonymkode: 16096...652

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dere som går med sko inne, har dere innesko da? Og sko som ikke skraper opp parketten? Dere har vel ikke på samme sko inne som ute, så dere drar med dere all dritten inn..? 😕

Anonymkode: e8eb8...bb0

Tanken på å inn i mitt eget hjem med sko som har vært innom gaten, bussen, offentlige toaletter. 🤢🤢🤢Hvor nevøene ruller på gulvet. Hvor føttene mine subber før jeg går til sengs. Hvor brødskivene mistes og spises...🤮🤮

Skrevet

Bruker alltid Birkenstock sandaler hjemme og det hender jeg har dem med på besøk til folk der jeg vet det er gulvkaldt. På vinteren har jeg ofte med ullsokker når jeg er på besøk hos andre, det er også veldig vanlig med en kurv med gjestetøfler/gjestesokker man kan tilby gjester. Det skal jeg ordne med og, syns det er veldig koslig :)

Anonymkode: 61870...b56

Skrevet

Min mor bruker alltid sko inne, og slitasjen på parketten er jo helt utrolig fremfor hos meg som bruker sokker inne. 

Anonymkode: 2e9bb...39f

Skrevet

Barbeint hjemme ❤️

Anonymkode: 16096...652

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 22.48):

Hvorfor går du med pumps inne?

Det er da ikke så uvanlig det?! 

Anonymkode: 5f7d6...006

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er da ikke så uvanlig det?! 

Seriøst? Inne i ditt eget hjem? Aldri hørt om. La meg hive meg på sofaen og slappe av i pumps liksom? Hva er galt med tøfler? 😅

Anonymkode: 45cf9...351

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Seriøst? Inne i ditt eget hjem? Aldri hørt om. La meg hive meg på sofaen og slappe av i pumps liksom? Hva er galt med tøfler? 😅

Det er jo ikke noe galt med tøfler, men ikke alle bruker det ;) 

• Liker 1
Skrevet

Folk må jo få bruke hva de foretrekker hjemme på privaten, men jeg reagerer nå vi er bedt bort på fest/i selskap etc og voksne går rundt i sokkelesten.. 😱. I slike sammenhenger foretrekker jeg å bruke sko, sko føler jeg er en del av identiteten. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor går de med hæler hjemme??   Jeg går inn med sko om jeg har glemt noe og gjester får lov til å ha på sko til fest, ellers er det ikke sko inne.   Jeg går i sokker eller tøfler. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er jo ikke noe galt med tøfler, men ikke alle bruker det ;) 

Neida, men pumps? Virkelig?

Skrevet

Aldri med sko. Det er litt av gleden å komme hjem å endelig få av seg skoene. 

Barbent om sommeren når det er varmt. Sokker vår og høst. Strømpebukse på vinteren. 

Gjest Loublover
Skrevet
Peonjenta skrev (På 21.9.2021 den 13.38):

Hvorfor går de med hæler hjemme??   

Min mann og jeg lever i et (dom/sub) forhold hvor han velger hva jeg skal ha på meg og det innbærer som oftest høye hæler😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...