AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #41 Skrevet 18. september 2021 Tøfler, sandaler, joggesko. Kommer an på temperaturen/årstiden/formen. Anonymkode: a3487...b52
Gjest Magritta Skrevet 18. september 2021 #42 Skrevet 18. september 2021 Går med crocs inne. Utesko blir selvfølgelig tatt av i gangen.
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 18. september 2021 #43 Skrevet 18. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er de bra for føttene? Hammertær og stygge hæler seg jeg for meg. Anonymkode: df8e7...a09 Vet ikke, behagelige for meg. Jeg filer, tar fotbad og smører, så føttene mine ser ok ut. Dette er jo bare et par såler, og sikkert ikke verre enn å gå barbent eller med sokker. Endret 18. september 2021 av Hvemsomhelst
Gjest Loublover Skrevet 18. september 2021 #44 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): 🤢 Anonymkode: 39829...862 ??
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #45 Skrevet 18. september 2021 Hvemsomhelst skrev (19 minutter siden): Vet ikke, behagelige for meg. Jeg filer, tar fotbad og smører, så føttene mine ser ok ut. Dette er jo bare et par såler, og sikkert ikke verre enn å gå barbent eller med sokker. Men de gir ingen støtte , heller tvert imot. Må være bedre for foren å gå barbeint eller med sokker. Anonymkode: df8e7...a09
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 18. september 2021 #46 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men de gir ingen støtte , heller tvert imot. Må være bedre for foren å gå barbeint eller med sokker. Anonymkode: df8e7...a09 Jeg liker dem, og jeg bestemmer 😀. Jeg gikk alltid barbent før, men ikke etter at jeg klarte å tråkke på to veps på kjøkkengulvet en gang. En tynn såle gir nok verken mer eller mindre støtte enn barfot/sokker. Har nå aldri hørt noen advarsler heller, annet enn ved bilkjøring.
Perelandra Skrevet 19. september 2021 #47 Skrevet 19. september 2021 Jeg bruker crocs inne det meste av tida når jeg er hjemme. Går nesten aldri barbeint, det synes jeg er ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #48 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hørt om innesko? Nei. Anonymkode: b92f0...e8b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #49 Skrevet 19. september 2021 Jeg bruker alltid innesko. Hater å få rusk under beina😂 for ordensskyld, så støvsuger eller vasker jeg gulvene hver dag😂 men har hund, å da vil det alltid være ett eller annet rusk på gulvet.. Anonymkode: 7d62c...f26
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #50 Skrevet 19. september 2021 Bruker ikke sko inne nei. Sokker, ullsokker og tøfler med myk såle Anonymkode: 09321...a75
Jentegutt Skrevet 19. september 2021 #51 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva når du skal inn til andre? Jeg vil ikke at folk skal ha på sko inne hos meg (det har heldigvis ingen gjort, noensinne), og jeg vil heller ikke at folk går barbeint inne hos meg, og hiver svette, skitne føtter opp i sofaen🤮 På sommern når jeg går i sandaler (uten sokker, såklart), så har jeg alltid med små ankelsokker eller steps i veska hvis jeg skal inn til andre, og det samme gjør familie og venner. Anonymkode: e8eb8...bb0 Merkelig tanke, føtter uten sokker er generelt renere en føtter med sokker, svette fordamper og ligger ikke i sokken, støv og skitt blir ikke hengende med nakne føtter på samme måte som med sokker, hva venner har du som tar skitne føtter oppi sofa, enten med eller uten sokker? Folk som har et dårlig forhold til sine egne føtter har slike tanker og meninger som deg. 2
Gjest TheCatLady Skrevet 19. september 2021 #52 Skrevet 19. september 2021 Nei, går stort sett med sokker eller tøfler hvis det er kaldt. Å gå barbent synes jeg er kaldt og ubehagelig. Hvis det ikke er sommer og veldig varmt, men tar gjerne på sokker om kvelden da også. Jeg blir ofte kald så må ha noe på føttene.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #53 Skrevet 19. september 2021 Jentegutt skrev (10 minutter siden): Merkelig tanke, føtter uten sokker er generelt renere en føtter med sokker, svette fordamper og ligger ikke i sokken, støv og skitt blir ikke hengende med nakne føtter på samme måte som med sokker, hva venner har du som tar skitne føtter oppi sofa, enten med eller uten sokker? Folk som har et dårlig forhold til sine egne føtter har slike tanker og meninger som deg. Her var det så mye vås at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Kan du fortelle hvor støv og skitt kommer fra når man tar på seg rene sokker og rett i skoene? Produserer sokkene støv og skitt? Har du noe dokumentasjon på at føtter uten sokker er renere enn føtter med sokker? Anonymkode: 966eb...f57 3
Gjest Blondie65 Skrevet 19. september 2021 #55 Skrevet 19. september 2021 Når jeg er på besøk hos andre har jeg enten med meg innesko eller har på sokker. Hvis jeg skal inn til naboen spør jeg om det er greit å gå barbeint - det er tross alt deres hjem. Jeg har det motsatte problemet - jeg blir veldig fort varm. Men hvis jeg fryser på føttene tar jeg selvsagt på meg sokker. Dette er spesielt aktuelt hvis jeg sitter i ro om vinteren.
Jentegutt Skrevet 19. september 2021 #56 Skrevet 19. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her var det så mye vås at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Kan du fortelle hvor støv og skitt kommer fra når man tar på seg rene sokker og rett i skoene? Produserer sokkene støv og skitt? Har du noe dokumentasjon på at føtter uten sokker er renere enn føtter med sokker? Anonymkode: 966eb...f57 Vel har ikke for vane å kunne dokumentere alt jeg sier, sunn fornuft tilsier at jeg har rett.Gjør regning med at du ikke går med sko overalt, sokkene fungerer utmerket som en mopp, så visst det er å vaske gulvet ditt med de sure strømpene dine så gjør du en god jobb😂 Endret 19. september 2021 av Jentegutt 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #57 Skrevet 19. september 2021 Jentegutt skrev (11 minutter siden): Vel har ikke for vane å kunne dokumentere alt jeg sier, sunn fornuft tilsier at jeg har rett.Gjør regning med at du ikke går med sko overalt, sokkene fungerer utmerket som en mopp, så visst det er å vaske gulvet ditt med de sure strømpene dine så gjør du en god jobb😂 Din "sunne" fornuft tilsier overhode ingenting. Det er bare en idé du har fått for deg. Jeg går aldri med kun sokker, jeg bruker tøfler når jeg er inne. Det er faktisk helt vanlig. Det burde den sunne fornuften din fortalt deg. Anonymkode: 966eb...f57 2
Jentegutt Skrevet 19. september 2021 #58 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Din "sunne" fornuft tilsier overhode ingenting. Det er bare en idé du har fått for deg. Jeg går aldri med kun sokker, jeg bruker tøfler når jeg er inne. Det er faktisk helt vanlig. Det burde den sunne fornuften din fortalt deg. Anonymkode: 966eb...f57 Åja okey, kos deg med tøflene dine😂
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #59 Skrevet 19. september 2021 Jentegutt skrev (2 minutter siden): Åja okey, kos deg med tøflene dine😂 Anonymkode: 966eb...f57 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #60 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her var det så mye vås at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Kan du fortelle hvor støv og skitt kommer fra når man tar på seg rene sokker og rett i skoene? Produserer sokkene støv og skitt? Har du noe dokumentasjon på at føtter uten sokker er renere enn føtter med sokker? Anonymkode: 966eb...f57 Det er en million tråder her inne hvor Jentegutt argumenterer hardt mot sokker, så jeg tror man skal se kommentaren i en slik kontekst derfra. Anonymkode: 2e9bb...39f 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå