Gå til innhold

Sko hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere med sko hjemme?

Selv går jeg nesten alltid med sko og skifter som regel alltid til et par pumps jeg bare går med inne så fort jeg kommer hjem

Anonymkode: 5dbff...48b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare når jeg er utenfor, i hagen osv. 
Jeg går ikke med sko innendørs hjemme.  Det er så godt å ta av seg skoene når man kommer hjem

Anonymkode: d5032...02f

• Liker 4
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Jeg rusler rundt i klikklakker når jeg er hjemme, året rundt.  De går i vaskemaskinen sammen med mørkt tøy av og til.  Før gikk jeg alltid barbent.  Jeg hater sokker, men har strikket meg noen tøfler om jeg av og til skulle få behov for det.

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Ikke innendørs, nei. 

Anonymkode: a9170...d18

Skrevet

Jeg går barbent om sommeren, når det er varmt nok. Har et par Birkenstock Arizona-sandaler jeg bruker som tøfler vår og høst, da går jeg barbent i dem. Om vinteren bruker jeg sokker og filttøfler i ull.

Pumps, mener du da med hæl?

Anonymkode: 52d85...ea5

• Liker 1
Gjest Loublover
Skrevet

Jeg bruker nesten alltid sko inne og hvis ikke er jeg alltid barbeint, eier ikke sokker🙂

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går barbent om sommeren, når det er varmt nok. Har et par Birkenstock Arizona-sandaler jeg bruker som tøfler vår og høst, da går jeg barbent i dem. Om vinteren bruker jeg sokker og filttøfler i ull.

Pumps, mener du da med hæl?

Anonymkode: 52d85...ea5

Ja er pumps med hæler jeg bruker

Anonymkode: 5dbff...48b

Skrevet

Nei går alltid barbent inne, eier ikke sokker 😊

• Liker 1
Skrevet

Sokker er et must bortsett fra på sommeren :) Når kulda kommer blir det kosetøfler over sokkene

Skrevet
Hvemsomhelst skrev (3 timer siden):

Jeg rusler rundt i klikklakker når jeg er hjemme, året rundt.  De går i vaskemaskinen sammen med mørkt tøy av og til.  Før gikk jeg alltid barbent.  Jeg hater sokker, men har strikket meg noen tøfler om jeg av og til skulle få behov for det.

Hva er klikklakker? Høyhælte sko som sier klikk-klakk når du går? Internettsøk gir meg bare bilder av diverse leketøy.

Anonymkode: a988d...cc3

• Liker 4
Skrevet

Dere som går med sko inne, har dere innesko da? Og sko som ikke skraper opp parketten? Dere har vel ikke på samme sko inne som ute, så dere drar med dere all dritten inn..? 😕

Anonymkode: e8eb8...bb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere som går med sko inne, har dere innesko da? Og sko som ikke skraper opp parketten? Dere har vel ikke på samme sko inne som ute, så dere drar med dere all dritten inn..? 😕

Tror dessverre det finnes mye urenslighet folk..

Anonymkode: 5292e...022

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er klikklakker? Høyhælte sko som sier klikk-klakk når du går? Internettsøk gir meg bare bilder av diverse leketøy.

Slike 

AF55A0AC-5E0D-48B2-8EF5-B037111AE638.jpeg

Skrevet
Loublover skrev (2 timer siden):

Jeg bruker nesten alltid sko inne og hvis ikke er jeg alltid barbeint, eier ikke sokker🙂

Hva når du skal inn til andre? Jeg vil ikke at folk skal ha på sko inne hos meg (det har heldigvis ingen gjort, noensinne), og jeg vil heller ikke at folk går barbeint inne hos meg, og hiver svette, skitne føtter opp i sofaen🤮 På sommern når jeg går i sandaler (uten sokker, såklart), så har jeg alltid med små ankelsokker eller steps i veska hvis jeg skal inn til andre, og det samme gjør familie og venner.

• Liker 3
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (7 minutter siden):

Slike 

Ååå, kjippkjapper! Jeg bruker også de hjemme av og til.

Klikklakker var et rart navn på de synes jeg, de lager jo ikke noen klikk-lyd eller klakk-lyd i det hele tatt :P

• Liker 4
Gjest Loublover
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva når du skal inn til andre? Jeg vil ikke at folk skal ha på sko inne hos meg (det har heldigvis ingen gjort, noensinne), og jeg vil heller ikke at folk går barbeint inne hos meg, og hiver svette, skitne føtter opp i sofaen🤮 På sommern når jeg går i sandaler (uten sokker, såklart), så har jeg alltid med små ankelsokker eller steps i veska hvis jeg skal inn til andre, og det samme gjør familie og venner.

Enten så får jeg beholde skoene på, ellers så går jeg barbeint også hos andre. Har aldri fått noen kommentarer på at jeg er barbeint

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Klikklakker var et rart navn på de synes jeg, de lager jo ikke noen klikk-lyd eller klakk-lyd i det hele tatt :P

Flippflopper heter det 😄

Anonymkode: e2072...642

• Liker 16
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har alltid kalt dem det her jeg bor 😀

Skrevet

Bruker alltid et par Scholl inne. Får vondt i hælene ellers. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...