Prøvermammaen Skrevet 18. september 2021 #1 Del Skrevet 18. september 2021 I både juli og august hadde jeg kjemiske graviditeter. Men nå var mensen forsinket med 6 dager, og jeg tror ikke jeg har hatt eggløsning enda, selvom jeg skulle hatt det for 5 dager siden. hadde noen dager hvor jeg hadde av og på smerter i eggstokkene, men ikke brukt å ha det før ved eggløsning 😕 kan eggløsningen være enda mer forsinket, eller ikke komme i det heletatt? skjer det at den ikke kommer noen ganger etter kjemisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Del Skrevet 19. september 2021 Si det. Jeg hadde kjemisk forrige syklus, og har litt forsinket eggløsning denne syklusen. Vanligvis får jeg positiv eggløsningstest CD12, men testene har ikke begynt å bli sterkere før nå, og det ser ut til at den blir positiv nå CD16. Før eller siden får du vel eggløsning igjen, men mulig det tar noe lenger tid, det varierer sikkert litt. Anonymkode: af14f...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Si det. Jeg hadde kjemisk forrige syklus, og har litt forsinket eggløsning denne syklusen. Vanligvis får jeg positiv eggløsningstest CD12, men testene har ikke begynt å bli sterkere før nå, og det ser ut til at den blir positiv nå CD16. Før eller siden får du vel eggløsning igjen, men mulig det tar noe lenger tid, det varierer sikkert litt. Anonymkode: af14f...c92 Min mens var bare forsinket med to dager, så sånn sett er eggløsning forsinket dobbelt så lenge som mensen var forsinket. Vet ikke om det er noen sammenheng, men, tenke jeg kunne nevne det. Anonymkode: af14f...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå