Gå til innhold

Den perfekte penisen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ominous skrev (1 minutt siden):

Grunnen til at disse trådene er meningsløse er jo at vi alle er så forskjellige. Jeg liker jo svære fine mannebein jeg🤩 (helst over 20cm i lengde og 15cm i omkrets, bare for å illustrere hva jeg mener med svær) 

Det sier seg selv at når dette passer til meg så vil en mann med penis på gjennomsnittet eller under føle han vifter med staven i en låvedør 🙈😅🤭🙈 ikke så digg for meg eller han tenker jeg. 

Gjelder med andre ord å finne rett mann til rett kvinne🤷‍♀️ 

Lik eller et nummer for stor ernok bedre enn et nummer for liten.

Anonymkode: da994...edb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ominous skrev (1 time siden):

Grunnen til at disse trådene er meningsløse er jo at vi alle er så forskjellige. Jeg liker jo svære fine mannebein jeg🤩 (helst over 20cm i lengde og 15cm i omkrets, bare for å illustrere hva jeg mener med svær) 

Det sier seg selv at når dette passer til meg så vil en mann med penis på gjennomsnittet eller under føle han vifter med staven i en låvedør 🙈😅🤭🙈 ikke så digg for meg eller han tenker jeg. 

Gjelder med andre ord å finne rett mann til rett kvinne🤷‍♀️ 

Jeg har vært pølsa i Ekeberghallen nå og da. Funker bra det også for en kåt faen. 

😀😀

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet
Realverdien skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært pølsa i Ekeberghallen nå og da. Funker bra det også for en kåt faen. 

😀😀

Joda, ikke utenkelig at det kan gå, men om dama er våtere enn Niragara så blir det vel i minste laget med friksjon. 

Sikkert helt greit for ett ons, det er jo mye anna morro man kan finne på🙈

På sikt ville jeg nå foretrekke at jeg passet med partner som hånd i hanske jeg da😅😬👍

Skrevet
2 hours ago, Realverdien said:

Som en mann som slamrer livmorhals i blant lurer jeg på hvor store innbokser disse damene som vil ha digre lem, har. Er ikke noe kult å kastes av fordi en middels tut er 'for lang'.

Noen av oss liker å få livmorhalsen slamret, og selv om det ikke skal så fryktelig mye lengde til der så vil vel også de fleste mene at tykkelse er viktigere enn lengde. 

• Liker 1
Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (12 minutter siden):

Noen av oss liker å få livmorhalsen slamret, og selv om det ikke skal så fryktelig mye lengde til der så vil vel også de fleste mene at tykkelse er viktigere enn lengde. 

Ja, du.

Fikk LMH (livmorhals) slamring forklart for meg som like vondt som å bli bokset i magen av to forskjellige sneller, 'tidlig' i karrieren min. Dette etter at jeg hadde slamret LMH i ukesvis, stolt som en hane over Rocco Sifreddi taktene av å nå i bunn.

Siden den gang har jeg bare dårlig samvete og går aldri bunn der jeg kan, med mindre noen skulle be spesifikt. Og det er dessverre sjeldent. 😬😶

• Liker 2
Skrevet
Ominous skrev (15 minutter siden):

Joda, ikke utenkelig at det kan gå, men om dama er våtere enn Niragara så blir det vel i minste laget med friksjon. 

Sikkert helt greit for ett ons, det er jo mye anna morro man kan finne på🙈

På sikt ville jeg nå foretrekke at jeg passet med partner som hånd i hanske jeg da😅😬👍

En slik romslig dame får man vel guilt trippet til fri adgang til bakluka? Kan være gode muligheter.

Skrevet
1 minutt siden, Realverdien said:

Ja, du.

Fikk LMH (livmorhals) slamring forklart for meg som like vondt som å bli bokset i magen av to forskjellige sneller, 'tidlig' i karrieren min. Dette etter at jeg hadde slamret LMH i ukesvis, stolt som en hane over Rocco Sifreddi taktene av å nå i bunn.

Siden den gang har jeg bare dårlig samvete og går aldri bunn der jeg kan, med mindre noen skulle be spesifikt. Og det er dessverre sjeldent. 😬😶

Det stemmer. Noen syns det er ubehagelig, noen syns det er utrolig vondt, og noen liker det. Her er vi også forskjellige, som med det meste annet. 

Skrevet

Den perfekte penisen har blitt skamfert til en "vagina" av en kirurg i en "kjønnskorrigerende operasjon" slik at jeg som homofil mann kan opprettholde fasaden ved å gifte meg med en "kvinne" :)

Anonymkode: 17161...0bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 16.02):

Hei, jeg lurer på kvinners syn på den perfekte penisen, og hvordan den ser ut.

1. Størrelse

2.form

3.forhud eller omskåret

4.utseende

Eller…

5. Penis er penis🤪

Anonymkode: 815df...c27

1) Om jeg kan velge, så er rundt 18-20 cm helt perfekt. Og tykkelse omtrent som en dorull eller ørlite smalere.

2) Rett, evt. med en svak krumning oppover mot eierens mage. Tykkest ved roten, gradvis svakt avsmalnende oppover.

3) Forhud er et must.

4) Liker ikke for mye synlige blodårer eller blålilla farge. 

Når det er sagt, er det mye viktigere at den

1) Sitter på en person jeg liker og har kjemi med

2) Eieren kan bruke den riktig! 

Anonymkode: ad095...470

• Liker 1
Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (5 minutter siden):

Det stemmer. Noen syns det er ubehagelig, noen syns det er utrolig vondt, og noen liker det. Her er vi også forskjellige, som med det meste annet. 

Jeg kan elske at det skjer. Men nå er jeg ikke laget slik inni at penis så lett treffer rett på livmorhalsen, den kommer foran den. Og nettopp fordi livmorhalsen er så følsom så får jeg veldig lett orgasme når penis stimulerer livmorhalsen ved hvert støt.

Heldigvis er det helst i doggy at jeg får vondt, men da er det jo veldig enkelt å tippe hoftene mine slik at penis ikke kommer så langt inn. :)

Føler meg egentlig veldig heldig som får så lett orgasmer. Bare én mann som har klaget på det, de andre har elsket det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

1) Om jeg kan velge, så er rundt 18-20 cm helt perfekt. Og tykkelse omtrent som en dorull eller ørlite smalere.

2) Rett, evt. med en svak krumning oppover mot eierens mage. Tykkest ved roten, gradvis svakt avsmalnende oppover.

3) Forhud er et must.

4) Liker ikke for mye synlige blodårer eller blålilla farge. 

Når det er sagt, er det mye viktigere at den

1) Sitter på en person jeg liker og har kjemi med

2) Eieren kan bruke den riktig! 

DorullHYLSE altså. 😂

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet
Realverdien skrev (26 minutter siden):

En slik romslig dame får man vel guilt trippet til fri adgang til bakluka? Kan være gode muligheter.

Det må man vel kunne regne med. Skal lure på om det finnes en korrelasjon mellom hvor romslig damen er og hvor lett tilgjengelig bakluka er 🤔😅🤷‍♀️

Skrevet

Ren og ser ung ut. 

Anonymkode: c2257...c1d

• Liker 1
Skrevet
Ominous skrev (24 minutter siden):

Det må man vel kunne regne med. Skal lure på om det finnes en korrelasjon mellom hvor romslig damen er og hvor lett tilgjengelig bakluka er 🤔😅🤷‍♀️

Blås i korrelasjonen, la oss finne kausaliteten! 😇😇😄😄😄

Skrevet

14-15 lang, bøyd oppover fungerer best på meg. 

Anonymkode: 038c9...f69

Skrevet
Tennplugg skrev (På 18.9.2021 den 16.41):

Det er vel ikke det jeg grubler mest på, eller er helt politisk korrekt å svare detaljert på heller, fordi jeg gjerne faller for en Mann, som sådan og ikke en enkel attributt ved han, tror de fleste kvinner er litt sånn. Men jada, vi har våre preferanser vi også; høyde, (mye, lite eller ikke) hår, armer, blodårer, hender, lår etc. 

Om jeg kunne velge/ønske noe rundt elskovs redskapens hans så kan jeg jo ønske meg: 

1. Størrelse - fra normal til normal + (13-19 cm) i lengde og gjerne brukbar tykkelse. 

2. Form - mest mulig rett og rank, eventuell litt bøy oppover

3. Helst naturlig (altså med forhud), i hvert fall så lenge hodet blottlegges når den står i giv akt

4. Utseende - markerte blodårer er sexy, ellers så deilig utseende som peniser gjerne er, fascinerende glatte, myke og harde på samme tid. Digger dem

Min er 19 og tykk er litt stolt av den, En jente i 25 åra fikk se den , etterretning ville hun at jeg onanerte for henne på skype, hun elsker å se p. He he skryt skryt.

• Liker 1
Skrevet
loveli skrev (2 timer siden):

Jeg kan elske at det skjer. Men nå er jeg ikke laget slik inni at penis så lett treffer rett på livmorhalsen, den kommer foran den. Og nettopp fordi livmorhalsen er så følsom så får jeg veldig lett orgasme når penis stimulerer livmorhalsen ved hvert støt.

Heldigvis er det helst i doggy at jeg får vondt, men da er det jo veldig enkelt å tippe hoftene mine slik at penis ikke kommer så langt inn. :)

Føler meg egentlig veldig heldig som får så lett orgasmer. Bare én mann som har klaget på det, de andre har elsket det.

Herlig å høre , du kommer flere ganger du da, min penis er19 og litt krom oppover,  Jentene sier den gjør godt i dogg også sittupp

Skrevet
Maxvenn skrev (1 minutt siden):

Min er 19 og tykk er litt stolt av den, En jente i 25 åra fikk se den , etterretning ville hun at jeg onanerte for henne på skype, hun elsker å se p. He he skryt skryt.

Litt av en historie det der altså. Fantastiske greier. Har du noen flere av disse vidunderlige historiene å fortelle? Fks noe som at du satt i vinduskarmen med full mast og Olga 84 fra 3B stirret ned på lemmet ditt med brilleglass tykke som cola glassbunner, og du dundret løs på lemmet til hun ramlet ned balkongen og traff betongen og endte opp med en ny hofte og fatle de neste seks ukene?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt av en historie det der altså. Fantastiske greier. Har du noen flere av disse vidunderlige historiene å fortelle? Fks noe som at du satt i vinduskarmen med full mast og Olga 84 fra 3B stirret ned på lemmet ditt med brilleglass tykke som cola glassbunner, og du dundret løs på lemmet til hun ramlet ned balkongen og traff betongen og endte opp med en ny hofte og fatle de neste seks ukene?

He he ja det hadde tatt seg ut, men det er en del kvinner som liker å se på , og det øyeblikket mannen ruller med øynene og spruten står ut fra et tykkt rosa hode eaaaaha

Skrevet
loveli skrev (2 timer siden):

Sender deg bilde av min så kan du bedømme om den er perfekt ? Tør du se?

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...