Gå til innhold

Den perfekte penisen

Fremhevede innlegg

Skrevet

En som passer til meg :) Eksen sin var mye større, men det hendte ofte det kunne gjøre vondt. Mannen min sin er perfekt størrelse, helt normal størrelse tror jeg, og alt passer liksom helt perfekt. Enda viktigere er det at han er med på ting, er flink til å bruke den og utrolig god med hender og tunge 😁

Anonymkode: 82363...956

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trøst skrev (På 18.9.2021 den 17.54):

Relativt tjukk. Store baller er gøy. Ser ikke for meg den perfekte penisen i hodet, men har hatt sex med et par menn jeg vil si har hatt perfekte peniser. Og har fått et par perfekte i innboksen her inne også. 😂 

Jøss, får du dick picks i innboksen her? 

Skrevet
Bos43 skrev (58 minutter siden):

Jøss, får du dick picks i innboksen her? 

Mhm. Klager ikke! 

Skrevet

Den er lys.

Gjerne 15cm omkrets. 15cm lengde.

Like tykk hele veien, men hodet kan enten være litt større eller litt mindre.

Ren og lukter godt. Helst rett fra dusjen og henger på en mann som tørket seg etter toalettbesøk slik at penis aldri må vaskes for gammelt tiss (lukten setter seg og grisete menn sin penis lukter uansett om de vokser seg aldri så godt).

Samme for meg om den er omskåret egentlig, men synes det er penest med litt forhud.

Synes det er sexy når det buler i buksa på menn, så penisen må gjerne være en shower ikke grower. 

Gjerne normalt store baller, uten hår.

Anonymkode: 4ce76...606

Skrevet

Den perfekte penisen samarbeider godt med hoftene slik at den treffer alle de punktene jeg liker så godt.

Den er nysgjerrig og utforskende, stadig på jakt etter nye måter å gi nytelse.

Den er ivrig, men kontrollert når det gjelder.

Den er tålmodig og kan glede seg over at jeg bruker pc-musklene mine eller rir den.

Den er mottagelig for alle sanseinntrykk. Den liker alt fra myke, rolige bevegelser til heftige, kraftfulle støt. 

Og, den må sitte på en jeg stoler fullt på slik at jeg ikke holder noe tilbake. 😍

• Liker 3
Skrevet

Litt interessant å lese. Jeg passer på form, forhud, baller og blodårer… Men er dessverre en del større leser jeg.

Skrevet
Trøst skrev (På 18.9.2021 den 17.54):

Relativt tjukk. Store baller er gøy. Ser ikke for meg den perfekte penisen i hodet, men har hatt sex med et par menn jeg vil si har hatt perfekte peniser. Og har fått et par perfekte i innboksen her inne også. 😂 

Der har jeg glemt noe😎😂😂

• Liker 1
Skrevet

Vært maks uheldig med mine siste tre sexpartnere da størrelsen har vært liten.. liten i form av tynn og kort. Hvor finner man menn med litt tykkelse og lengde? 

Anonymkode: c2be4...d01

• Liker 1
Skrevet

At den er forholdsvis tykk. Alt annet spiller ingen rolle, bortsett fra at jeg må tenne på mannen.  

Anonymkode: 858d1...1e3

Skrevet

Den som sitter på den "perfekte" mann. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vært maks uheldig med mine siste tre sexpartnere da størrelsen har vært liten.. liten i form av tynn og kort. Hvor finner man menn med litt tykkelse og lengde? 

Anonymkode: c2be4...d01

Her…😂

• Liker 1
Skrevet

11-15 cm. Passe tykk. Viktigst av alt, at den holder litt!!!! At man kan peise på et par minutter uten at han kommer eller må stoppe å ta pauser. Det er mange ganger jeg kunne ha kommet med partner om han bare hadde holdt ut noen minutter til, men det at han må stoppe opp for å ikke komme, ødelegger for meg og gjør at det tar 10x så lang tid å jobbe seg til en orgasme. 

Anonymkode: d7128...580

• Liker 1
Skrevet

Ren og god på både smak og lukt og sitter på riktig mann.

Gjør ingenting om den er fin å se på også. 😊

Skrevet

Vedrørende størrelse, må ikke menn glemme at kvinnen vagina også har en gitt størrelse som sitt maksimum, hvorav den gjennomsnittlige lengden (dybden), regnes for å være i underkant av 10 cm

Anonymkode: f39fb...f3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vedrørende størrelse, må ikke menn glemme at kvinnen vagina også har en gitt størrelse som sitt maksimum, hvorav den gjennomsnittlige lengden (dybden), regnes for å være i underkant av 10 cm

Anonymkode: f39fb...f3d

Som en mann som slamrer livmorhals i blant lurer jeg på hvor store innbokser disse damene som vil ha digre lem, har. Er ikke noe kult å kastes av fordi en middels tut er 'for lang'.

• Liker 1
Skrevet
Trøst skrev (3 timer siden):

Mhm. Klager ikke! 

🤭

Skrevet
Realverdien skrev (5 minutter siden):

Som en mann som slamrer livmorhals i blant lurer jeg på hvor store innbokser disse damene som vil ha digre lem, har. Er ikke noe kult å kastes av fordi en middels tut er 'for lang'.

Aldri skjønt meg på kvinner som ikke helt har sett sine egne begrensninger angående hva størrelse gjelder. Ingen mann verken trenger eller bør avvises pga størrelse, men da kan kanskje menn irettesette kvinner litt hvis situasjonen oppstår der hun langer ut betydningen av gigantisk størrelse, når hele pakka ikke får plass inni henne uansett. Alltid greit med et ess i ermet i slik situasjoner! ;) 

• Liker 1
Skrevet

Må være slik at den fyller meg. Så må han jo klare å drive den mer en 2 minutter. 

Anonymkode: 2d490...bfa

Skrevet
Realverdien skrev (39 minutter siden):

De som svarer her er kanskje mer opptatt av sånt enn gjennomsnittet. Jeg kan ikke huske jeg har møtt noen med en penis jeg tenkte var liten, og bare en som jeg tenkte var stor. De aller fleste er vel sikkert middels. Ikke at jeg har såå mye erfaringer heller, men med ulike gutter/menn. 

Anonymkode: 82363...956

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Grunnen til at disse trådene er meningsløse er jo at vi alle er så forskjellige. Jeg liker jo svære fine mannebein jeg🤩 (helst over 20cm i lengde og 15cm i omkrets, bare for å illustrere hva jeg mener med svær) 

Det sier seg selv at når dette passer til meg så vil en mann med penis på gjennomsnittet eller under føle han vifter med staven i en låvedør 🙈😅🤭🙈 ikke så digg for meg eller han tenker jeg. 

Gjelder med andre ord å finne rett mann til rett kvinne🤷‍♀️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...