Gå til innhold

Den perfekte penisen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på kvinners syn på den perfekte penisen, og hvordan den ser ut.

1. Størrelse

2.form

3.forhud eller omskåret

4.utseende

Eller…

5. Penis er penis🤪

Anonymkode: 815df...c27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den sitter på en person jeg har interesse av å ha sex med. 

• Liker 17
Skrevet

Tykk. De andre greiene betyr ingenting. 

Anonymkode: 21e56...ce4

• Liker 6
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Mannen den sitter fast på😁👍👏👏

Ellers stor, men ikke for stor, kraftig men ikke breiere enn den er lang, helst stiv 👌

Skrevet
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Den sitter på en person jeg har interesse av å ha sex med. 

Nå må du være ærlig. Hvis kjæresten din har en blyant på 4 cm, tror ikke du blir så glad. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå må du være ærlig. Hvis kjæresten din har en blyant på 4 cm, tror ikke du blir så glad. 

Da får du tro det. 

• Liker 1
Skrevet

Det kommer mer an på personen enn selve penisen.
Vil helst ha en vanlig størrelse, sånn middels. 
Heller en litt liten enn en for stor.
Liker ikke peniser bare fordi de er peniser, så en som sender penisbilder når man flørter, blir blokkert, da mangler man sosial intelligens som er noe jeg anser som viktig hos en motpart.

Anonymkode: 2cd97...a63

• Liker 3
Skrevet

Ren og frisk. For øvrig bryr jeg meg ikke. Jeg puler ikke peniser, jeg puler menn.

Hva skal du med svaret? Du får ikle gjort noe med det uansett, pul med den penisen du har.

Om du nå har "den perfekte penis", så gjør det deg ikke til en gud i senga uansett heller.

Anonymkode: adbf5...302

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

1. Størrelse

2.form

3.forhud eller omskåret

4.utseende

Eller…

5. Penis er penis🤪

Det er vel ikke det jeg grubler mest på, eller er helt politisk korrekt å svare detaljert på heller, fordi jeg gjerne faller for en Mann, som sådan og ikke en enkel attributt ved han, tror de fleste kvinner er litt sånn. Men jada, vi har våre preferanser vi også; høyde, (mye, lite eller ikke) hår, armer, blodårer, hender, lår etc. 

Om jeg kunne velge/ønske noe rundt elskovs redskapens hans så kan jeg jo ønske meg: 

1. Størrelse - fra normal til normal + (13-19 cm) i lengde og gjerne brukbar tykkelse. 

2. Form - mest mulig rett og rank, eventuell litt bøy oppover

3. Helst naturlig (altså med forhud), i hvert fall så lenge hodet blottlegges når den står i giv akt

4. Utseende - markerte blodårer er sexy, ellers så deilig utseende som peniser gjerne er, fascinerende glatte, myke og harde på samme tid. Digger dem

Endret av Tennplugg
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ren og frisk. For øvrig bryr jeg meg ikke. Jeg puler ikke peniser, jeg puler menn.

Hva skal du med svaret? Du får ikle gjort noe med det uansett, pul med den penisen du har.

Om du nå har "den perfekte penis", så gjør det deg ikke til en gud i senga uansett heller.

Anonymkode: adbf5...302

This! 👆🏻

Anonymkode: 1f006...ea8

• Liker 2
Skrevet

Relativt tjukk. Store baller er gøy. Ser ikke for meg den perfekte penisen i hodet, men har hatt sex med et par menn jeg vil si har hatt perfekte peniser. Og har fått et par perfekte i innboksen her inne også. 😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 16.02):

1. Størrelse

2.form

3.forhud eller omskåret

4.utseende

Eller…

5. Penis er penis🤪

1. Størrelse: jeg ønsker meg en helt gjennomsnittlig penis. Ikke bredere enn en dorull, lengde rundt 11-14 cm.

2. Har lite erfaring med former. Men om det er mulig å velge en som står mer oppover i forhold til g-punktet, så er ikke det feil.

3. Forhud. Synes det ser bedre ut.

4. Usikker på hva som menes med utseende. Helt vanlig, penis utseende.

5. Penis er ikke bare penis. Når de blir KG store er de grusomt ubehagelige å ha sex med, og er noe jeg ikke ønsker å ha i sengen. Tar heller en micro fremfor de størrelsene det snakkes om her på KG. En micro har like stor sjanse for å gjøre noen gravid, og en penis med litt størrelse er ikke nødvendig for å ha god sex.

Anonymkode: 526e3...09c

• Liker 1
Skrevet
Trøst skrev (På 18.9.2021 den 17.54):

Relativt tjukk. Store baller er gøy. Ser ikke for meg den perfekte penisen i hodet, men har hatt sex med et par menn jeg vil si har hatt perfekte peniser. Og har fått et par perfekte i innboksen her inne også. 😂 

Takk for påminnelsen, elsker store baller, det er ikke bare gøy men veldig sexy (og mandig😎)

Skrevet

Den ser ut som en kukk.

Anonymkode: 36e11...f37

Skrevet
Tennplugg skrev (3 timer siden):

Takk for påminnelsen, elsker store baller, det er ikke bare gøy men veldig sexy (og mandig😎)

Om det er, ja. 😍

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og tilsvar. 

Moonshine, mod

Skrevet

Vel.. omskåret er sexy. Og rent!
Blodårer er kult. 

Ellers er jeg ikke kresen på kuken, men MANNEN må være bra vare (personligheten) og vite hva jeg som dame trenger fra ham. ☺️🙏

• Liker 1
Skrevet

Biter meg merke i at ingen sier mannen min sin. Kan det tolkes som at dere ikke er fornøyde, eller at dere holder mulighetene åpne for å treffe flere peniser😅

Anonymkode: 0a20a...acb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Biter meg merke i at ingen sier mannen min sin. Kan det tolkes som at dere ikke er fornøyde, eller at dere holder mulighetene åpne for å treffe flere peniser😅

Anonymkode: 0a20a...acb

Siden jeg har interesse av å ha sex med min partner, passer han fint inn i svaret mitt 😃 
Vi er poly dog.. 

Skrevet
Trøst skrev (På 18.9.2021 den 17.54):

Åh? Hva gjør du for å få tilsendt det😅?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...