stAre Skrevet 2. november 2021 #161 Del Skrevet 2. november 2021 Annemonemor skrev (1 time siden): Skryter ikke av at jeg ble gravid på første forsøk? Jeg ville bare logge det som alle dere andre gjør, uten å bli angrepet. Ja jeg har skrevet i andre gruppet her inne men hva har det med saken å gjøre? Må få lov til å logge og være aktiv jeg også som alle dere andre, men jeg får vel heller melde meg ut da siden jeg ikke er «kvalifisert» nok til å være her. jeg synes det er kjempefint at du logget deg på listen 😊 det er jo en glede å oppdage at man er gravid og gøy å da kunne bli med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #162 Del Skrevet 2. november 2021 Annemonemor skrev (1 time siden): Skryter ikke av at jeg ble gravid på første forsøk? Jeg ville bare logge det som alle dere andre gjør, uten å bli angrepet. Ja jeg har skrevet i andre gruppet her inne men hva har det med saken å gjøre? Må få lov til å logge og være aktiv jeg også som alle dere andre, men jeg får vel heller melde meg ut da siden jeg ikke er «kvalifisert» nok til å være her. Før deg gjerne på listen, men da med korrekt antall prøveperioder, evt sånn ca. Folk her inne som prøver måned etter måned, reagerer så klart på at du koketterer inne på et prøverforum med at du ble gravid uten å prøve, når du åpenlyst har drevet og prøvd og hengt inne på forumet i flere måneder minst. Anonymkode: e6024...c47 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #163 Del Skrevet 2. november 2021 Du var vel ikke på "jobber med saken" listen. Kotymen er at man skriver seg opp på jobber med saken, så rapporterer men om man har fått mensen eller blitt gravid. Det gir folk et bilde på at mange lykkes, men også at mange må prøve igjen og igjen. Det er et fellesskap. Hadde alle droppet å skrive seg på mensenlisten i de pp'ene det ikke gikk, men kun skrevet seg rett på graviditet, ville det jo ikke blitt noen reell liste. Det ville skapt et veldig falskt bilde av virkeligheten, som de fleste her ikke ønsker. Anonymkode: e6024...c47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 2. november 2021 #164 Del Skrevet 2. november 2021 stAre skrev (1 time siden): jeg synes det er kjempefint at du logget deg på listen 😊 det er jo en glede å oppdage at man er gravid og gøy å da kunne bli med 😊 Takk for støtten men får bare beklage igjen på andre sine vegne. Virkelig ikke meningen å «skryte», tenkte bare det ville være gøy å logge for min egen del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #165 Del Skrevet 2. november 2021 18 minutter siden, Annemonemor said: Takk for støtten men får bare beklage igjen på andre sine vegne. Virkelig ikke meningen å «skryte», tenkte bare det ville være gøy å logge for min egen del.. Basert på historikken din så har du åpenbart prøvd siden ihvertfall juni, det er vel det folk reagerer på. Du er ikke prøveperiode "0", men heller 5, om du har gjennomsnittlig lengde på syklusen. Uansett, gratulerer så mye! 🥳 Anonymkode: 60971...dff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northli Skrevet 2. november 2021 #166 Del Skrevet 2. november 2021 Annemonemor skrev (37 minutter siden): Takk for støtten men får bare beklage igjen på andre sine vegne. Virkelig ikke meningen å «skryte», tenkte bare det ville være gøy å logge for min egen del.. gratulerer! 😁 Jeg reagerer ikke på om du skriver PP0, eller 1 eller 15 for den slags skyld. Og min mening er at ingen burde henge seg opp i det, og hvertfall ikke henge ut deg for det. Gratulerer til deg, og alle andre gravide i oktober❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annemonemor Skrevet 2. november 2021 #167 Del Skrevet 2. november 2021 Northli skrev (3 timer siden): gratulerer! 😁 Jeg reagerer ikke på om du skriver PP0, eller 1 eller 15 for den slags skyld. Og min mening er at ingen burde henge seg opp i det, og hvertfall ikke henge ut deg for det. Gratulerer til deg, og alle andre gravide i oktober❤️ Tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå