AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #1 Del Skrevet 18. september 2021 Denne syklusen ble det krøll. Har vært forkjølet og tempet lite. Begynte å tempe rundt eggløsning selv om forkjølelsen henger litt i. Temp: våknet opp på natta og vet derfor ikke om tempene kan brukes onsdag og torsdag. Men de va typisk på det jeg ligger på før eggløsning. Men når jeg målte når det våknet på natta etter sammenhengende søvn lå den høyereenn når jeg målte på nytt på fast tidspunkt. Ifølge temp på fast tidspunkt har eggløsning skjedd tors eller fre, men usikker på om jeg kan stole på det. men brystene ble meget øm fra onsdag noe de blir rundt eggløsning. Og utflod ble melkehvit som det blir etter eggløsning på onsdag. Disse symptomer tyder på at eggløsning skjedde tidligere i uka. lurer på dette for noterer prøvesykluser og hadde ikke samleie på sluttet av dagene og vet derfor ikke om jeg har sjans denne syklusen. noen tanker? Anonymkode: fa779...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Del Skrevet 18. september 2021 Ingen? Skulle gjerne hatt noen tanker ihvertfall 😀 Anonymkode: fa779...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. september 2021 #3 Del Skrevet 19. september 2021 Veldig ømme pupper hos meg rundt og etter el er et ganske sikkert tegn her. Samt hvis du bruker pulsklokke, hvilepuls (og nattpuls) blir høyere rundt og etter el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig1 Skrevet 19. september 2021 #4 Del Skrevet 19. september 2021 Det er dessverre ingen som kan gi deg svaret på dette. Sykdom forstyrrer normaltemperaturen, så det kan være målingene ikke er til å stole på. Dersom du kjenner kroppen godt, og tegn på EL som har stemt tidligere sykluser, bør du gå for det. Men svar får du nok likevel innen 14 dager 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå