Lillesøster Skrevet 27. september 2005 #1 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har bodd her i vår hjem i 1 år og så på den i går... jeg oppfordrer herved alle som ikke har sett på denne silen på en stund om å sjekke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2005 #2 Del Skrevet 27. september 2005 Har aldri bytta jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. september 2005 #3 Del Skrevet 27. september 2005 hmm, bor i et gammelt bygg som sikkert har halvrustne rør så jeg tror ikke jeg tør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 27. september 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 27. september 2005 Har aldri bytta jeg. ← Ta en titt. Min var full av småstein. Jeg renset den og kokte den, men skal ut å kjøpe meg ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #5 Del Skrevet 27. september 2005 Småstein er veldig fint vannrensesystem, bare for å ha sagt det. Koke og rense, men allikevel kjøpe ny vannsil fordi du fant litt sandkorn i den - på grensen til dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå