Gå til innhold

IVF offentlig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Er det noen her som har blitt avvist til ivf behandling offentlig pga alder? Og hvor gamle har dere da vært? 

Anonymkode: 33df1...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, det kan være greit å spørre i «Prøverør 2021»-tråden som allerede finnes. Der er det kanskje noen som kan svare. 

Anonymkode: c20fd...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har et svar til det jeg spør om, kan du vel bare la være å svare? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvis du ikke har et svar til det jeg spør om, kan du vel bare la være å svare? 

Her inne er de aller fleste hormonelle og vanskelige har jeg inntrykk av. Ikke enkelt å få svar på noe av det man lurer på uten halvsure kommentarer om å legge spørsmålet inn i en annen tråd.

Anonymkode: ead75...a2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ikke ment som en pekefinger «du er i feil tråd», beklager at det virket slik😊 Men jeg er selv med i den andre gruppa og vet at den tråden er det mange som følger, og det er da større sjanse for å treffe noen som kan svare. Har sett flere som legger ut egne tråder og ikke får svar, mens i den gruppa er det mye aktivitet, så tenkte det sikkert er noen andre der som kan ha opplevd lignende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Her inne er de aller fleste hormonelle og vanskelige har jeg inntrykk av. Ikke enkelt å få svar på noe av det man lurer på uten halvsure kommentarer om å legge spørsmålet inn i en annen tråd.

Anonymkode: ead75...a2b

Enig i at det er mange av dem her på forumet, men så blir det jo fort en ond sirkel når «dere andre» tar alle sånne meldinger i verste mening 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Riksen tar de vare på eggene til kvinnen er 46år, men vet ikke om det er grensen.

Anonymkode: 2ab63...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinnen kan ikke få behandling med assistert befruktning etter at hun har fylt 46 år, se bioteknologiloven § 2-3 a. Tidspunktet regnes fra inseminasjon eller innsetting av befruktet egg. 

Anonymkode: 88dd2...cbb

Private kan ta opp til 46, men det offentlige tror jeg har grense på 38.

Anonymkode: 0bdf9...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...