Gå til innhold

Legger du merke til andres joggesko?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja legger merke til sko, men det jeg legger mest merke til er at det ser ut som alle går uten sokker i skoene?

Anonymkode: 70d15...520

Jeg ser mest folk med sokker jeg...

Anonymkode: 2d42d...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 22.21):

Ja legger merke til det. Nå ser jeg mange med Hooka-sko på kontorjobb. Det synes jeg ser litt dumt ut - skoene er veldig trendy og dyre, men man trenger ikke løpesko til 1500 kr for å gå på jobben… Synes ikke de er særlig fine heller. Personlig liker ikke så godt store og klumpete sneakers.

Anonymkode: 3c33c...102

Jeg har gått med de pga helt åndssvak bekkenløsning lenge etter graviditet +låsninger.

Fine er de ikke 😅

Men ja, legger merke til det - elsker kule sneakers!

Kan dere ikke linke til de dere liker? 🌟🥳

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig legger jeg merke til skoene! De kan heve eller senke et antrekk, alt ettersom. Jeg er ikke sånn ekstremt skointeresssert, kan ikke si hvilken modell Nike du går med alltid, men får med meg merket, ja absolutt. Blir glad når jeg ser folk gå med kule sneakers. 

Anonymkode: 8a476...029

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 22.17):

Jeg er ikke typen til å gå i hæler og lignende, men jeg elsker kule joggesko av Nike, Adidas, Asics, Fila osv. 

Og da liker jeg knæsje farger, helt hvite eller kule varianter som skille er seg ut.

Legger du merke til hva slags joggesko folk går med?

Siden jeg selv liker slike sko så kan jeg legge merke til både menn og damer sine joggesko og tenke ;"det var noen skamkule Nikesko" osv.

Anonymkode: 35a2a...8b9

Ja, men ikke fordi jeg synes skoene nødvendigvis er fine.

Er litt gammeldags og synes joggesko hører hjemme til trening/trim/tur og føler meg sjuskete om jeg går i joggesko til vanlige klær - selv om de er aldri så fine 😅

Anonymkode: f56c0...93b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 21.00):

Ja, men ikke fordi jeg synes skoene nødvendigvis er fine.

Er litt gammeldags og synes joggesko hører hjemme til trening/trim/tur og føler meg sjuskete om jeg går i joggesko til vanlige klær - selv om de er aldri så fine 😅

Anonymkode: f56c0...93b

Synes pensko ser satt ut selv, joggesko ser friskt, ungdommelig og lekent ut. 

• Liker 4
Skrevet

Tror aldri jeg har lagt merke til andres skotøy. Jeg legger merke til sveisen og tennene til folk, så øynene mine er opptatte i den enden av folk. 

Skrevet

Ja, men det er fordi jeg alltid er på utkikk etter perfekte sneakers, så jeg smugtitter alltid på andres sko. Jeg har helt annen smak en TS da, foretrekker nøytrale farger :) 

Anonymkode: 1c4d6...552

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Ofte ser jeg ikke på skoene til folk. Kun hvis de lyser opp og/eller en stygg kombinasjon til antrekket de har på, men ofte studerer jeg ikke folk så veldig. De fleste har ikke særlig interessante klær eller sko på seg uansett. Ikke jeg heller for den saks skyld. 

Tror jeg tenker mer over egne sko enn jeg gjør andres. 

Skrevet
Fløff skrev (På 19.9.2021 den 11.51):

Jeg har gått med de pga helt åndssvak bekkenløsning lenge etter graviditet +låsninger.

Fine er de ikke 😅

Men ja, legger merke til det - elsker kule sneakers!

Kan dere ikke linke til de dere liker? 🌟🥳

Enig! Jeg vil også se joggesko-inspo! :) Elsker sneakers! 

Skrevet

Nei, legger ikke merke til det. Blir flau selv hvis jeg  går med merker (hvis jag har fått det i gave). Syns hele greia er pinlig. Vet ikke hvorfor 🙈🤣🤣 

Anonymkode: 41deb...d5a

Skrevet

Jeg elsker også fine joggesko. Kan faktisk velge å droppe dates om jeg finner ut at de går med mokkasiner/loafers og ikke verdens kuleste joggesko.

Anonymkode: 3766d...f7e

• Liker 2
Skrevet

Jepp, legger alltid merke til type joggesko, og sko generelt.
Skovalg sier mer om personen enn resten av klesvalget. ;) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Synes pensko ser satt ut selv, joggesko ser friskt, ungdommelig og lekent ut. 

Frisk, ungdommelig og lekent er vel ofte noe en eldre person ønsker seg.

Men jeg liker joggesko, altså. Reagerte bare på adjektivene… Jeg liker pensko også.

Anonymkode: 0d475...bae

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Frisk, ungdommelig og lekent er vel ofte noe en eldre person ønsker seg.

Men jeg liker joggesko, altså. Reagerte bare på adjektivene… Jeg liker pensko også.

Anonymkode: 0d475...bae

Denne personen er 41, de fleste over 25 regner ikke det som eldre... Og de fleste under 25 synes ikke skinnsko er spesielt oppdatert. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, men dernest legger jeg veldig merke til sokker. F.eks svarte sokker i hvite sneakers, uansett om det bare er ankelsokker. Blir nesten irritert av det 😂

Anonymkode: e647e...321

• Liker 1
Skrevet

JA. Går ofte rundt bare ser på skoene til folk. ELSKER. får så mye inspirasjon og kjøper aaaaltfor mye sko som jeg bare lar stå til pynt..

Anonymkode: edef2...541

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, men dernest legger jeg veldig merke til sokker. F.eks svarte sokker i hvite sneakers, uansett om det bare er ankelsokker. Blir nesten irritert av det 😂

Anonymkode: e647e...321

Sorte sokker er kjedelig, alt annet er bedre egentlig. Til joggesko liker jeg best fargerike men litt sporty sokker som matcher fargene på skoene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...