Gå til innhold

Legger du merke til andres joggesko?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke typen til å gå i hæler og lignende, men jeg elsker kule joggesko av Nike, Adidas, Asics, Fila osv. 

Og da liker jeg knæsje farger, helt hvite eller kule varianter som skille er seg ut.

Legger du merke til hva slags joggesko folk går med?

Siden jeg selv liker slike sko så kan jeg legge merke til både menn og damer sine joggesko og tenke ;"det var noen skamkule Nikesko" osv.

Anonymkode: 35a2a...8b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sånn som deg, og får ofte slike kommentarer fra kolleger (ofte mannlige, tror de synes joggesko er knall🤣) Og jeg legger merke til joggesko selv også 😊

Anonymkode: 314fa...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja legger merke til det. Nå ser jeg mange med Hooka-sko på kontorjobb. Det synes jeg ser litt dumt ut - skoene er veldig trendy og dyre, men man trenger ikke løpesko til 1500 kr for å gå på jobben… Synes ikke de er særlig fine heller. Personlig liker ikke så godt store og klumpete sneakers.

Anonymkode: 3c33c...102

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg ser på hos et menneske er sko. Det har jeg gjort siden jeg var ung 😅 

Blir like irritert hver gang noen går med hvite sko som ikke er hvite lenger! 😔

Anonymkode: a51ca...c15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt. Sko er egentlig det jeg legger mest merke til i et antrekk. Kanskje fordi jeg er sneakershead selv. 

Anonymkode: 4175d...162

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg legger aldri merke til andres sko, hvis de ikke er veldig iøynefallende.

Anonymkode: 9f75e...ebd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja legger merke til det. Nå ser jeg mange med Hooka-sko på kontorjobb. Det synes jeg ser litt dumt ut - skoene er veldig trendy og dyre, men man trenger ikke løpesko til 1500 kr for å gå på jobben… Synes ikke de er særlig fine heller. Personlig liker ikke så godt store og klumpete sneakers.

Anonymkode: 3c33c...102

Man trenger ikke dyre sneakers eller støvletter for å gå på jobb heller🙈 Jeg har et par Hoka sko som jeg bruker til hverdags og er sjukt fornøyd med det! De er rett og slett i en egen klasse å gå med sammenliknet med andre sko jeg har prøvd.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, både ja og nei. Alt etter hvor jeg er. Om jeg er et sted hvor de går mye i jobben sin, så ser jeg på hva de har på beina, da jeg kanskje kan kjøpe slike jeg og. Men ellers gjør jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger merke til at folk bruker joggesko, ikke hvilke. Skjønner ikke at folk kler seg i det når de ikke jogger.

Anonymkode: 14428...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt, hva slags sko folk går med der det første jeg legger merke til på en person

Anonymkode: 2ed05...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Oioi. Kanske jeg må begynne å tenke mer over hvilke sko jeg går med. Legger ikke merke til det hos andre med mindre det er spesielle sko. Trodde ikke folk la merke til det hos meg heller 😅  Fikk faktisk komplimenter for skoa sist jeg var med venninnene, men det var skoletter da. 

Anonymkode: 6c904...bfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det gjør jeg. Kule joggesko er jeg i grenseland til å ha «fetish» på. Adidas, Nike, Fila, Champion, New Balance har alle mye fint! Reebok også. Liker både diskrete men også fargerike. Og elsker når man har sokker som matcher. Har vært mye fint av joggesko i lang tid, men nå synes jeg det er litt lengre mellom modeller jeg liker. Egentlig bra, har mange par fra før. 
 

Er bare joggesko jeg kan ta av på. Men streetwear joggesko, treningsjoggesko som Mizuno, Asics, Hooka etc gir meg null. Ikke de utgavene som er treningssko fra Adidas og anime etc heller. På samme måte som med treningstøy er det for eksempel Adidas Originals jeg liker stilene til. 

Anonymkode: 2d42d...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg legger nok mest merke til hva de kombineres med for tiden. De kombineres med alt. Søte sommerkjoler med massive joggesko/sneakers. Jeg synes det meste av klær er temmelig grusomme nå. Det er visst om å gjøre å se verst mulig ut. Men det er nok bare jeg som ikke begriper meg på tidens mote.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja legger merke til sko, men det jeg legger mest merke til er at det ser ut som alle går uten sokker i skoene?

Anonymkode: 70d15...520

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...