AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Del Skrevet 17. september 2021 Noen som vet om der kommer før eller etter eggløsning? Og hvilke hormoner er det som gjør det? Anonymkode: b07fa...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Del Skrevet 17. september 2021 Du kan få det hvis brystene vokser har jeg merket. Ved vektoppgang eller hvis de skal bli større for å få plass til melk 😂 Anonymkode: 9247f...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 17. september 2021 #3 Del Skrevet 17. september 2021 Jeg får det hver gang etter eggløsning og mot mens. Sykt vonde brystvorter også. Samme som når jeg gikk gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #4 Del Skrevet 17. september 2021 Jeg får det ca 5 dager etter EL og frem til mens hver syklus. Har hørt det har med progesteronøkning å gjøre? Anonymkode: d867f...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #5 Del Skrevet 17. september 2021 Takk for svar dere. Så det er egentlig et tegn på at eggløsning er over? ts Anonymkode: b07fa...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #6 Del Skrevet 17. september 2021 Vanndrivende tabletter hjelper meg. Anonymkode: 729af...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #7 Del Skrevet 17. september 2021 Har også opplevd dette de 2-3 siste syklusene. Tester etter EL så vet at det kommer noen dager etterpå. Kjempeømme og så store at ingen av bhene mine passer i den perioden😂 Anonymkode: b8cd1...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #8 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har også opplevd dette de 2-3 siste syklusene. Tester etter EL så vet at det kommer noen dager etterpå. Kjempeømme og så store at ingen av bhene mine passer i den perioden😂 Anonymkode: b8cd1...ee9 Takk for svar. Begynte å lure på om det kom en dag før el hos meg men vil egentlig tro det kommer etter med tanke på hormoner. Vet ikke helt når el skjer da jeg ikke tester. ts Anonymkode: b07fa...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #9 Del Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Takk for svar. Begynte å lure på om det kom en dag før el hos meg men vil egentlig tro det kommer etter med tanke på hormoner. Vet ikke helt når el skjer da jeg ikke tester. ts Anonymkode: b07fa...ab8 Vil tror det kommer etter eggløsning ja, uten å kunne si sikkert. Men mener at det kommer av progesteronøkning, og det skjer i tiden mellom EL og mens😊 Anonymkode: b8cd1...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. september 2021 #10 Del Skrevet 19. september 2021 Kommer ca rundt positiv eltest hos meg, dvs ca en dag før el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. september 2021 #11 Del Skrevet 19. september 2021 Jeg får det etter EL, aldri før. Progesteron er årsaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #12 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 17.28): Noen som vet om der kommer før eller etter eggløsning? Og hvilke hormoner er det som gjør det? Anonymkode: b07fa...ab8 Pleide å være sånn at om det varte mer enn 12 dager etter eggløsning så var jeg gravid. Anonymkode: c2ae8...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå