Gå til innhold

Svært ømme bryster midt i syklus og fram til mens

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om der kommer før eller etter eggløsning? Og hvilke hormoner er det som gjør det?

Anonymkode: b07fa...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få det hvis brystene vokser har jeg merket. Ved vektoppgang eller hvis de skal bli større for å få plass til melk 😂

Anonymkode: 9247f...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ca 5 dager etter EL og frem til mens hver syklus. Har hørt det har med progesteronøkning å gjøre?

Anonymkode: d867f...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere. Så det er egentlig et tegn på at eggløsning er over?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også opplevd dette de 2-3 siste syklusene. Tester etter EL så vet at det kommer noen dager etterpå. Kjempeømme og så store at ingen av bhene mine passer i den perioden😂

Anonymkode: b8cd1...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Har også opplevd dette de 2-3 siste syklusene. Tester etter EL så vet at det kommer noen dager etterpå. Kjempeømme og så store at ingen av bhene mine passer i den perioden😂

Takk for svar. Begynte å lure på om det kom en dag før el hos meg men vil egentlig tro det kommer etter med tanke på hormoner. Vet ikke helt når el skjer da jeg ikke tester. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Takk for svar. Begynte å lure på om det kom en dag før el hos meg men vil egentlig tro det kommer etter med tanke på hormoner. Vet ikke helt når el skjer da jeg ikke tester. 

ts

Vil tror det kommer etter eggløsning ja, uten å kunne si sikkert. Men mener at det kommer av progesteronøkning, og det skjer i tiden mellom EL og mens😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 17.28):

Noen som vet om der kommer før eller etter eggløsning? Og hvilke hormoner er det som gjør det?

Pleide å være sånn at om det varte mer enn 12 dager etter eggløsning så var jeg gravid. 

Anonymkode: c2ae8...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...