AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #61 Skrevet 17. september 2021 Det kan bare være en mann som stiller et så idiotisk spørsmål. Anonymkode: c902f...dbd
-lykke- Skrevet 17. september 2021 #62 Skrevet 17. september 2021 Eh, nei, fullt ut utroskap gitt! 😅 Hvis det er noe som kan kalles utroskap light, så er det vel småflørting via meldinger. Med småflørting her mener jeg meldinger som kan tolkes som både og. Det er vel utroskap light i min bok. Men utroskap er utroskap, vil jeg si. Alt du gjør som du ikke ville gjort foran partneren din/fortalt til partneren din i etterkant uten skam, er utroskap. Så finnes det dem som godtar at man har sex med andre, andre kjærester osv. Men så lenge man er enige om en sånn ordning, er vel ikke sex heller utroskap. Alt kommer vel an på hva slags «ordning»/avtale man har. Men hadde jeg eller mannen hatt oralsex med noen andre, så hadde forholdet vårt vært over. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #63 Skrevet 18. september 2021 Hva faen er utroskap light? "Har du vært utro?" "Nja, bare light-versjonen". I helvete heller. Anonymkode: bacb2...5f1 1
Gjest Blondie65 Skrevet 18. september 2021 #64 Skrevet 18. september 2021 Utroskap er når noen gjør noe de som partnere i fellesskap anser som utroskap. Derfor er det ikke et fasitsvar på hva som er utroskap og hva som ikke er det. Dersom du gjør noe som du vet partneren din vil anse som utroskap, ja da er du utro. Hvis du ikke er i stand til å leve innenfor rammene av et forhold, men må begynne å kalle ting "utroskap light" eller stadig spørre om dette eller dette eller dette er utroskap, ja da har du ingenting i et forhold å gjøre. Det er jo egentlig partneren din du skal spørre, men jeg regner det som overveiende sannsynlig at du vet hva svaret vil bli, og derfor velger du å spørre her i håp om å få støtte i at partneren din bare må akseptere din "utroskap light". Du har ikke svart på hva du synes om at partneren din gir andre en blowjob.
Fuckman1983 Skrevet 18. september 2021 #65 Skrevet 18. september 2021 Husker eksen min var utro for mange år siden. Jeg som tenner på cuckold måtte virkelig jobbe hard med å spille skuffet da hun fortalte det. Jeg mistenker hun skjønte at jeg likte det litt da mine første spørsmål var "Hadde han stor pikk?", "Hvilke stillinger knullet han deg i?" og "Hvor sprutet han?". Så sa jeg "Men ja, jeg er eh... veldig skuffet altså" 😂 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #66 Skrevet 19. september 2021 Må man knulle for å kalle det sex? Altså penetrerende samleie. Nei. Er blowjob sex? Ja Utroskap! Ferdig snakka. Anonymkode: 1b8fe...b9b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå