AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #21 Skrevet 17. september 2021 Å sexchatte med noen kan kaaanskje ansees som "utroskap light". Å være fysisk involvert med noen er selvsagt "ordentlig" utroskap. Anonymkode: 3c26d...7d1 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #22 Skrevet 17. september 2021 All intim interaksjon med noen andre enn den du er i et forhold med er utroskap (inkludert skriftlig, på kamera, med bilder osv.) om ikke annet er avtalt mener jeg. Er du i et forhold med noen så er du i et forhold med noen. Har du lyst til å være utro så gjør du det slutt. Om det skal være et åpent forhold så skal det være en frivillig enighet om det som kommer fra begge parter. Anonymkode: 6e788...fde 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #23 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, suging er ikke utroskap. Sex er utroskap. Men det er absolutt på grensen! Anonymkode: 2b705...ca5 Det heter oralsex av en grunn. Suging og slikking er også sex. Anonymkode: 55906...e82 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #24 Skrevet 17. september 2021 I følge min eks så var det ikke utroskap når hun traff sin eks i Hemsedal og ga han en bj i trappa på Totten apartments 🤪 Det var mange ting hun hevdet som var rart og som jeg måtte finne meg i når jeg tenker meg om. Anonymkode: 9ede2...a6f 3
Maleficenta Skrevet 17. september 2021 #25 Skrevet 17. september 2021 (endret) Djengiskhan skrev (7 timer siden): Hvis en mann er utro, men det involverer bare suging. Er det da noen fare for at man kan bli smittet av kjønnssykdom? Blir dette ansett som utroskap eller utroskap light? det er individuelt hva golk anser som utroskap eller ei men i mitt hode er det utroskap. Ikke bare light engang Endret 17. september 2021 av Maleficenta 1
Adrenalina1 Skrevet 17. september 2021 #26 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei, suging er ikke utroskap. Sex er utroskap. Men det er absolutt på grensen! Anonymkode: 2b705...ca5 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei, suging er ikke utroskap. Sex er utroskap. Men det er absolutt på grensen! Anonymkode: 2b705...ca5 Jo, suging er utroskap. Sex er ikke bare penetrering. Suging går under kategorien sex, i aller høyeste grad. 2
Adrenalina1 Skrevet 17. september 2021 #27 Skrevet 17. september 2021 Utroskap light? Hva er det for noe tøv? 2
Million Skrevet 17. september 2021 #28 Skrevet 17. september 2021 Djengiskhan skrev (7 timer siden): Hvis en mann er utro, men det involverer bare suging. Er det da noen fare for at man kan bli smittet av kjønnssykdom? Blir dette ansett som utroskap eller utroskap light? Ja, du kan bli smittet av herpes. Herpes kan overføres fra munn til kjønnsorgan. Kjenner en som ble det. Han angret bittert på den avsugningen... Det er utroskap, ikke noe "light". Det involverer seksuelle handlinger og kjønnsorgan, så selvfølgelig er det utroskap. 3
Maleficenta Skrevet 17. september 2021 #29 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, suging er ikke utroskap. Sex er utroskap. Men det er absolutt på grensen! Anonymkode: 2b705...ca5 bj er sex. Sex er mye mer enn bare puling 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #30 Skrevet 17. september 2021 Hvis dama ikke suger/suger ikke nok, har jeg forståelse for at mannen oppsøker det av andre. Det er vel utroskap, men jeg synes det involverer mindre innlevelse og kontakt fra mannens side og er mest å ande som en praktisk ting. Anonymkode: 7f91d...381 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #31 Skrevet 17. september 2021 Adrenalina1 skrev (8 minutter siden): Jo, suging er utroskap. Sex er ikke bare penetrering. Suging går under kategorien sex, i aller høyeste grad. Nei dette er feil! Suging er ikke utroskap. Punktum. Anonymkode: 2b705...ca5 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #32 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei dette er feil! Suging er ikke utroskap. Punktum. Anonymkode: 2b705...ca5 Enig! Runk eller et sug, so what? Anonymkode: 7f91d...381
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. september 2021 #33 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er absolutt ikke utroskap. I kristne kretser så gis BJ nettop fordi det ikke anses som sex. Det er bedre at du får deg BJ enn at du er utro. Utroskap er imot bibelen. BJ nevnes ikke i bibelen fordi det er en triviell sak. Anonymkode: 681d6...c86 Det sier vel mer om hvor gærne de er i enkelte kristne sekter. Noen har jo analsex i mange år før de gifter seg også. Uansett. Oralsex er utroskap og ja, det kan gi kjønssykdommer.
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. september 2021 #34 Skrevet 17. september 2021 Million skrev (14 minutter siden): Ja, du kan bli smittet av herpes. Herpes kan overføres fra munn til kjønnsorgan. Kjenner en som ble det. Han angret bittert på den avsugningen... Det er utroskap, ikke noe "light". Det involverer seksuelle handlinger og kjønnsorgan, så selvfølgelig er det utroskap. Man kan få andre kjønnssykdommer også. Er vel bare klamydia man (stort sett) må ha vaginalt samleie for å få. Gonoré og syfilis kan man fint få av oralsex.
Million Skrevet 17. september 2021 #35 Skrevet 17. september 2021 (endret) Anonymus Notarius skrev (1 minutt siden): Man kan få andre kjønnssykdommer også. Er vel bare klamydia man (stort sett) må ha vaginalt samleie for å få. Gonoré og syfilis kan man fint få av oralsex. Ok, da vet vi det. Enda en grunn til å ikke avfeie det med "det var jo bare en avsugning" som noe harmløst "utroskap light" eller "det var ikke ORDENTLIG sex, altså"! Endret 17. september 2021 av Million
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 17. september 2021 #36 Skrevet 17. september 2021 Million skrev (1 minutt siden): Ok, da vet vi det. Enda en grunn til å ikke avfeie det med "det var jo bare en avsugning" som noe harmløst "utroskap light" eller "det var ikke ORDENTLIG sex, altså"! Ser etter googling at man kan få klamydia som halsinfeksjon av oralsex. Så full pakke, altså. 😄 Oralsex er sex, så enkelt er det.
Antiviruset Skrevet 17. september 2021 #37 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er absolutt ikke utroskap. I kristne kretser så gis BJ nettop fordi det ikke anses som sex. Det er bedre at du får deg BJ enn at du er utro. Utroskap er imot bibelen. BJ nevnes ikke i bibelen fordi det er en triviell sak. Anonymkode: 681d6...c86 Tulling. Alle seksuelle handlinger du har med andre en din mann er utroskap og hor i følge kristen etikk og moral. Altså hor kalles det i Bibelen. Ikke snakk om ting du ikke kan noe som helst om. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #38 Skrevet 17. september 2021 Det er kun penetrering som er utroskap Anonymkode: 2b705...ca5 1
Antiviruset Skrevet 17. september 2021 #39 Skrevet 17. september 2021 Million skrev (2 minutter siden): Ok, da vet vi det. Enda en grunn til å ikke avfeie det med "det var jo bare en avsugning" som noe harmløst "utroskap light" eller "det var ikke ORDENTLIG sex, altså"! Sikkert noe vedkommende har hørt at Bill Clinton det vite hus sin horkar for mange år siden betegnet det som. En behandling av "sigaren" var ikke seksuell aktivitet Hillary var ikke helt enig.
Antiviruset Skrevet 17. september 2021 #40 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er kun penetrering som er utroskap Anonymkode: 2b705...ca5 Det har du bestemt. Om min kjæreste har noen som helst seksuell aktivitet med en annen mann er vårt forhold over. Også sexting over telefon. Det er et enormt brudd på tillit. Dette mener nok 99,9% av alle i monogame forhold. Det er heller ikke noe rom for diskusjon eller forhandlinger angående dette. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå