AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Del Skrevet 15. september 2021 Er over 35. Har en amh på 30 og en fsh på 8. Er det bra? Skal til legen å gå igjennom prøene om noen uker. Normal østrogen. Anonymkode: b5f52...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Del Skrevet 15. september 2021 Veldig fine prøver. Er på samme alder (36) og ble nesten lei meg når jeg leser dine verdier. Jeg mistet en gang og tok derfor prøver. Jeg har fsh på 11. Det var visstnok bra fordi det er innenfor referanseområdet. Amh, der ligger jeg på 18. Tror faktisk 18 er bitte litt over snittet for min alder. Fikk du mensen sent? Jeg fikk da jeg var 12. Tenker det har litt å si, men ikke vet jeg. Tror ikke du skal bekymre deg. Husker nå hvorfor jeg prøver å unngå dette forumet med mindre jeg er veldig langt nede. Det å sammenligne slike verdier kjente jeg at er litt selvpålagt tortur. Du kan nok være veldig fornøyd. Hvis ikke noe var skrevet i rødt på prøvesvarene, trenger du neppe bekymre deg Anonymkode: bb37d...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Del Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig fine prøver. Er på samme alder (36) og ble nesten lei meg når jeg leser dine verdier. Jeg mistet en gang og tok derfor prøver. Jeg har fsh på 11. Det var visstnok bra fordi det er innenfor referanseområdet. Amh, der ligger jeg på 18. Tror faktisk 18 er bitte litt over snittet for min alder. Fikk du mensen sent? Jeg fikk da jeg var 12. Tenker det har litt å si, men ikke vet jeg. Tror ikke du skal bekymre deg. Husker nå hvorfor jeg prøver å unngå dette forumet med mindre jeg er veldig langt nede. Det å sammenligne slike verdier kjente jeg at er litt selvpålagt tortur. Du kan nok være veldig fornøyd. Hvis ikke noe var skrevet i rødt på prøvesvarene, trenger du neppe bekymre deg Anonymkode: bb37d...9c2 Takk for svar, ikke meningen at det skulle påvirke deg negativt. Fikk mens veldig tidlig, så var spent på svar. Var 10 år og er også 36 nå. ts Anonymkode: b5f52...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #4 Del Skrevet 20. september 2021 Min AMH var på 11, husker ikke FSH. Er 32 år. Dette er også innenfor normalen Anonymkode: a9f3e...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #5 Del Skrevet 20. september 2021 Jeg er over 35 også og hadde AMH 29 og FSH 5. Fikk vite at dette var bra. Du ligger ganske likt som meg i AMH. Jeg vet ikke om du skal på skylling av eggledere også, for da teller de antall eggposer du har for å få en pekepinn. Anonymkode: 503b7...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå