AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 F. eks. når du er hos frisøren (de spør alltid "hva jobber du som") eller møter nye mennesker? Har du en "dekkhistorie"? Eller er du ærlig? Anonymkode: 24474...666
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Hallo, vi lever i 20! Å selge seg selv er ikke lenger forbundet med skam. Anonymkode: e33f6...baa 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Da sier jeg det selvfølgelig som det er: jeg jobber som hore. Anonymkode: fcbdb...2c2 20 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hallo, vi lever i 20! Å selge seg selv er ikke lenger forbundet med skam. Anonymkode: e33f6...baa Ok, men hva pleier du å si? "Jeg selger nakenbilder til simper på nettet" Anonymkode: 24474...666 9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ok, men hva pleier du å si? "Jeg selger nakenbilder til simper på nettet" Anonymkode: 24474...666 Man ler når man er hos frisøren, velvitende om at OF-dama tjener frisøren sin lønn på 4 eller 5 dager, mens frisøren spreller vilt rundt som en slave og må se på hår i 8 timer. Så hvem tror du har det bedre? Forøvrig er det interessant at du mener at OF må automatisk betyr "nakenbilder". Finnes nok av damer som "FinDommer" og bruker OF siden slaver fra andre land kan sende de penger der. Ingen nakenbilder overhodet - og samme inntjeningsevne. Disse damene kan tjene inn frisøren sin latterlige lønn på en langhelg. Anonymkode: ee42e...b61 8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Man ler når man er hos frisøren, velvitende om at OF-dama tjener frisøren sin lønn på 4 eller 5 dager, mens frisøren spreller vilt rundt som en slave og må se på hår i 8 timer. Så hvem tror du har det bedre? Forøvrig er det interessant at du mener at OF må automatisk betyr "nakenbilder". Finnes nok av damer som "FinDommer" og bruker OF siden slaver fra andre land kan sende de penger der. Ingen nakenbilder overhodet - og samme inntjeningsevne. Disse damene kan tjene inn frisøren sin latterlige lønn på en langhelg. Anonymkode: ee42e...b61 Nei dette blir for avansert for meg 😂 jeg har bare hørt at de tjener millioner på å selge nakenbilder og videoer. Anonymkode: 24474...666 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Disse damene kan tjene inn frisøren sin latterlige lønn på en langhelg. Anonymkode: ee42e...b61 Ingen som har sagt at horeri (og/eller diverse andre lugubre "yrker") ikke er godt betalt, men fåtallet går den veien, nettopp for å ha selvrespekten og ryktet i behold. Anonymkode: 0e194...e7e 15
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Man ler når man er hos frisøren, velvitende om at OF-dama tjener frisøren sin lønn på 4 eller 5 dager, mens frisøren spreller vilt rundt som en slave og må se på hår i 8 timer. Så hvem tror du har det bedre? Forøvrig er det interessant at du mener at OF må automatisk betyr "nakenbilder". Finnes nok av damer som "FinDommer" og bruker OF siden slaver fra andre land kan sende de penger der. Ingen nakenbilder overhodet - og samme inntjeningsevne. Disse damene kan tjene inn frisøren sin latterlige lønn på en langhelg. Anonymkode: ee42e...b61 Og fotbilder! Hilsen ei som tjener dobbelt så mye for å selge bilder og videoer av føttene mine som det jeg tjente da jeg jobbet på kontor.. For å svare på spørsmålet så har jeg litt forskjellige svar, men som regel går jeg for å si at jeg lever av investeringer og at jeg selger bilder på hobbynivå Jeg investerer 70% av alt jeg tjener og jeg får opparbeidet meg veldig gode investeringsmuligheter for senere tid. Anonymkode: 7f712...d00 11
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og fotbilder! Hilsen ei som tjener dobbelt så mye for å selge bilder og videoer av føttene mine som det jeg tjente da jeg jobbet på kontor.. For å svare på spørsmålet så har jeg litt forskjellige svar, men som regel går jeg for å si at jeg lever av investeringer og at jeg selger bilder på hobbynivå Jeg investerer 70% av alt jeg tjener og jeg får opparbeidet meg veldig gode investeringsmuligheter for senere tid. Anonymkode: 7f712...d00 Når fotfetish er gamet, må du bruke ditt ekte navn og viser du ansiktet ditt, eller er det mulig å forbli HELT anonym? Anonymkode: 60b39...c9f 1
77pia Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 11.20): Hallo, vi lever i 20! Å selge seg selv er ikke lenger forbundet med skam. Anonymkode: e33f6...baa vet kommentaren din er troll, men kan definitivt bekrefte at det forsatt er en skam å være hore 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 Jeg sier jeg jobber som Content creator. Anonymkode: e6b99...310 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Man ler når man er hos frisøren, velvitende om at OF-dama tjener frisøren sin lønn på 4 eller 5 dager, mens frisøren spreller vilt rundt som en slave og må se på hår i 8 timer. Så hvem tror du har det bedre? Forøvrig er det interessant at du mener at OF må automatisk betyr "nakenbilder". Finnes nok av damer som "FinDommer" og bruker OF siden slaver fra andre land kan sende de penger der. Ingen nakenbilder overhodet - og samme inntjeningsevne. Disse damene kan tjene inn frisøren sin latterlige lønn på en langhelg. Anonymkode: ee42e...b61 Nå er frisører ekstremt lavt betalt så det var ikke så imponerende akkurat, jeg har en normal jobb og 40 000 utbetalt hver mnd, Så har mer enn nok når lån er betalt, regning, mat osv. Trenger ikke være hore og angre 10 år senere Anonymkode: 79e57...4ff 8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 Man må huske på at OF inntekten bare er midlertidig. Man kan ikke gjøre det livet ut. Anonymkode: e6b99...310 7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sier jeg jobber som Content creator. Anonymkode: e6b99...310 Kleint å si det på engelsk Anonymkode: a9d0c...e48 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man må huske på at OF inntekten bare er midlertidig. Man kan ikke gjøre det livet ut. Anonymkode: e6b99...310 jupp, så sliter de med seg selv i årene etter + sliter med å finne jobb, inntektskilde. Mange som har kommet ut og sagt de angrer. Ikke alle er smarte nok til å ta utdanning og må gå den lette raske veien Anonymkode: 79e57...4ff 6
Katten.2.0 Skrevet 19. september 2021 #16 Skrevet 19. september 2021 Man kan jo bare si at man er freelancefotograf? 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #17 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen som har sagt at horeri (og/eller diverse andre lugubre "yrker") ikke er godt betalt, men fåtallet går den veien, nettopp for å ha selvrespekten og ryktet i behold. Anonymkode: 0e194...e7e At du og en annen her slenger fra dere uttrykket "hore" hele tiden, er rett og slett komisk. Sist jeg sjekket, så kan man ikke pule noen via en skjerm, så du har en spennende definisjon av hva som er liksom "hore". Samme definisjon som Handmaid's Tale Republikanere har i USA. OMG - nakenbilde = BAD!! Men våpen og vold = SO, SO GOOD !! 😂 Ellers så bør du sjekke litt ut før du plaprer angående hva FinDom er. Det er ikke noe sex inne i bildet. Heller ingen nakenbilder for den slags skyld. Det er de som går "fåtallet" veien som er smarte og som styrer verden. De som greier å finne egen "vei". Ikke de som løper som sau mot en trang dør, slik de fleste gjør. Åååå, bare enda høyere karakterer og enda en bachelor og ENDA en master, og enda enda enda en deltidsjobb, så blir det jo "bedre". Tragiske CV-sau som ikke se inflasjonen foran øynene deres. Der karakterer og utdanning blir stadig mindre verdt, slik at man bare må ta mer og mer av det. Her er litt fakta til deg: Et attraktiv utseende belønnes veldig godt i den kapitalistiske Vesten. Det er sånn det er. https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/P3bXB5/urettferdig-vakker Igjen, litt komisk at du snakker om "selvrespekt", når fakta er at man respekteres her i Vesten aller mest utifra hvor mye makt og penger (og et godt utseende) en har. Den blandingen der er uslåelig - altså utseende + makt eller penger. Ingen mastergrad kan slå det. Anonymkode: ee42e...b61 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #18 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er frisører ekstremt lavt betalt så det var ikke så imponerende akkurat, jeg har en normal jobb og 40 000 utbetalt hver mnd, Så har mer enn nok når lån er betalt, regning, mat osv. Trenger ikke være hore og angre 10 år senere Anonymkode: 79e57...4ff "Nice" 😂 så du tjener (40.000 kr på en måned) det en den samme summen en FinDom dame tjener på et par dager med CashMeets. Les hva det er. Mannlige slaver som gir penger gratis og frivillig til en dominant, attraktiv dame, uten å kreve noe tilbake. Tid er penger og frihet er makt over seg selv og sin egen tid. De som har det som skal til, har for lengst skjønt at det ikke er noe poeng å være en CV-sau, om de har makt til å tjene inn masse penger på andre måter. Anonymkode: ee42e...b61 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #19 Skrevet 19. september 2021 Håper dere skatter av inntektene! Og slik verden er nå der utgifter øker så vil ikke menn ha råd til å kjøpe dere simple og late damer. Ikke får dere pensjon eller sykelønn heller når dere ikke skatter. Magda 59 kan ikke selge nakenbilder vet dere. Anonymkode: b9d8f...6af 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #20 Skrevet 19. september 2021 Her hadde menn kun betalt for å slippe å se min bleke dvaske gamle skrott😩 Anonymkode: 77f9d...4b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå